سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده نادان نزد خدا از پارسای بخیل، محبوب تر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

پانزده پرسش بی‌پاسخ پیرامون عملکرد دکتر مصدق
*

آیا اذهان عمومی می پذیرند که شخصیتی که اصالتاً شاهزاده بوده (فرزندِ نوه دختری ناصر الدین شاه) و از طرف مظفرالدین شاه لقب مصدق السلطنه را کسب و به اتکای موقعیت خانوادگی به برخی مناصب بالای حکومتی رسیده و درافتخارات خود بوسیدن دست ثریا ، سرکوب قیام مردم تنگستان و... را ثبت کرده، صلاحیت کسب مدال سمبل ملی گرایی را داشته باشد؟

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/12/29::: ساعت 8:33 عصر

دبیرکل حزب کارگزاران اعتراف کرد:
انتخابات را باختیم، خودمان را گول نزنیم

*

در سوی دیگر موضوع یا شورای نگهبان یا نمایندگان منتخبانی قرار دارند که این رویکرد مسوولان را تخطئه و آنها را به وقوع تقلب و خلاف متهم می‌کنند. یک‌بار باید بپذیریم که فراتر از این جریان‌سازی‌ها با استناد به آمار و ارقام و... نتایج را تحلیل کنیم.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 8:5 عصر

این خبر با اضافه شدن اطلاعات جدید ویرایش می‌شود:
آمار لحظه به لحظه از نتایج انتخابات مجلس با ذکر گرایش

*

بر اساس آخرین گزارش‌ها از شمارش آرای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی ستاد انتخابات کشور آمار نهایی 166 حوزه انتخابیه تاکنون اعلام شده است. این آمار هر لحظه تکمیل می‌شود.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/12/25::: ساعت 11:31 عصر

هیچ هنرمندی در فراخوان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حاضر نشد

به دنبال انتشار خبری در پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و همچنین پایگاه خبری جبهه مشارکت مبنی بر دیدار 250 هنرمند با اعضای ستاد ائتلاف جبهه دوم خرداد جهت اعلام حمایت از این ستاد، با حضور نیافتن هیچ هنرمندی عملا این مراسم لغو شد.

به گزارش هم اندیشی به نقل از  خبرگزاری فارس، در خبر پایگاه رسمی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و پایگاه خبری جبهه مشارکت آمده بود «ساعت 15 امروز سه شنبه 21 اسفند قرار است در پارک دانشجو، 250 هنرمند با خاتمی و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان دیدار کنند و از لیست این ستاد انتخاباتی حمایت کنند.»
این گزارش حاکی است در ساعت یاد شده خبرنگاران رسانه های مختلف در محل حاضر شدند اما به دلیل حضور نیافتن هنرمندان این مراسم برگزار نشد.
به گزارش فارس، پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و پایگاه خبری جبهه مشارکت نیز در پی این بی اعتنایی بی سابقه دیشب اقدام به حذف خبر از صفحه سایت خود کردند.
روز گذشته نیز پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در خبری اعلام کرد: 200 نفر از هنرمندان با صدور بیانیه ای از فهرست انتخاباتی این ستاد حمایت کرده اند که طی 48 ساعت گذشته تعداد زیادی از هنرمندان که امضای آنها در این بیانیه آمده است در گفتگو با رسانه ها امضای خود را جعلی خواندند و نسبت به استفاده ابزاری از اهالی هنر اعتراض کردند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/12/23::: ساعت 11:18 عصر

                   



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 9:34 صبح

حمایت بوش از اصلاح طلبان؛ هر روز صریح تر از دیروز!

 جرج بوش رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار در ماه های اخیر به حمایت آشکار از اصلاح طلبان در ایران پرداخت.

 به گزارش رجانیوز، پس از آن که اصلاح طلبان داخلی به این بهانه که اگر از آمریکا تبری بجوییم پشتوانه مان را از دست می دهیم، حاضر نشدند مرزشان با دشمنان کشور را مشخص کنند، جرج بوش در سخنانی صریح تر از گذشته از آنان حمایت کرد.

وی که در پاسخ به تبلیغات انتخاباتی سناتور باراک اوباما کاندیدای دموکرات ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در صورت پیروزی با سران ایران و کوبا وارد مذاکره بدون پیش شرط خواهد شد، سخن می گفت، این نوع مذاکره را «باعث دلسردی اصلاح طلبان در این دو کشور» خواند و به همین دلیل خواستار اجتناب از آن شد.

 بی بی سی از قول بوش نوشت: «من به مردم یادآوری می کنم که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با برخی چهره های بین المللی می تواند به شدت مخرب باشد. این پیام بدی به متحدین ما می دهد. حاکی از گیجی و آشفتگی سیاست خارجی ما خواهد بود. اصلاح طلبان را دلسرد می کند. به نظر می رسد این نوع مذاکره در مورد آن دو کشوری که شما به آنها اشاره کردید اشتباه خواهد بود.»

 بوش افزود: اصلاح طلبان در کشورهایی چون ایران و کوبا نباید احساس کنند آمریکا حکومت های این کشورها را مشروع می داند.

 گفتنی است اواخر هفته گذشته حزب مشارکت در بیانیه به بهانه صدور قطعنامه سوم و انتخابات مجلس مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده بود.

 همچنین رهبر انقلاب پس از اولین حمایت بوش از اصلاح طلبان صراحتا اعلام کرد: حمایت آمریکا  از هر کسی در ایران ننگ است. ایشان همچنین خواستار روشن شدن مرزهای اصلاح طلبان و دشمنان انقلاب شدند و فرمودند: هم مردم و هم آن دسته‌ای که رئیس جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا می‌خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 8:35 صبح

دانشجویان و دانشگاهیان حامی دکتر سید محمد حسینی کاندیدای رفسنجان

ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 8:25 صبح

نامه استمداد فردی از خانواده شهید!!  کلیک فرمایید



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/12/19::: ساعت 8:54 عصر

بازتاب برنا: بنا به اخبار رسیده حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در صدر نظر سنجی های شهر قم قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش نامزد هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهر علم و فضیلت قم را، اینگونه یافتیم.  گروه فرهنگی تبلیغی راه آینده 

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی

                       

از وبلاگ حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش دیدن فرمایید

منبع تبلیغات مذکور



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 2:44 عصر

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش نامزد هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهر علم و فضیلت قم را، اینگونه یافتیم.  گروه فرهنگی تبلیغی راه آینده 

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی

                       

از وبلاگ حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش دیدن فرمایید

منبع تبلیغات مذکور



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 2:31 عصر

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 95

بازدید دیروز: 6 کل بازدید :2485178

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<