سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

     در جریان یک مصاحبه اختصاصی با ایسنا امام جمعه یزد به عنوان آیت‌الله معرفی گردید!! این در حالی است که گویا عنوان آیت الله در میان حوزویان به کسی اطلاق می شود که مجتهد است و نیازی به تقلید از دیگران ندارد. در خصوص اعلام این عنوان آیا ایسنا با آقای صدوقی هماهنگی کرده است؟ آیا دفتر آقای صدوقی در این باره عکس العمل یا چراغ سبز نشان خواهد داد؟ اگر ایشان آیت الله بودند چرا برای مجلس خبرگان رهبری هیچگاه ثبت نام نکردند؟



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/4/29::: ساعت 3:24 عصر

تابش، دستپاچه! بازی جنگ قدرت، داغ داغ داغ می شود!

مخالفت تند تابش با استانداری بختیاری

(استاندار ناکارآمد بومی، بهتر از استاندار کارآمد غیر بومی است؟!)

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امشب در ملاقات با وزیر کشور دغدغه‌های مردم استان یزد و نمایندگان‌شان را در خصوص تعیین استاندار بیان می‌کند.

محمدرضا تابش در گفتگو با ایسنا - منطقه یزد، گفت: از دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشورت در تعیین استاندار است چرا که مشورت نتیجه مطلوبتری را در بر خواهد داشت.

از دیگر دغدغه‌ها انتخاب استاندار بومی بودن و آشنایی به امور استان می‌باشد چرا که با باقی ماندن تنها دو سال از عمر دولت، اگر فردی غیربومی انتخاب شود هم عمر مدیریتی وی به هدر می‌رود و هم فرصت طلایی در زمان کنونی برای استان تلف خواهد شد.

در پیام‌های خود به وزیر کشور اعلام داشتیم که اگر قرار بر انتخاب استاندار غیربومی باشد،‌ ابوالقاسم عاصی باقی بماند اما گویا خود او تمایلی به باقی ماندن در این مسند را ندارد.

تابش خواستار دریافت نظر و مشورت با نمایندگان مردم شد و اذعان داشت:  نمایندگان بیان کننده نظرات مردم و از جناح‌های مختلف می‌باشند و می‌توان با گرفتن نظر از آنها و تعیین میانگین نظر آنها را نیز در انتخاب استاندار جدید جویا شد.

وی صحبت‌ها در خصوص انتخاب شهردار اسبق قم به عنوان استاندار  را مخالف صلاح استان دانست و افزود:  وی در دوره قبل شهردار قم بوده و در این دوره اصلا رای نیاورده است، چطور می‌تواند شهردار استانی تنها با یک شهر، در مسند مدیریت اجرایی  استان یزد با این قدمت و فرهنگ  قرار گیرد.

استان یزد استانی نیروخیز و دارای شخصیت‌های برجسته کشوری و در سطح بین الملل می‌ّباشد که از هر حیث شاخص می‌باشند و در این صورت انتخاب افرادی ناکارآمد اهانت به شخصیت مردم یزد می‌باشد و در شان این مردم نیست

تبصره اول: آیا برای انتخاب کلانتری بعنوان استاندار یزد در دوران اصلاحات، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و نمایندگان مردم یزد در مجلس مشورت شد؟!

تبصره دوم: آیا انتخاب عاصی و کلانتری، اهانت به شخصیت مردم یزد نبود؟!

تبصره سوم: چرا اردکان پنجاه هزار نفری یک نماینده مستقل در مجلس دارد!؟ و یزد و صدوق پانصد هزار نفری هم یک نماینده؟!

تبصره چهارم: آیا دیگر نمایندگان مردم استان یزد در مجلس نیز چون تابش می اندیشند؟!

تبصره پنجم: استاندار اردکانی مورد نظر و تائید تابش، مورد تائید صدوقی و دیگر نمایندگان مردم استان هم هست؟!

تبصره ششم: چرا نماینده مردم یزد و طبس سکوت کرده، و فقط نمایندگان میبد و اردکان، یحیی زاده و تابش، برای مردم استان، استاندار تعیین می کنند؟!

تبصره هفتم: دغدغه های مردم، دغدغه های سیاست بازان نیست!!

منبع:شوق دات کام

تبصره های بازتاب برنا:

تبصره هشتم: بختیاری فر از 9 عضو شورای شهر سوم قم 5 رأی آورد و می توانست شهردار باقی بماند و او جایگاه را برای فرد توانمند تر که بتواند نظر بیشترین اعضای شورا را جلب کند خالی نمود. لذا آقای تابش با توسل به دروغ سعی در تخریب چهره بختیاری فر دارد.

تبصره نهم: بختیاری فر مدیری است که کارهای بزرگی را در شهر قم همچون طرح حرم تا حرم را اجرا نمود و علی رغم گرانی قیمت مسکن خانه های بسیاری را در مسیر به تملک شهرداری در آورده و تخریب گردید. 

تبصره دهم: بختیاری فر مدیری است که هم اکنون قمی ها خلاء او را حس می کنند و کسانی که در شورای شهر قم به وی رأی ندادند به اشتباهشان پی بردند چرا که طرحهایی چون حرم تا حرم از حرکت لازم ایستاده است.

تبصره یازدهم: بختیاری فر مدیر لایقی است که تا الآن هم پیشنهادات فراوانی به وی شده و اگر یزدی ها نتوانند او را جذب کنند جای دیگری می رود همانطور که سال گذشته که صحبت از استعفای عاصی شد دکتر صابری مطرح گردید و با منتقفی شدن استعفاء، دکتر صابری استاندار لرستان گردید.

تبصره دوازدهم: کسانی که از نزدیک با آقای بختیاری فر آشنایی دارند وی را توانمند تر از دکتر صابری می دانند و او بدون توجه به گرایشات سیاسی افراد و بر اساس توانائیهایشان با همه کار می کند. مخالفت شدید مشارکتی ها با وی نیز دلیلی بر کارآمدی اش می باشد. 

تبصره سیزدهم: آنچه مسلم است تابش بیش از اینکه دغدغه استان یزد و مردمش را داشته باشد دغدغه حزبی و گروهی دارد و مخالفت مشارکتی ها با این دولت اصولگرا مسلم است و آنها نمی خواهند مدیری بر سر کار آید که باعث تقویت این دولت گردد. به همین جهت می بینیم که دخالتهای تابش در امورات اجرایی و نظارتی استان و در تعیین مسئولین از چهار نماینده دیگر بیشتر است. تلاشهایی که نوعی تحقیر برای دیگر نمایندگان و مردم استان یزد محسوب می گردد. تابش چه توجیهی برای نمایندگی شهر 50 هزار نفری دارد؟  

تبصره چهاردهم: به کوری چشم شیطان بزرگ امریکا و مشارکتی ها که مدام عمر دولت را دو سال دیگر بیان می کنند، خواهیم دید که برای چهار سال بعد هم مردم فرصتی مناسب و قانونی در اختیار گفتمان عدالت که از اهداف اصیل انقلاب اسلامی است قرار خواهند داد و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس خواهند نمود..



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 12:20 عصر

     تعدادی از فعالان تشکل های دانشجویی در واکنش به مواضع نامتعارف برخی از کشورهای عربی در خصوص مالکیت جزایر سه گانه و همچنین موضع گیری در مورد مستندات ارائه شده از سوی روزنامه کیهان اظهار داشتند: موضع گیری برخی دولت های عربی خط دهی شده از سوی آمریکا است.
به گزارش «شبکه خبر دانشجو»، در این خصوص محمد صداقت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه شورای همکاری خلیج فارس هر از گاهی در بیانیه های خود ادعای مالکیت امارات بر جزایر سه گانه ایران را مطرح می کند، گفت: این شورا و ادعاهای آن هیچ وزنی در افکار عمومی منطقه ندارد.
وی موضع گیری برخی دولت های عربی و حاشیه خلیج فارس را خط دهی شده از سوی آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و با بیان اینکه موضع گیری این کشورها کاملاً از موضع گیری های مردمانشان متفاوت است، اظهار داشت: موضع گیری روزنامه کیهان درباره بحرین براساس اسناد حقوقی بین المللی و در پاسخ به ادعاهای واهی در خصوص جزایر سه گانه موضعی کاملاً منطقی و به جا بوده است.
این فعال دانشجویی افزود: کیهان با استناد به اسناد تاریخی اثبات کرده که بحرین در زمان حکومت پهلوی و با همدستی سازمان ملل از ایران جدا شده است و طرح این مسئله در مطبوعات جایز است.
همچنین دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به مواضع چند روز اخیر برخی کشورهای عربی از جمله بحرین در قبال ایران تاکید کرد: بحرین در گذشته بخشی از خاک ایران بوده که به دلیل عدم کفایت سیاسی و نظامی رژیم سلطنتی طاغوت با دسیسه هایی، از ایران جدا شد.
عباسی مهر تصریح کرد: ما همانطور که در هشت سال دفاع مقدس از خاک کشورمان دفاع کردیم همچنان باید چه از طریق دیپلماسی و چه نظامی از جزایر سه گانه خود دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه نظرسنجی ها نیز در کشورهای حاشیه خلیج فارس نشان داده اند که مردمان این کشورها اظهارنظر دولت هایشان را در این خصوص قبول ندارند، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل از جمله حمایت کنندگان کشورهای عربی مدعی عدم حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه هستند و شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس تنها نقش خیمه شب بازی را در این موضوع دارند.
همچنین زاهدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، با ابراز تأسف از اینکه برخی رسانه های منطقه با سوء استفاده از مسئله طرح شده از سوی کیهان، برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند، گفت: سوءاستفاده برخی رسانه های منطقه از موضوع مقاله کیهان با هدف خدشه دار کردن قدرت منطقه ای ایران و اجماع علیه آن صورت می گیرد.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمام مطبوعات و رسانه های دنیا به خاطر آزادی بیان مطالبی حتی در توهین به اعتقادات یک ملت مطرح می کنند که دولت ها نیز مسئول آن نیستند، گفت: غوغاسالاری کشورهای عربی نسبت به مقاله چاپ شده در کیهان با ادعای آزادی بیان مطبوعات از سوی آنها تناقض دارد.
فریدیان با بیان اینکه حاکمان کشور بحرین حتی با استنادات تاریخی هم نمی توانند اثبات کنند که در 50 سال گذشته کشوری به نام بحرین وجود داشته است، تصریح کرد: اگر حاکمان کشورهای عربی معتقدند که بحرین به عنوان یک کشور مستقل به شمار می آید و دارای تاریخچه است دیگر نیازی به غوغاسالاری نیست می توانند اسنادشان را ارائه کنند.
خاطرنشان می شود روزنامه کیهان دوشنبه گذشته طی یادداشتی با استناد به اسناد متقن حقوقی و بین المللی ثابت کرده که جزایر سه گانه ایرانی متعلق به کشورمان بوده و حتی بحرین نیز در سال 1970 میلادی در یک زد و بند غیرقانونی میان انگلیس و رژیم طاغوت از خاک ایران جدا شده است. برخی رسانه های عربی پس از چاپ این مقاله مستند به جای آنکه پاسخ کیهان را به طور مستند ارائه دهند به فحاشی و ناسزاگویی پرداختند و اخیراً هم برخی رسانه های داخلی نیز به نوعی با آنها هم زبان شده اند.   
منبع



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 86/4/26::: ساعت 11:20 صبح

     با جدی شدن تغییر استاندار یزد بازار شایعه سازی و استهزاء و نشر اکاذیب توسط بعضی از پایگاههای به اصطلاح خبری داغ گردیده، سایت یزد فردا  که تلاش می کند خود را متمایل به اصول گرایان معرفی کند با تیتر بختیاری فر استاندار یزد خواهد شد اما... با خبر نگار خود ساخته شان این چنین نتیجه گیری می کند: « ولی آنچه که فعلا مهم است به گزارش خبر نگار یزد فردا استاندار یزد اقای کرمعلی بختیاری فر نخواهد بود » و در پایان به انتشار اسامی نامزدهایی اشاره دارد که به عنوان شایعه مطرح گردیدند. یزد فردا هیچ منبعی برای این شایعات ذکر نکرده و توضیح نداده چه تعداد از این اسامی را خودشان در لیست شایعه جا داده اند(!) به نظر می رسد بعضی از این اسامی همچون نفر هشتم برای تخریب چهره این اشخاص و دولت اسلامی در لیست شایعه جا داده شده تا نیروهای اصولگرا را که از ناحیه مدعیان اصولگرایی قریب دو سال از پشت خنجر خورده اند را بیش از پیش بیازارند و بر زخمشان نمک بپاشند. نمونه دیگرش در سایت شوق مشاهده می کنیم که از نظر رعایت ادب و عفت کلام می تواند الگو باشد(!) وی که یکی از منتقدان سرسخت استاندار فعلی بوده و بارها خواستار تغییر وی گردیده بود با رویکردی متفاوت و در جهت خواست امام جمعه یزد خواهان باقی ماندن استاندار بیمار می شود و در حرکتی دیگر شایعه دو روحانی اصولگرا را به عنوان استاندار و معاون سیاسی امنیتی مطرح می کند. شوق با ارتباط تنگاتنگی که با امام جمعه یزد دارد هیچگاه بر روی گزینه های مورد نظر امام جمعه مانور نمی دهد تا در سایه تأکید بر ماندن عاصی و در فرصتی مناسب با چراغ خاموش به خواسته شان که حول نیروهای اطلاعاتی همچون حجتی و دوران است برسند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/4/24::: ساعت 8:27 عصر

در حالیکه کمتر از دو سال از آغاز به کار دولت نهم می گذرد، نگاهی گذرا و مقایسه ای به عملکرد دولتهای گذشته در این مدت و یادآوری تاریخی مقطع زمانی مشابه در دولت هفتم، خاستگاه برخی طلبکاریهای سیاسی– رسانه ای از دولت نهم در این مدت را آشکار می سازد.

 به گزارش رجانیوز، با گذشت 22 ماه از آغاز به کار دولت نهم، اصلاحات بنیادین اقتصادی در زمینه بیماریهای ریشه داری چون مساله سوخت، بروکراسی اداری، بودجه، ساختار نظام بانکی و بیمه در کنار ابتکاراتی نظیر تصویب بیش از 6000 مصوبه در سفرهای استانی که تا کنون بیش از 70 درصد آن اجرایی شده و همچنین پیشرفتهای گسترده علمی و فناوری در حوزه های دانشگاهی و صنعتی، گوشه ای از پرکاریهای اقتصادی دولتی است که از سوی رهبر انقلاب «پرکارترین دولت پس از انقلاب» نامیده شد.

 این درحالیست که مرور کلی بر کارنامه اقتصادی دولت هفتم در مدت مشابه 2 سال اول، نمایانگر عدم اهتمام دولتمردان وقت به مقوله اقتصاد به عنوان یک اولویت بوده است. این مساله البته هیچگاه مورد مناقشه قرار نگرفت و دولتمردان دولت هفتم خود این امر را می پذیرفتند و آن را از لوازم برقراری دموکراسی در کشور می دانستند.

 «مردم به شعارهای سیاسی خاتمی رای دادند و کسی به وعده های اقتصادی وی توجهی نداشت چرا که رقبای انتخاباتی رئیس جمهور وعده های اقتصادی می دادند نه خاتمی.» این استدلال برخی هم قطاران رئیس دولت هفتم بود.

 در مردادماه سال 77 در شرایطی که به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و شرایط بد خشکسالی و همچنین آنچه که مسئولین وقت دولت از آن به عنوان "سر رسیدن موعد بازپرداخت استقراش های سنگین خارجی به ارث رسیده از دولت سابق" یاد می کردند، "طرح ساماندهی اقتصادی"، به عنوان ناجی اقتصاد بحران زده کشور، مطرح شد.

ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/4/23::: ساعت 10:44 عصر

گزارش مقایسه‌ای عملکرد اقتصادی دولت نهم منتشر شد

خبرگزاری فارس: گزارش مقایسه‌ای عملکرد اقتصادی دولت نهم در بخشهای کشاورزی و دام، مسکن، نفت و انرژی، نظام بانکی، بودجه، سهام عدالت، بازرگانی، جذب سرمایه گذاری، بازار کار، بنگاههای زودبازده و بخش عمرانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در این گزارش که توسط شورای اطلاع رسانی دولت منتشر شد و خبرنگار فارس به نسخه ای از آن دست یافت، پایداری در خودکفایی تولید گندم، دستیابی به موفقیت بزرگ صادرات گندم، افزایش ارزش افزوده بخش کشاورزی، بازسازی سالانه 200 هزار مسکن روستایی، رشد 32درصدی سرمایه گذاری در مسکن، تفاهم نامه صادرات گاز به اروپا، جذب 38 میلیارد دلار سرمایه خارجی در نفت با وجود تحریم، کشف 5/6 میلیارد بشکه نفت درجا، افزایش 4برابری تولید خودرو دوگانه سوز، کاهش 10درصدی سهم نفت از بودجه، رشد 100درصدی تسهیلات دهی به بنگاههای کوچک، کاهش تورمهای 25درصدی دولتهای گذشته به 6/12 درصد، کاهش هزینه های جاری و مصرفی در دولت، اجرای طرح سهام عدالت، افزایش قابل توجه واگذاری سهام، کاهش بی سابقه نرخ رشد واردات، رشد خیره کننده صادرات غیر نفتی، کاهش نرخ بیکاری به 2/11درصد و افزایش 13 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی طی دو سال بخشی از موفقیتهای اقتصادی دولت نهم ارزیابی شده است. ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/4/22::: ساعت 3:45 عصر

رجانیوز: ماجرای مشاجره لفظی و دورادور عبدالکریم سروش با برخی دیگر از اصلاح طلبان همچنان ادامه دارد و این سریال فعلاً به قسمت نگارش نوشته ای بلندبالا از سوی سروش که در آن محمد علی نجفی و صادق زیباکلام به انتساب مطالب کذب متهم شده اند، رسیده است.

 عبدالکریم سروش از اعضاء ستاد انقلاب فرهنگی در اویل دهه 60، پس از آنکه در گفتگو با "هم میهن" از زیباکلام به فردی که سخنانش نه صادق است و نه زیبا یاد کرد، بار دیگر سبب شد پرونده نقش وی در تصفیه اساتید در جریان انقلاب فرهنگی از سوی زیباکلام و نجفی، ورق بخورد.

 سروش البته مانند همیشه دورادور، منتقذانش را به باد "ناسزای کادوپیچی شده در الفاظ خوش آب و رنگ" می گیرد تا به مشی همیشگی خود در "پرهیز از گفتگوی رودرو و مناظره" پایبند بماند. البته یادآوری این مشی و احتراز وی از اجابت دعوت مصباح یزدی برای مناظره همواره، مذاق ذهنی او را تلخ کرده و ترجیح داده، این تلخی را بدون کمترین مزمزمه ای فروبرد!

 از نکات قابل توجه در نوشته اخیر سروش با عنوان "درستی و درشتی"، شاهد وی بر دفاع از حق توده‌ای‌ها برای ادامه تحصیل است که با نگارش نامه‌ای در آن زمان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حجت الاسلام رفسنجانی پیگیر این موضوع می‌گردد، اما نهایتاً این هاشمی‌رفسنجانی است که به درخواست سروش برای ادامه تحصیل توده‌ای‌ها اقدام می‌کند.

 سروش در این بخش از نوشته، درپی اثبات آنست که " آنکه برای توده‌ای‌ها چنین می‌کند با غیرتوده‌ای‌ها چه خواهد کرد؟" این بخش از روایت وی اگرچه ممکن است با واقعیت تطابق کامل نداشته باشد، اما به دلیل ضرورت بخشیدن به تشریح نوع نگاه هاشمی رفسنجانی به مقوله "انقلاب فرهنگی" از سوی وی یا نزدیکان و سخنگویانش، بی کم و کاست در پی آمده است:

 «گرچه پاکسازی‌ها عزلا‌ و نصبا و قانونا به ما ربطی نداشت، من غایت جهد خود را برای دستگیری از افتادگان می‌کردم. یک قلم بگویم که از ستاد انقلا‌ب فرهنگی خواستند که همه دانشجویان توده‌ای، از مبتدی تا منتهی را از دانشگاه اخراج کند. احتجاج ما سود نداشت. ما که مصلحت را در این امر نمی‌دانستیم پناه به آقای خامنه‌ای و سپس آقای هاشمی بردیم و آقای هاشمی بود که توانست رای را برگرداند و به توده‌ای‌ها اجازه دهد تا تحصیلشان را به پایان ببرند. در این باب بیش از این نمی‌گویم چون اصل شبهه را روا نمی‌دانم. آنکه برای توده‌ای‌ها چنین می‌کند با غیرتوده‌ای‌ها چه خواهد کرد؟ به هر حال شاید همین ایستادگی در برابر حکم اخراج توده‌ای‌‌ها بود که باعث شد روند اخراج‌ها، اگر هم صورت گرفت که صورت گرفت از مسیری خارج از ستاد انقلا‌ب فرهنگی انجام پذیرد.

ای کریمی که از خزانه غیب

گبر و ترسا وظیفه خود داری!!!

دوستان را کجا کنی محروم

تو که با دشمن این نظر داری!!!»



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/4/22::: ساعت 9:15 صبح

ماجرای دست دادن سید محمد خاتمی با تعدادی از دختران و زنان ایتالیایی در جریان سفر وی به این کشور، سرانجام با واکنش گسترده طلاب قم مواجه گردید. این در حالیست که پس ازانتشار تصاویر و فیلم هایی از خاتمی که در حال دست دادن با زنان و یا هم نشینی تنگاتنگ با یک گزارشگر زن تلویزیونی با ظاهری زننده مشاهده می شد، بسیاری از کاربران در پیامهای ارسالی از عدم واکنش روحانیت در قبال این قضیه اظهار تأسف می کردند.

 با این حال، پس از تجمع طلاب مشهدی مقابل دادگاه ویژه روحانیت، در قم نیز طومارهایی خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادگاه ویژه روحانیت با امضا بیش از 5 هزار تن از طلاب و فضلای حوزه آماده تقدیم است. این درحالیست که این اقدام گسترده از سویی با "بایکوت رسانه ای" روزنامه های طیف دوم خرداد مواجه شده و از سوی دیگر برخی سایتها که تبحر ویژه ای در چرخش های ناگهانی داشته و اغلب می کوشند جهتگیریهای رسانه ای را با سیاست "یکی به نعل و یکی به میخ" تنظیم کنند، با اهانت به هزاران نفر از طلاب امضاکننده طومارها، از آنان به "تندرو" یاد کرده اند.

 یکی از امضاکنندگان این نامه در گفتگو با رجانیوز، ضمن تأکید بر اینکه در تهیه و امضاء این طومارها، هیچ  غرض سیاسی وجود نداشته و تنها انگیزه موجود ادای تکلیف دینی و فرهنگی است، افزود: اگر در پس زمینه این حرکت، سیاسی کاری نهفته بود، صدها مشکل سیاسی و فرهنگی در دولت گذشته موجود بود که تنها برای حفظ نظام، سکوت به خرج داده بودیم کمااینکه، اکثر شخصیت های نظام نیز به همین دلیل از علنی کردن مکرر انتقادات موجود، پرهیز می کردند.

 حجت الاسلام حسین دوست با اشاره به اینکه آقای خاتمی در حال حاضر مسئولیت خاصی ندارد و بنابراین دلیلی برای سکوت نیز وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: ما تنها می خواهیم شأن روحانیت که در طول تاریخ اسلام، محفوظ مانده، همچنان محفوظ بماند اما جای تعجب و تأسف عمیق از عدم برخورد با دست اندازان به این جایگاه از سوی مراجع ذیصلاحی که در قبال آن سکوت کرده اند، وجود دارد.

 وی با تأکید بر اینکه هیچ مبلغ، کشیش و حتی موبد زرتشتی نیز حاضر نیست در کنار یک زن با آن وضع زننده بنشیند، اظهار داشت: آیا نباید یک روحانی احترام لباس خود را حفظ کند؟ آیا این فرد مصونیت ویژه ای دارد؟

 حسین دوست همچنین با مبهم دانستن انگیزه خاتمی از سفر به کشورهای خارجی و منابع مالی تأمین کننده مخارج این سفرها، افزود: اگر کسی توان صیانت از لباس مقدس روحانیت را ندارد یا باید از این سفرها پرهیز کند و یا بدون لباس روحانیت در این مجامع حاضر شود.

 این امضاکننده طومار 5 هزار نفره، با اشاره مجدد به هم نشینی زننده خاتمی با گزارشگر زن ایتالیایی و وجود تعداد زیادی دوربین در مقابل وی و مخابره این تصاویر به دنیا، اظهار داشت: جامعه جهانی متحیر است که آیا سید حسن نصرالله را باید در این لباس ببیند یا کسی که با زنان مصافحه می کند و در وضعیتی زننده کنارشان می نشیند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/4/21::: ساعت 3:10 عصر

میلاد نور مبارکباد



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/4/14::: ساعت 8:0 صبح

یک مقام غیرمسئول در پرونده هسته ای ایران در مصاحبه با روزنامه امریکایی واشنگتن پست با استقبال از پیشنهاد "تعلیق" مدعی شد: به این ترتیب ایران میزان غنی سازی کنونی را حفظ می کند و شورای امنیت نیز قطعنامه دیگری علیه ایران صادر نخواهد کرد.

 به گزاش رجانیوز، مایکل هرش خبرنگار مشهور واشنگتن پست در گفتگو با محسن رضایی در مکانی که وی از آن به ویلای شخصی این فرمانده سابق سپاه در ارتفاعات البرز یاد می کند، پرداخت. این خبرنگار در ابتدای گزارش خاطرنشان می سازد: رضایی که پیش از این فرمانده سپاه پاسداران بوده به ندرت با خبرنگاران خارجی و بخصوص خبرنگاران آمریکایی صحبت می کند و به همین علت وقتی یکی از نزدیکان رضایی در سفر هفته گذشته ام به ایران اعلام کرد او حاضر است در ویلای شخصی خود با من ملاقات کند، بسیار متعجب شدم.

 خبرنگار واشنگتن پست که این گزارش را با عنوان "ایران پیامی دارد. آیا ما می شنویم؟" تنظیم کرده است، می افزاید: «البته باتوجه به سیاست های پیچیده و تقریبا غیر قابل نفوذ ایران، بسیار دشوار است که بگوییم رضایی قصد داشت یک پیام نیمه رسمی به ما بدهد یا اینکه اینها تنها نظرات شخصی او بوده است ولی بیشتر به نظر می رسد که ارسال پیام نیمه رسمی صحیح باشد زیرا دولت ایران مصاحبه های بسیار نادری را با مقامات ارشد از جمله علی لاریجانی ترتیب داده بود.»   ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/4/11::: ساعت 9:54 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 310

بازدید دیروز: 323 کل بازدید :2491316

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<