سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

تابش، دستپاچه! بازی جنگ قدرت، داغ داغ داغ می شود!

مخالفت تند تابش با استانداری بختیاری

(استاندار ناکارآمد بومی، بهتر از استاندار کارآمد غیر بومی است؟!)

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امشب در ملاقات با وزیر کشور دغدغه‌های مردم استان یزد و نمایندگان‌شان را در خصوص تعیین استاندار بیان می‌کند.

محمدرضا تابش در گفتگو با ایسنا - منطقه یزد، گفت: از دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشورت در تعیین استاندار است چرا که مشورت نتیجه مطلوبتری را در بر خواهد داشت.

از دیگر دغدغه‌ها انتخاب استاندار بومی بودن و آشنایی به امور استان می‌باشد چرا که با باقی ماندن تنها دو سال از عمر دولت، اگر فردی غیربومی انتخاب شود هم عمر مدیریتی وی به هدر می‌رود و هم فرصت طلایی در زمان کنونی برای استان تلف خواهد شد.

در پیام‌های خود به وزیر کشور اعلام داشتیم که اگر قرار بر انتخاب استاندار غیربومی باشد،‌ ابوالقاسم عاصی باقی بماند اما گویا خود او تمایلی به باقی ماندن در این مسند را ندارد.

تابش خواستار دریافت نظر و مشورت با نمایندگان مردم شد و اذعان داشت:  نمایندگان بیان کننده نظرات مردم و از جناح‌های مختلف می‌باشند و می‌توان با گرفتن نظر از آنها و تعیین میانگین نظر آنها را نیز در انتخاب استاندار جدید جویا شد.

وی صحبت‌ها در خصوص انتخاب شهردار اسبق قم به عنوان استاندار  را مخالف صلاح استان دانست و افزود:  وی در دوره قبل شهردار قم بوده و در این دوره اصلا رای نیاورده است، چطور می‌تواند شهردار استانی تنها با یک شهر، در مسند مدیریت اجرایی  استان یزد با این قدمت و فرهنگ  قرار گیرد.

استان یزد استانی نیروخیز و دارای شخصیت‌های برجسته کشوری و در سطح بین الملل می‌ّباشد که از هر حیث شاخص می‌باشند و در این صورت انتخاب افرادی ناکارآمد اهانت به شخصیت مردم یزد می‌باشد و در شان این مردم نیست

تبصره اول: آیا برای انتخاب کلانتری بعنوان استاندار یزد در دوران اصلاحات، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و نمایندگان مردم یزد در مجلس مشورت شد؟!

تبصره دوم: آیا انتخاب عاصی و کلانتری، اهانت به شخصیت مردم یزد نبود؟!

تبصره سوم: چرا اردکان پنجاه هزار نفری یک نماینده مستقل در مجلس دارد!؟ و یزد و صدوق پانصد هزار نفری هم یک نماینده؟!

تبصره چهارم: آیا دیگر نمایندگان مردم استان یزد در مجلس نیز چون تابش می اندیشند؟!

تبصره پنجم: استاندار اردکانی مورد نظر و تائید تابش، مورد تائید صدوقی و دیگر نمایندگان مردم استان هم هست؟!

تبصره ششم: چرا نماینده مردم یزد و طبس سکوت کرده، و فقط نمایندگان میبد و اردکان، یحیی زاده و تابش، برای مردم استان، استاندار تعیین می کنند؟!

تبصره هفتم: دغدغه های مردم، دغدغه های سیاست بازان نیست!!

منبع:شوق دات کام

تبصره های بازتاب برنا:

تبصره هشتم: بختیاری فر از 9 عضو شورای شهر سوم قم 5 رأی آورد و می توانست شهردار باقی بماند و او جایگاه را برای فرد توانمند تر که بتواند نظر بیشترین اعضای شورا را جلب کند خالی نمود. لذا آقای تابش با توسل به دروغ سعی در تخریب چهره بختیاری فر دارد.

تبصره نهم: بختیاری فر مدیری است که کارهای بزرگی را در شهر قم همچون طرح حرم تا حرم را اجرا نمود و علی رغم گرانی قیمت مسکن خانه های بسیاری را در مسیر به تملک شهرداری در آورده و تخریب گردید. 

تبصره دهم: بختیاری فر مدیری است که هم اکنون قمی ها خلاء او را حس می کنند و کسانی که در شورای شهر قم به وی رأی ندادند به اشتباهشان پی بردند چرا که طرحهایی چون حرم تا حرم از حرکت لازم ایستاده است.

تبصره یازدهم: بختیاری فر مدیر لایقی است که تا الآن هم پیشنهادات فراوانی به وی شده و اگر یزدی ها نتوانند او را جذب کنند جای دیگری می رود همانطور که سال گذشته که صحبت از استعفای عاصی شد دکتر صابری مطرح گردید و با منتقفی شدن استعفاء، دکتر صابری استاندار لرستان گردید.

تبصره دوازدهم: کسانی که از نزدیک با آقای بختیاری فر آشنایی دارند وی را توانمند تر از دکتر صابری می دانند و او بدون توجه به گرایشات سیاسی افراد و بر اساس توانائیهایشان با همه کار می کند. مخالفت شدید مشارکتی ها با وی نیز دلیلی بر کارآمدی اش می باشد. 

تبصره سیزدهم: آنچه مسلم است تابش بیش از اینکه دغدغه استان یزد و مردمش را داشته باشد دغدغه حزبی و گروهی دارد و مخالفت مشارکتی ها با این دولت اصولگرا مسلم است و آنها نمی خواهند مدیری بر سر کار آید که باعث تقویت این دولت گردد. به همین جهت می بینیم که دخالتهای تابش در امورات اجرایی و نظارتی استان و در تعیین مسئولین از چهار نماینده دیگر بیشتر است. تلاشهایی که نوعی تحقیر برای دیگر نمایندگان و مردم استان یزد محسوب می گردد. تابش چه توجیهی برای نمایندگی شهر 50 هزار نفری دارد؟  

تبصره چهاردهم: به کوری چشم شیطان بزرگ امریکا و مشارکتی ها که مدام عمر دولت را دو سال دیگر بیان می کنند، خواهیم دید که برای چهار سال بعد هم مردم فرصتی مناسب و قانونی در اختیار گفتمان عدالت که از اهداف اصیل انقلاب اسلامی است قرار خواهند داد و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس خواهند نمود..



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 12:20 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 38

بازدید دیروز: 179 کل بازدید :2493114

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<