سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
بازخوانی مواضع مجید انصاری در سال 88 نشان می دهد چه کسانی با تهیه خوراک خبری برای رسانه های بیگانه در آتش فتنه می دمیدند و همسو با رسانه های صهیونیستی از بیان وقیح ترین تهمت ها به نظام نیز ابایی نداشتند، لذا بهتر است تا در شرایط کنونی که بیش از هر زمان دیگری ابعاد پشت پرده و حیرت انگیز توافقنامه ژنو روز به روز برای مردم بیشتر روشن می شود، امثال ایشان و دیگر دولتی ها به جای تلاش برای از بین بردن فضای نقد دولت برای اعاده حیثیت ملی و عزت کشور در عرصه سیاست خارجی تلاش نمایند.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/10/30::: ساعت 8:2 عصر

خبرگزاری جمهوری اسلامی با انتشار تصاویری از پلمپ تجهیزات هسته ای ایران در سایت نطنز که پس از شهادت شهید مصطفا احمدی روشن به دلیل نقش آفرینی ویژه در راه اندازی آن، به نام این شهید مزین شد، از اجرایی شدن توافق ژنو توسط ایران زیر نظر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/10/30::: ساعت 7:55 عصر

سانتریفیوژ
مدیرکل پادمان سازمان انرژی اتمی:
غنی‌سازی 20 درصد در نطنز تعلیق شد/ بازرسان آژانس به فردو می‌روند

تولید اورانیوم 20 درصد با جداسازی سیلندرهای خوراک‌های زنجیره و قطع خطوط ارتباطی در تاسیسات نطنز تعلیق شد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/10/30::: ساعت 7:53 عصر

پلمپ مشارکت
فارس گزارش می‌دهد
آیا ساختمان حزب منحله مشارکت فک پلمب شده است/ ترددهای «مشکوک» به دفتر «متروک»

پلمب ساختمان حزب منحله مشارکت از سوی افراد ناشناس شکست و ترددهایی به دفتر این حزب غیرقانونی صورت می‌گیرد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/10/30::: ساعت 12:3 صبح

حمید رسایی
رسایی در گفت‌وگو با فارس:
متأسفانه خطوط قرمز در دولت یازدهم تغییر کرده است/ انتقاد از پایین بودن آستانه تحمل دولت

نماینده تهران در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه ظاهراً خطوط قرمز در دولت یازدهم تغییر کرده است، گفت: گویا امروز توهین به برخی مقدسات به عنوان خط قرمز به حساب نمی‌آید اما انتقاد از قرارداد ژنو مثل هولوکاست می‌ماند.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/10/30::: ساعت 12:1 صبح

اگر توافقی به نفع ملت و سرنوشت کشور انجام شده، پس دلیل این نامحرمی مردم چیست؟ اگر مشکلاتی وجود دارد که به نظر ما وجود دارد، چرا آنها را با مردم و مجلس درمیان نمی‌گذارید تا هم پشتیبانی بهتر انجام شده و هم جلوی اشکالات گرفته شود.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/10/29::: ساعت 11:56 عصر



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/10/28::: ساعت 10:0 عصر

آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: یکی از برکات مذاکرات اخیر آشکار شدن دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی و اسلام و مسلمین بود. اذعان کردند اگر می‌توانستیم کل تاروپود صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم. نمی‌توانند چون ملت با اراده و ایستادگی و ابتکار در میدان است.


بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/10/20::: ساعت 11:59 عصر

من معنی این جمله را نمی فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد! یعنی سینمایی که مروج شرک و خرافه است با سینمایی که مروج توحید و عبادت مساوی است؟ بعضی ها اصلا به این چیزها فکر نمی کنند، به دنبال چیزی هستند که برایش کف بزنند، اینها دغدغه حقیقت ندارند، دغدغه ریاست دارند. اما انبیا دغدغه حق و باطل داشتند.

منطق نمایندگان مجلس در کارت زرد به وزیر ارشاد، کاملا روشن بوده و از بی تفاوتی این وزارتخانه به ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ منبعث شده است، اما نکته مهم آن است که آیا منظور رئیس محترم جمهور از اینکه اعلام کرده اند کارت زرد را برای دولت نگرانی نمی‏دانند و به امثال آقای جنتی افتخار می‌کنند، این است که دولت عامدانه قرار است نسبت به این شیوه و ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ بی تفاوت باشد و بر این شیوه اصرار کند؟!

 



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/10/20::: ساعت 11:57 عصر

خبرنگار رجانیوز کسب اطلاع کرد طی روزهای گذشته برخی مدیران دولت یازدهم که در سمت های مشاوره و نظارتی در حیطه نفت مشغول به کار هستند تلاش های خود برای آزادی بابک زنجانی را آغاز کرده اند. «س. ر. ع» و «ن. ب» از افرادی هستند که سعی دارند با فشار بر دستگاه قضایی برای آزادی زنجانی، مانع انتشار اطلاعاتی شوند که منجر به افشای روابط و پشت پرده ارتباطات زنجانی و برخی از مدیران تکنوکرات در دولت های سازندگی و اصلاحات می گردد.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/10/17::: ساعت 10:50 عصر

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 190

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486753

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<