سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

استقبال کم نظیر از رئیس جمهور در یزد

 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/11/30::: ساعت 9:2 عصر

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، "محمدرضا فلاح زاده " در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ، مراسم استقبال، سخنرانی در میدان امیرچقماق، افتتاح چندین طرح عمده و تشکیل جلسات کارگروههای صنعت و معدن، مسکن، زیربنایی، آب و کشاورزی را از جمله برنامه های سفر اعضای هیات دولت عنوان کرد و گفت: پیشنهاداتی که قبلا در استان جمع بندی شده است در جلسه کارگروهها با حضور رییس جمهور، اعضای هیات دولت، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و برخی مدیران استان برای طرح در جلسه هیات دولت نهایی می شود. 
استاندار یزد با تاکید بر حضور پرشور مردم استان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی کشور را تهدید می‌کنند، حضور پرشور مردم در مراسم استقبال موجب دوام نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی با بیان این که این سفر دستاوردهای خوب معنوی و مادی برای استان در پی خواهد داشت ادامه داد:  باید تلاش نماییم از میهمانان خود به خوبی میزبانی کنیم چرا که شخصیت دوم نظام وارد استان می شود و ایشان و هیات دولت مورد تایید و حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) هستند.
استاندار یزد حضور مردم را در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری و رییس جمهور نمایش دموکراسی و مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: برخورد صادقانه و بی غل و غش و حضور در اجتماعی عظیم مردم و همه طبقات مردم دستاوردهایی از جمله برقراری ارتباط متقابل بین مردم و دولتمردان، تنظیم برنامه‌ها از سطوح پایین به سمت بالا و بر حسب نیازمندی‌های روستا، بخش، مرکز شهرستان، مرکز استان و ایجاد تعهد توسط دولت برای خود و نیز ایجاد زمینه برای مردم جهت پیگیری مطالبات را به دنبال دارد.
استاندار یزد با بیان این که در مصوبات سفر نگاه عادلانه و منصفانه به مناطق محروم کشور و کمتر برخوردار می شود افزود: این خود ترویج فرهنگ خدمتگزاری و تشویق مدیران استانی در جهت خدمت به مردم بدون تشریفات و سد و موانع و ایجاد شور و شوق و نشاط در آحاد مردم و ارتباط متقابل و احساس همبستگی بیشتر بین مردم و دولت را شامل می‌شود.
استاندار یزد مسیر استقبال و محل دیدار عمومی مردم با رییس جمهور را از فرودگاه به سمت میدان سید مصطفی خمینی و سپس چهارراه شهدا در محل حسینیه امیرچقماق عنوان کرد.
فلاح‌زاده به روند اجرایی مصوبات سفر اول هیات دولت پرداخت و گفت: 198 مصوبه و 15 توافقنامه در سفر اول مصوب شد که از این تعداد 101 مصوبه اقدام شده،  93 مصوبه در دست اقدام است و 17 مصوبه دردست پیگیری و دو مصوبه هنوز اقدام نشده است که در مجموع با پیشرفت 82 درصدی همراه بوده است.
در ادامه این نشست استاندار یزد به سوالات اصحاب رسانه و مطبوعات پاسخ داد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/11/29::: ساعت 7:31 عصر

متن کامل پیام حجه الاسلام و المسلمین یحیی زاده در خصوص سفر ریاست جمهور به استان یزد 
بسم الله الرحمن الرحیم
سفر های استانی دولت نهم یکی از ویژگی های این دولت است که مکرر مورد تأیید و حمایت قاطع رهبر معظم قرار گرفته است این فرصت در دولت های قبلی به این شکل با این کیفیت و با این کمیت به دلایل مختلفی وجود نداشت ولی بحمدالله دولت نهم تاکنون 51 سفر استانی داشته است که نوبت بعدی یعنی سفر 52 استانی هم مربوط به یزد خواهد بود که اگر برنامه ها طبق پیش بینی انجام شود ممکن است در چند روز آینده شاهد حضور دولت نهم در استان یزد دارای سفر دم دولت به استان یزد باشیم واقع مطلب این است که یکی از مهم ترین پی آمدهای این نوع سفرها شکسته شدن و فرو ریختن دیوار حائل بین ملت و نظام و حاکمیت است خوشبختانه دیگر به هیچ شکلی در هیچ حدی فاصله ای بین دولت و ملت وجود ندارد مردم به سهولت و سادگی می توانند با دولت مردان مواجه شوند و رئیس جمهور و وزرا به همین سادگی در دسترس مردم هستند رئیس جمهور و وزرا خیلی راحت تر می توانند مشکلاتی که در گزارشات و در دولت های استانی مطالعه کردند لمس کنند.

ما این را یک فرصت بسیار محترم برای استان می دانیم مردم ما مردم قدرشناس استان یزد مردم استان دارالعباده مردمی که به قنوت و قنات قناعت شهره هستند مردم صادق و شایسته استان از هفته ها قبل و به ویژه در روزهای اخیر کردند و زمزمه هایی برای سفر دوم وجود داشته همواره یکی از پرسش هاشان این بوده است که دولت در چه وقت و زمانی به استان سفر می کند اشتیاق خودش را با پرسش از زمان دقیق سفر همواره نشان دادند و من فکر می کنم که مردم انشاءالله به خوبی و همانطوری که خودشان دوست دارند و مایل هستند در این سفر در واقع از نظام و رهبری نظام و حاکمیت اسلامی دفاع و حمایت خواهند کرد مردم استان یزد 22 بهمن به خوبی و مثل همه ملت ایران نشان دادند که پشت سر رهبر برای دفاع از ارزشهای نظام و حمایت از نظام ایستادند این مردم همچنان همان شور و نشاط راهپیمایی 22 بهمن را در خود حفظ می کنند و من فکر می کنم که این توفیق را دارم که بعد از یک فاصله بسیار کوتاه از 22 بهمن امسال دوباره حضور خودشان را در صحنه برای مقاموت در برابر خواسته های شیطانی دشمنان و برای حمایت از مسئولین خدمتگزار نشان خواهد داد به هر حال امیدواریم که دستاوردهای سفر دوم دستاوردهای شیرین و دلنشینی برای مردم باشد برای ارتقای استان و جمیع ستوه و همه زمینه ها برای رفع مشکلات استان انشاءالله کاملاً مؤثر باشد سفر اول 2سال پیش در اسفند 85 انجام شد آنوقت هم مصوبات و پروژه های مختلفی داشت که طبق آماری که ذکر شده بالای 80 درصد آن اجرا شده سفر رهبر معظم نیز در دی ماه سال 86 سفری پر از برکات بود که هم برکات معنوی داشت که آنها قابل ارزیابی و محاصبه نیست و بسیار بسیار برکات مادی هم داشت که در بسیاری از موارد آن برکات مادی هم تاکنون به مردم رسیده است و در بعضی از موارد که پروژه ها و برنامه هایی بوده که 2 سال طول می کشید بزودی انشاءالله خودش را نشان خواهد داد به هر حال این سفرها می تواند مکمل هم باشند در رفع مشکلات این خطه از مملکت و اصولاً کل استان یزد و همه مسئولین و مردم مهم ترین خواستمان از دولت عدالتخواه و خدمتگزار اجرایی کردن دستور رهبر معظم در سفر سال قبل به استان یزد است که آبسانی به استان یزد و در واقع انجام و اجرای فاز دوم آبرسانی است ما اطلاع داریم که دولت مطالعاتش را انجام داده است و در واقع طی بودجه 88 پیش بینی ناچیزی شده برای شروع امیدواریم که در سفر مقداری این مورد بهتر دیده شود و با بودجه مناسب تری کار اجرا و آغاز فاز دوم آبرسانی به استان یزد که واقعاً حیات استان در آن وجود دارد هر چه سریعتر محقق شود من هم به عنوان یک نماینده مردم ضمن اینکه به همین ملت و از همین جا به رئیس جمهور محترم و همه وزرا خدمتگزاران دولت برای حضور در استان یزد خیر مقدم و تشکر و سپاسگزاری عرض می کنم از مردم استان به ویژه مردم حوزه انتخابی شهرستانهای تفت و میبد انتظار دارم همانطوری که هستند نشان دهند که حضورشان در صحنه همیشه برای ما عیان و آشکار است انشاءالله که در این سفر هم همانطوری که ما کاملاً ما این را می بینیم خودشان باشند و همانطوری باشند که همواره بودند و در این فرصت ها خود را نشان داده اند واقعاً نیازی هم به این سفارش و توصیه نیست خود مردم از بنده و از امثال بنده در این مسائل و مواقع بسیار جلوترند و مطمئن هستم که به یاری حق انشاءالله با برنامه ریزی صحیحی که مسئولین استانی خواهند داشت ما شاهد حضور یکپارچه و منسجم مردم در استقبال از دولت خدمتگزار نهم در سفر دوم به استان یزد خواهیم بود.

منبع



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/11/29::: ساعت 7:19 عصر

مردمی نجیب و متدین انقلابی یزد قطعاً حماسه ای بی بدیل رقم خواهند زد چاپ فرستادن به ایمیل

 

 

استاندار یزد در گفتگو با سایت یارمردم:

استان یزد میزبان دومین مقام جمهوری اسلامی پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و شخصیتی وارد دیار دارالعباده می شود که حمایتهای رهبری معظم انقلاب را به صورت مداوم داشته است.

یارمردم: ریاست محترم جمهوری چه زمانی به یزد می آیند؟

انشاءا... صبح چهارشنبه جناب آقای دکتر احمدی نژاد به یزد تشریف می آورند.

یارمردم: بعنوان استاندار استان یزد چه صحبتی با مردم شریف یزد استان یزد دارید؟

مردم چهارشنبه میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی هستند و یزدی های مهمان نواز که مردمی نجیب و متدین انقلابی هستند قطعاً حماسه ای بی نظیر رقم خواهند زد و طبق فرمایش رسول مکرم اسلام(ص) میهمان حبیب خداست و مردم یزد ثابت خواهند کرد از استقبال تا بدرقه.

استان یزد میزبان دومین مقام جمهوری اسلامی پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و شخصیتی وارد دیار دارالعباده می شود که حمایتهای رهبری معظم انقلاب را به صورت مداوم داشته است.

یارمردم: وزرا در شهرستانها حضور پیدا خواهند کرد؟

وزرا در شهرستانها حضور پیدا خواهند کرد و ضمناً نمایندگان ریاست محترم جمهوری به کلیه شهرستانها و مناطق اعزام می شوند که ضمن سخنرانی به امور مردم نیز رسیدگی می نمایند و جمع بندی مطالب را به ریاست محترم جمهوری تقدیم می کنند.

و امید داریم که این سفر که مصوبات خوبی دارد مانند سفر گذشته پر خیر وبرکت خواهد بود.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/11/28::: ساعت 8:4 عصر

تغییرات بى سابقه در حکومت عربستان
پس لرزه هاى غزه دربار سعودى را به هم ریخت

پس لرزه های جنگ 22 روزه غزه به دربار سعودی رسید و پادشاه عربستان تحت فشار داخلی و خارجی تغییرات بی سابقه ای را در هرم قدرت سیاسی این کشور به وجود آورد.
دولت عربستان در پی همکاری  با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه که با اعتراض های شدیدی در جهان اسلام و در داخل خود عربستان روبه رو شده است. مجبور شد یک تغییرات صوری در دربار این کشور انجام دهد.
به عقیده ناظران سیاسی منطقه، این تغییرات بیشتر برای سرپوش گذاشتن بر ننگ این  همکاری با تل آویو صورت گرفته که به نظر نمی رسد این تغییرات کافی باشد.
پادشاه عربستان پس ازمدت ها مقاومت در برابر فشارهای داخلی و خارجی و افکار عمومی تن به اصلاحات در هرم قدرت سیاسی این کشور داد و چهار وزیر را برکنار کرد.
به گزارش خبرگزاری ها، ملک عبدالله بن عبدالعزیز در چارچوب ترمیم کابینه و برکناری شماری از مقامات قوه مقننه، مجریه و قضائیه، اقتصادی و نظامی، رئیس شورای مشورتی این کشور را برکنار و در حکمی شیخ عبدالله آل شیخ را به عنوان رئیس جدید شورای مشورتی عربستان منصوب کرد.
پادشاه عربستان همچنین در ساختار هیئت علمای ارشد این کشور نیز تجدید نظر و رئیس جدیدی را برای آن منصوب کرد.
در این هیئت که 21 عضو از مذاهب مختلف دارد، «صلاح اللحیدان» از ریاست شورای عالی قضایی برکنار و «صلاح بن حمید» به جای وی منصوب شده است.
پادشاه عربستان در تغییرات جدید، با برکناری وزیر آموزش و پرورش، امیر فیصل بن عبدالله بن محمد را به عنوان وزیر جدید انتخاب کرد.
ملک عبدالله پادشاه عربستان، «خانم نورالفایز» را به عنوان نخستین معاون زن وزیر آموزش و پرورش در امور دختران تعیین کرد.
از جمله دیگر تغییرات  در سیستم حکومتی عربستان می توان به برکناری وزیر دادگستری، وزیر بهداشت، رئیس دیوان شکایات و معاونانش و رئیس بانک مرکزی اشاره کرد.
همچنین در تغییرات جدید، عبدالعزیز خوجه سفیر عربستان در لبنان به عنوان وزیر فرهنگ و عبدالرحمن المرشد نیز به عنوان فرمانده جدید نیروی زمینی منصوب شد.
این در حالی است که پادشاه عربستان هنوز دست به ترکیب وزارت نفت و اقتصاد این کشور که از کلیدی ترین وزارتخانه های سعودی است، نزده است.
رسانه های غربی نیز در مورد تغییرات در عربستان به خصوص وزارت فرهنگ آن کشور، انتقادهای وزیر سابق از برخی سران و حمایت ایادبن امین مدنی از اصلاحات را دلیل برکناری وی عنوان کرده اند.
خبرگزاری های غربی این تغییرات در نظام سیاسی عربستان را بی سابقه توصیف کرده اند.
به عقیده ناظران سیاسی منطقه، این تغییرات پس از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه و حمایت ریاض از اسرائیل می تواند معنادار باشد.
پادشاه عربستان همچنین، رئیس هیئت امر به معروف و نهی از منکر (پلیس دینی) را که از قدرت و نفوذ بسیاری در عربستان برخوردار است از کار برکنار و «شیخ عبدالعزیز الحمی» را به جای او منصوب کرد.
پادشاه عربستان همچنین ضمن تغییر رئیس  جمعیت حقوق بشر این کشور، «بندر العبیان» را به جای وی منصوب کرد.
به گفته ناظران سیاسی، هدف اصلی از تغییرات، دگرگونی در نهادهای مذهبی است که با انتقادهایی از داخل و خارج از عربستان و به خصوص هم پیمان بزرگ عربستان، آمریکا، مواجه است.
همچنین اختلافاتی که در فتواها در مورد مسایل مختلف بروز کرده است از جمله فتوای مشهور «شیخ الحیدان» که در آن دارندگان ماهواره به قتل تهدید شده بودند، یا فتوای دیگری در مورد مخالفت با نقش سینما در عربستان که در ماه های اخیر بر سر زبان ها افتاده و موجب انتقادات فراوانی شده است.
اما در زمینه تغییرات در وزارتخانه های دادگستری آموزش و پرورش و فرهنگ به گفته تحلیل گران معتقدند که در جاز زدن و ناتوانی آنها در کسب آزادی ها و رفع تبعیض نسبت به زنان باعث تغییرات در آنها شده است.
براساس یک گزارش بین المللی در مورد عربستان که به سازمان ملل ارسال شده، از نبود آزادی های مدنی و تبعیض به زنان و  کارگران غیر عربستانی انتقاد و از آن به عنوان یکی از موانع در این کشور یاد شده است.
منبع


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/11/27::: ساعت 10:15 عصر

به گزارش سایت یار مردم دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهور اسلامی ایران روز چهارشنبه(همین هفته) 30بهمن به استان یزد سفر می کند. 



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/11/27::: ساعت 10:7 عصر

در پی انتشار خبر حمایت خانواده سرداران شهید از خاتمی:
خانواده شهید رنجبران هم تکذیب کرد

در پی انتشار خبری در سایت تبلیغاتی خاتمی مبنی بر دیدار وی با جمعی از خانواده‌های شهدا و دعوت آنان از وی برای کاندیداتوری که در آن خبر از خانواده شهید رنجبران نیز به عنوان یکی از حاضران و دعوت‌کنندگان از خاتمی یاد شده بود، فرزند این شهید، چنین خبری را تکذیب کرد.

محمد حسین رنجبران در گفتگو با رجانیوز، با تکذیب قطعی این خبر گفت: هرگز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و تاکنون نه من و نه خانواده‌ام، از آقای خاتمی حمایتی نکرده‌ایم.

وی تأکید کرد: خبرسازی‌ها شگرد این افراد است و قصد سوءاستفاده از خانواده شهدا را دارند.

فرزند شهید رنجبران با اشاره به اینکه در سال‌های قبل هم قصد چنین سوء استفاده‌هایی را داشته‌اند، ادامه داد: معمولاً در آستانه هر انتخابات، برخی تحرکات از سوی این افراد انجام می‌شود و حتی یکبار هم که حمایت خانواده ما را می خواستند، ما با هیچ‌گونه حمایتی موافقت نکردیم.

وی تصریح کرد: ولی این بار نه تماسی با ما گرفته شد و نه در آن مجلس کذایی حضور داشتیم که اینگونه از طرف خانواده بنده اعلام موضع می‌کنند، بنابراین چنین اخباری را به‌شدت تکذیب می کنم.

این فرزند شهید ضمن تأکید بر مخالفت خود با روش و منش خاتمی و اصلاح‌طلبان، افزود: برخی از همسران شهید هستند که معمولاً آنها برای این‌گونه حمایت‌ها امضا جمع می‌کنند که البته تعدادشان زیاد نیست ولی همین‌ها هم به دلیل اینکه موضع خانواده بنده را می‌دانند، چنین بحث‌هایی را با ما در میان نمی‌گذارند.

گفتنی است شهید رنجبران جزء اولین افراد تشکیل دهنده هسته لشکر 27 محمد رسول الله بود که پس از تشکیل تیپ شهدا، جانشین شهید وزوایی شد. وی در عملیات والفجر 4 سال 1362و در منطقه عملیاتی کردستان به شهادت رسید.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/11/26::: ساعت 9:57 عصر

تفاوت موضع لاریجانی پیرامون هولوکاست با موضع رهبری و رئیس‌جمهور
مورخ نیستم که درباره هولوکاست صحبت کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در چهل‌وپنجمین اجلاس امنیتی مونیخ در آلمان به سر می‌برد، در حاشیه این اجلاس، پاسخ منفعلانه ای به پرسش یکی از حاضران داد.

به گزارش رجانیوز، یکی از حاضران، نظر رئیس مجلس را در مورد هولوکاست پرسید لاریجانی با اشاره به اینکه من در اجلاس قبلی به این سئوال پاسخ داده ام و گفتم مورخ نیستم، بیان داشت: من سیاستمدار هستم نه مورخ و لازم نمی دانم درباره این مسائل صحبت کنم. الان مسائل و مشکلات دیگری داریم اینکه مرتب به این موضوع حساسیت نشان می دهید نگران کننده است وگرنه راجع به این موضوع هم می توان صحبت کرد اما من نظری ندارم چون مورخ نیستم.

این پاسخ در حالی از سوی لاریجانی اظهار شده است که رئیس جمهور با طرح موضوع هولوکاست اساس موجودیت رژیم صهیونیستی در منطقه را برپایه این منطق که "اگر حتی چنین جنایتی علیه یهودیان توسط اروپایی‌ها در جریان جنگ جهانی دوم رخ داده است، چرا باید تاوان آن را مردم فلسطین پس دهند؟" زیر سؤال برده و افکار عمومی دنیا را در این زمینه به شدت فعال کرده است.

با این حال، مشخص نیست تأکید بر این منطق و به چالش کشیدن مجدد اسرائیل از یک تریبون عمومی که احمدی‌نژاد بارها از این تریبون‌ها برای تقویت دیپلماسی عمومی و مفاهمه با ملت‌ها استفاده کرده است، چه نیازی به مورخ بودن و القاء پیام دو دستگی در میان مسئولان جمهوری اسلامی دارد.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/11/21::: ساعت 12:15 صبح

مقام بلندپایه وزارت دفاع رژیم صهیونیستی:
توقف برنامه هسته‌ای ایران در گرو انتخاب خاتمی است

یکی از مقامات بلندپایه وزارت دفاع رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اظهار داشت: چنانچه محمد خاتمی بتواند در انتخابات سال آینده برنده شود، امیدها برای توقف برنامه هسته‌ای ایران افزایش خواهد یافت.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه می‌افزاید: خاتمی که از سال 1997 تا 2005 سمت ریاست جمهوری ایران را به عهده داشته، هفته گذشته اعلام کرد که برای رقابت‌های ریاست جمهوری آمادگی دارد. وی در حال حاضر به عنوان رهبر جناح اصلاح‌طلبان در ایران شناخته می شود که انتقادات تندی نیز به احمدی‌نژاد وارد کرده است.

اما خود اصلاح طلبان نیز در ایران در درون خود به شاخه‌هایی دیگر منشعب و به چند حزب جداگانه تقسیم می شوند که یکی از آنها به رهبری رئیس مجلس اسبق ایران یعنی مهدی کروبی است. در حال حاضر، وی مسئولیت حزب اعتمادملی و روزنامه اعتمادملی را برعهده دارد و برای رقابت های ریاست جمهوری نیز اعلام حضور کرده است.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که اگر خاتمی در انتخابات برنده شود، روند متوقف ساختن غنی‌سازی اورانیوم در ایران آسان می شود و این امر باعث کاهش فشارهای بین المللی در قبال ایران خواهد شد زیرا خاتمی در مقایسه با احمدی‌نژاد میانه‌روتر است.

منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/11/20::: ساعت 11:55 عصر

این هم حال و هوای ساختمان اداری شرکت شهرک صنعتی یزد پس از گذشت چند روز از دهه فجر با مدیریت جدید و 2 منشی!!؟

یزد - شهرک صنعتی


بازتاب بُرنا ::: جمعه 87/11/18::: ساعت 6:47 صبح

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 166

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485347

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<