سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قصه گوی شبی خوشتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

استراتژی جدید افراطیون اصلاح طلب؛ خاتمی: به من حمله کنید!

یک ماه پیش فیلمی از ریس جمهور سابق منتشر شد که در آن آقای خاتمی بازوی دختری جوان را فشرد واکنون در ایتالیا ... گرچه دفتر ایشان و صادق خرازی جوابیه هایی را منتشر نمودند ولی جوابیه دفتر رییس جمهور سابق و توضیحات مشاورش به گونه تنظیم شده بود که گویی قصد دارد همه را نگران کند .... اما چرا خاتمی به فاصله تنها یک ماه یک عمل بحث برانگیز را چند بار تکرار می کند؟ به راستی او نمی دانست که رسانه ها فیلم و عکس از اعمالش تهیه می کنند؟ ، آیا این اعمال برای مطرح شدن دوباره وی در افکار عمومی نیست؟ آیا او نمی خواهد با استفاده از روش های غیر اخلاقی دوباره به چهره اول رسانه ها شود؟ برخی شنیده ها حاکی است وی می خواهد بدین وسیله بار دیگر زمینه حمله به خود را فراهم کند تا با مظلوم نمایی در این خصوص بتواند محبوبیت از دست رفته را باز یابد! گزارش سپهر را در این رابطه بخوانید :  ادامه


بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/3/26::: ساعت 9:56 عصر

 

دولت به منظور افزایش ضریب ایمنی کارت های شناسایی ملی ، آنها را مشمول مقررات مربوط به چاپ شناسنامه ها قرار داد .

به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، هیئت وزیران در موافقت با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت کشور تصویب کرد که موضوع چاپ و تحویل کارت های شناسایی ملی مشمول آیین نامه چاپ و تحویل شناسنامه مصوب سال 1379 شود . بر اساس تصمیم هیئت وزیران یک ماده و تبصره مربوطه به این شرح به آیین نامه مذکور افزوده می شود :

" ماده 8- چاپ و تحویل اوراق کارت شناسایی ملی نیز مشمول مقررات این آیین نامه خواهد بود .

تبصره – اوراق واترمارکت کارت شناسایی ملی فاقد هرگونه علامت بوده و صرفا دارای عبارت " سازمان ثبت احوال کشور " خواهد بود " .

پیش از این هیئت وزیران در سال 1379 با تصویب آیین نامه چاپ و تحویل شناسنامه ، حدود وظایف و مسئولیت های هیات موضوع ماده 46 قانون محاسبات عمومی کشور ، سازمان ثبت احوال کشور ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و چاپخانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در زمینه اقدامات مربوط به چاپ و تحویل اوراق شناسنامه ، امحای ضایعات و تمهیدات امنیتی مربوط را مشخص کرده بود .

مصوبه هیئت وزیران در مورد کارت شناسایی ملی از سوی معاون اول رئیس جمهور جهت اجرا به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد .   منبع



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/3/24::: ساعت 1:16 عصر



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 9:31 عصر

  "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی شد

 شیمون پرز 83 ساله روز چهارشنبه در یک رای گیری در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنیست) به عنوان رئیس این رژیم برگزیده شد.

 به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، پرز نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در دور دوم انتخابات مربوط به تعیین رئیس جدید این رژیم، با کسب 86 رای موافق و 23 رای مخالف پیروز شد.

 کنیست دارای 120 نماینده است که 119 نفر از آنان در این انتخابات شرکت کردند.

 پرز در دور اول توانست 58 رای بدست آورد.

 در رای ‌گیری امروز علاوه بر پرز، "روون ریولین" نماینده کنیست از حزب لیکود نیز حضور داشت.

 پرز پیش از این نیز در سال 2000 میلادی برای احراز این پست نامزد شده بود که در برابر "موشه کاتساف" شکست خورد.

نکته: کاتساو رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی یزدی الاصل بود. در دوران خاتمی دو رئیس جمهور یزدی بر اریکه قدرت بودند. گفته می شود در مراسم تدفین پاپ این دو در کنار هم قرار گرفتند که عکس ذیل مربوط به این مراسم می باشد. خاتمی در حال دست دادن با پادشاه اردن است و موشه کاتساو(موسی قصاب) در کنارش می باشد.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 8:53 عصر

رذیلت چیست؟ اراذل چه کسانی هستند؟

درود و سلام بر شیرزن ایرانی که بی محابا بر منحرفان و خائنان به نظام اسلامی می تازد



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 4:12 عصر

     در حالی که استاندار یزد در این مدت اندک مسئولیتش بارها به دلیل بیماری نتوانسته به محل کار خود حاضر شود. اخیراً بیش از بیست روز به علت بیماری در منزل به سر برد و هم اکنون با مرخصی یکماهه اش قریب دوماه از کار عقب می ماند و پس از سپری شدن این مدت هم هیچ تضمینی نیست که بیماری میگرنی وی التیام یابد، لذا جای این دارد که مسئولین مربوطه در وزارت کشور یک فکری به حال این استان عقب افتاده از دولت اسلامی بردارند و استانداری کارآمد و سالم و در مسیر دولت اسلامی را معرفی نمایند تا عقب ماندگیهای گذشته را نیز بتواند جبران نماید. بدیهی است ارزیابی عملکرد آقای عاصی در این مدت از مسئولیتش نزد بسیاری از نیروهای اصول گرا کاملاً منفی است.او اکثر مدیران دوم خردادی را در مسئولیتها ابقاء، جابجا و یا با ارتقاء مسئولیتی دایره فعالیتشان را گسترش داد. او هر آنچه که مورد نظر بسیاری از دلسوزان در مشورت دهی بود را کاملاً به عکس عمل کرد. عاصی ضرب المثلی در تاریخ یزد خواهد ماند در دگرگونی و تغییر چهره.      



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 11:0 صبح

آقای خاتمی ! مراقب باشید(یادداشت روز)
اخیراً فیلمی از جریان سفر آقای سیدمحمد خاتمی به ایتالیا منتشر شده که پرسش ها و اعتراض های فراوانی را درپی داشته است. این فیلم 5/6 دقیقه ای، آقای خاتمی را در حال عبور از کنار صف مردان و زنان ایتالیایی که ظاهراً در یک مراسم سخنرانی به استقبال - یا بدرقه- ایشان آمده اند نشان می دهد و جناب خاتمی با بسیاری از آنان از جمله تعدادی از زنان و دختران دست داده و جملاتی رد و بدل می کند!
درپی انتشار این فیلم و برخی از اعتراض ها- از جمله انتقاد کیهان در ستون اخبار ویژه دیروز- دفتر موسسه بین المللی گفت وگوی تمدن ها که آقای خاتمی ریاست آن را برعهده دارد با صدور بیانیه ای- جوابیه- سعی در تکذیب آن کرد و آقای سیدمحمدصادق خرازی هم که معاون آقای خاتمی و همراه ایشان در سفر مورد اشاره بوده است در تکمیل جوابیه دفتر ایشان توضیحات- به قول خود- جزئی تری ارائه کرد. کیهان اگرچه از تکذیب ماجرا استقبال می کند و در ذیل خبر ویژه دیروز خود نیز آرزو کرده بود مصافحه آقای خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی صحت نداشته باشد ولی متاسفانه جوابیه دفتر آقای خاتمی و توضیحات آقای صادق خرازی جای خوشبینی باقی نمی گذارد، بلکه همه دلسوزان را نسبت به برنامه ریزی پنهان و آشکار دشمنان دانا علیه آقای خاتمی و دوستان غافل که مثل گذشته اطراف ایشان را گرفته اند، نگران می کند و...  ادامه



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 11:0 صبح

کسی هاشمی رفسنجانی را کنترل کند!

 



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 86/3/22::: ساعت 11:33 عصر

 

 بروز دیپلماسی فرهنگی احمدی نژاد

 اظهارات شب گذشته، نماینده اندونزی در شورای امنیت عمق نفوذ محبوبیت دکتر احمدی نژاد در میان مردم کشورهای اسلامی را منعکس کرد.

 به گزارش رجانیوز و به نقل از خبرگزاری های خارجی، به دلیل مخالفت اندونزی شورای امنیت سازمان ملل از تایید بیانیه‌ای که سخنان رییس‌جمهور ایران درباره نابودی اسراییل را محکوم می‌کرد، خودداری کرد.

  نماینده اندونزی در شورای امنیت گفت که محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران، رژیم صهیونیستی را تهدید نکرد.

 اندونزی علاوه بر آن شورای امنیت را به داشتن معیارهای دو گانه در برخورد با رژیم صهیونیستی محکوم کرد و گفت که هنگامی که به فلسطینیان حمله می‌شود رژیم صهیونیستی ایران را تهدید می‌کند و یا وقتی روزنامه‌ی هاآرتص خواستار ترور احمدی‌نژاد می‌شود، شورای امنیت هیچ اقدامی نمی‌کند.

 از آنجا که هر بیانیه‌ای باید توسط هر 15 عضو شورا تایید شود به دلیل مخالفت اندونزی این بیانیه تایید نشد. قطر نیز اعلام کرد که در این زمینه هیچ دستوری ندارد. فرانسه روز دوشنبه مجددا تلاش خواهد کرد تا رضایت هر 15 عضو شورا را برای صدور بیانیه مطبوعاتی جلب کند.

 گفتنی است، هفته گذشته مجلس اندونزی رپیس جمهور این کشور را به دلیل همراهی با آمریکا در صدور قطعنامه1747 استیضاح کرد. این در حالی که برخی عناصر داخلی سخنان استراتژیک رپیس جمهور درباره هشدار به حمله به لبنان را ماجراجویی و جنجالی خواندند و خواستار رویکرد مرعوبانه در مسئله خاورمیانه شدند.

 همچنین هفته گذشته رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس با ایشان فرموده بودند: امروز رئیس‏جمهور ما به هر کشور اسلامى‏اى که مى‏رود، اگر به مردم میدان بدهند و اجازه بدهند، بخاطر مواضع قاطعى که از ایشان شنیده‏اند، با گرمىِ بیش از حد استقبال مى‏کنند. اینها معنایش این است که ملتها - بخصوص دنیاى اسلام - این حرفها را مى‏پسندند. 



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/3/19::: ساعت 10:57 عصر

بنگاه معاملاتی شرکت شهرکهای صنعتی یزد
     علی رغم اینکه سیاست دولت در تسهیل امر تولید و راه اندازی کارگاههای زودبازده جهت اشتغال زایی متمرکز شده در اقدامی غیر متعارف شرکت شهرکهای صنعتی یزد قیمت زمین در شهرکهای صنعتی را به طور بی سابقه بالا برده است. برای نمونه فاز سوم شهرک صنعتی یزد که قیمت هر متر مربع زمین آن در سال گذشته 10500 تومان بوده در سال جاری به 16800 تومان با عنوان حق انتفاع از تأسیسات افزایش داده است! علاوه بر این مبلغ هنگفتی هم بابت حق مرغوبیت از زمینهای زیر 2500 متر و مبلغ گزافی هم بابت حق شرکت شهرکهای صنعتی مرکز می گیرند. حق آبه آبرسانی به یزد هم لیتری حدود 2 تومان یکجا دریافت می شود!؟ این در حالی است که قسمتهایی از فاز سوم فقط جدول بندی و یک لوله آب کشیده شده و از آسفالت و گاز و برق خبری نیست.

     از طرفی جدای از این، هزینه های انشعابات آب و برق و گاز جداگانه باید توسط تولید کننده پرداخت شود. نکته قابل توجه اینکه در سایت شرکت شهرکهای صنعتی یزد قیمت حق انتفاع از تأسیسات در سال جاری همان مبلغ سال گذشته است و ظاهراً تغییری نکرده!!؟ آقایان مسئول گناه این بی انصافی ها را به گردن شرکت مرکز می اندازند که درصدی هم به آنها می رسد! اما بعضی هم عنوان می کنند این تصمیم در یزد توسط هیئت مدیره یعنی آقایان: صدوق عضو هیئت و مدیر عامل شرکت. نبوی زاده معاون عمرانی استانداری، صالحی نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فقیه خراسانی معاون برنامه ریزی استانداری و پور فلاح رئیس صنایع و معادن استان با نظر کارشناس دادگستری در قیمت گذاری زمین  گرفته شده! گو اینکه شرکت شهرکها بنگاه معاملاتی است و بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری می کنند! آقایان توجه ندارند اگر بخواهند به این نحو عمل کنند، دلالهایی که کارشان زمین خواری است به این عرصه وارد شده و با استفاده از تسهیلات وام آن و افزایش غیر متعارف هرساله، شرکتهای صنعتی را به جای تولید به سمت بازار دلالی سوق می دهند. به امید اینکه مسئولین در راستای سیاستهای دولت خدمتگذار حرکت کنند و به واسطه اغراض سیاسی در مسیر خدمت سنگ اندازی قانونی نکنند.      



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/3/17::: ساعت 6:19 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 207

بازدید دیروز: 323 کل بازدید :2491213

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<