سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

این همایش در روز یک شنبه اول اردیبهشت ماه از ساعت 16:30 دقیقه در تالار سیدالشهدا میدان هفت تیر برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است. در این همایش که با حضور حضرت علامه مصباح یزدی و تعدادی از نخبگان سیاسی فرهنگی، اساتید حوزه و دانشگاه، جوانان و دانشجویان برگزار میشود، قرار است کاندیدای اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی شود.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/1/31::: ساعت 10:46 عصر

لنکرانی گزینه نهایی جبهه پایداری شد
کامران باقری لنکرانی صبح امروز به عنوان گزینه نهایی جبهه پایداری به اعضای شورای استانی این جبهه معرفی شد. / در نشست امروز همه اعضا بالاتفاق از لنکرانی بعنوان گزینه نهایی حمایت کردند.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/1/31::: ساعت 10:45 عصر


این آقا می گوید؛ فتنه کدورتی بود که رفع شد!
مهندس محصولی در جمع طلاب شهید صدوقی:
یکی از همین کسانی که کاندیدا شده است، می گوید؛ فتنه کدورتی بوده که رفع شد! این آقا نامه موسوی را که برای اتهام دروغین تقلب به نظام نوشته بود، در همشهری چاپ کرد. بنده به عنوان وزیر کشور جواب تک تک شبهات و سئوال ها را دادم اما در روزنامه اش چاپ نکرد.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/1/31::: ساعت 10:42 عصر

آیت الله مصباح یزدی
طی نامه‌ای صورت گرفت
درخواست 2200 نفر از دانشجویان و طلاب تهران از آیت‌الله مصباح برای معرفی اصلح

بیش از 2200 نفر از دانشجویان و طلاب دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به آیت‌الله مصباح یزدی، وی را برای معرفی فرد اصلح مورد اعتماد و حجت شرعی در شناخت اصلح دانستند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/1/31::: ساعت 10:39 عصر

 

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با حضور در جایگاه خبرنگاران پارلمانی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد حواشی روز گذشته مجلس از نوع انعکاس این اتفاقات در صحن علنی انتقاد و اظهاراتی را نسبت به عملکرد برخی دولتمردان مطرح کرد. 

به گزارش ایسنا، روح‌الله حسینیان در حاشیه جلسه علنی امروز با بیان این‌که از نوع انعکاس خبرش در مورد جلسه دیروز در مطبوعات گله دارد به فرموده امام حسین مبنی بر این‌که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها باید راوی راست و درست باشند توقع ندارم که خلاف این موضوع انعکاس داده شود، چرا رسانه‌ها موضوعی را تحریف می‌کنند. 
 
وی با اشاره به اتفاقات روز گذشته مجلس یادآور شد که یک خبرگزاری و یک سایت به نوع دیگری آن را انعکاس دادند و گفتند که حسینیان در دفاع از مشایی توهین کرد. حسینیان توضیح داد: جریان جلسه دیروز از قرار این بود که آقای عثمانی نماینده بوکان در دفاع از لایحه برنامه بودجه شعری را خواند که مضمون‌آن بود که دوره‌گردی آمد در کوچه‌ها فریاد زد و گفت؛ کهنه قالی و کوزه خالی می‌خریم خانواده‌ای که مادر روزه‌دار هم داشت سفره‌ای پهن کرده بود که نان نداشت، دخترک سر برهنه بیرون می‌رود می‌گوید سفره خالی می‌خری یا نه؟ 
 


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/1/29::: ساعت 12:15 صبح

با بررسی اجمالی نظرات کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری، می‌توان گفت افرادی مانند حسن روحانی ، محمدرضا عارف ، علی لاریجانی، علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف، پتانسیل برآورد کردن خواسته هاشمی رفسنجانی را در قالب دولت ائتلافی دارند و یا آنکه هاشمی می‌تواند در زمان ریاست جمهوری این افراد قدرت خود را حفظ کند و یا افزایش دهد.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/1/29::: ساعت 12:11 صبح

باقری لنکرانی
لنکرانی در خبرگزاری فارس:
بنده، جلیلی و فتاح هیچگاه احساس رقابت نمی‌کنیم/ جبهه پایداری با یک کاندیدا در انتخابات حاضر می‌شود

کاندیدای احتمالی جبهه پایداری گفت: بنده، آقای جلیلی و آقای فتاح هیچگاه احساس رقابت نمی‌کنیم و از این رو طبق مذاکرات قرار شده در صورت موفقیت هر یک از برادران، به وی در امر اداره کشور کمک شود.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 11:51 عصر

http://www.partosokhan.ir/index.asp?Number=671



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 11:36 عصر

آلیا با تاکید بر اینکه هر سه نفر نامزدهای احتمالی ما گفتمان جبهه پایداری را قبول دارند و تاکید کرده‌اند که ازحرکت تشکلی گفتمانی خوشحال هستند، خاطر نشان کرد: بنابراین هر کدام از آنها مسئولیت را به دو نفر دیگر واگذار کرده است و بنابراین گزینه نهایی مورد تایید دو نامزد دیگر است.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 12:38 صبح

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 69

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486261

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<