سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص دیندار، ... حسادت را رها کرده است .در نتیجه، دوستی پدیدار شده است . [امام صادق علیه السلام]
بازتاب بُرنا

هولوکاست 9 میلیون ایرانی به دست بریتانیای کبیر»
93/6/10 12:17 ع

آیا می دانید هولوکاست واقعی در ایران رخ داده است؟از قحطی بزرگ در ایران چه می دانید؟ آیا می دانید مابین سالهای 1917 تا 1919 بیش از 40 درصد جمعیت ایران جان خود را از دست دادند؟ برای آشنایی با چگونگی هولوکاست 9 میلیون ایرانی با طراحی بریتانیا، با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.

 

به گزارش گروه گزارش های ویژه مشرق؛ طی سال های 1917 تا 1919 ایران با وجود اعلام بی طرفی در جنگ جهانی اول، بیشترین آسیب را از این جنگ ویرانگر دید و در حدود نیمی از جمعیت کشور قربانی مطامع کشورهای بزرگ و استعمارگر آن دوران شدند. اسناد این قتل عام قریب به 10 میلیون نفری همچنان در ردیف اسناد طبقه بندی شده و سری انگلستان قرار دارد و این کشور هنوز هم از انتشار آن ها ممانعت می کند. گزارش زیر با توجه به کتاب "قحطی بزرگ" نوشته دکتر محمد قلی مجد نوشته شده است که یکی از منابع انگشت شمار موجود درباره هولوکاست 9 میلیون نفری ایرانیان بوده و با استناد به اظهارات شاهدان و برخی اسناد تاریخی در دسترس نوشته شده است. عکس های مربوط به تلفات قحطی برگرفته از کتاب دکتر مجد و دیگر منابع تاریخی است.

ادامه مطلب...



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 93/6/26::: ساعت 11:48 عصر


در حاشیه سخنان اخیر رئیس جمهور مطرح می‌شود
دولت برای ارتقای فرهنگ جامعه چه کرده است؟!

 قاسم روان‌بخش

در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین بار نسبت به موضوع فرهنگ و رخنه‌های فرهنگی هشدار داده و در بیانات اخیرشان در جمع خبرگان رهبری باز هم آن را مورد تاکید قرار داده و مسوولان و نخبگان رانسبت به وجوه مقابله با توطئه فرهنگی و نحوه تهیه پادزهر آن راهنمایی کردند، آقای روحانی رئیس جمهور در تازه‌ترین اظهارات خود در حرم رضوی بیاناتی ایراد کرد که جای تامل دارد؛ ایشان ابتدا به این نکته پرداخت که " مبارزه با فساد طرح علمی نیاز دارد و برای پیشگیری از فساد باید طرح‌های علمی ریخت" سپس روش برخورد با فساد را مورد انتقاد قرار داد وگفت" با ون و سرباز فرهنگ درست نمی‌شود، ارتقاء فرهنگ به عهده علما، بزرگان، حوزه‌ها و اساتید است آیا راه ایجاد عفاف، ون است؟ خود بانوان که از فرهیختگان جامعه هستند راه استقرار عفاف و حجاب را بلد نیستند؟ این‌ها روش و تحقیق می‌خواهد. اگر در سال‌های متوالی کارهایی را انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم حتما باید مسیر را عوض کنیم، باید روش را اصلاح کنیم. باید راه علمی جدید و دقیقی را انتخاب کنیم.

ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/6/24::: ساعت 3:16 عصر

در این راستا نماینده یزد به رجانیوز گفت: همین مساله منجر شده تا بخشی از مطالبات مردم این حوزه به بنده منتقل شود که با توجه به حجم بالای درخواست های مردم در خود شهر یزد، رسیدگی به همه این موارد دشوار و وقت گیر است و طبیعتا اگر انتخابات میاندوره ای تفت و میبد برگزار و نماینده این حوزه مشخص شود، بیش از هر چیز روند پیگیری مطالبات مردم تسریع خواهد شد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/6/24::: ساعت 3:5 عصر

پس از ترخیص نیز مانند همه بیماران، در دوره نقاهت، محدودیتهای بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاری وجود دارد و ایشان اگرچه فردی فوق العاده پر کار هستند اما باید به مدت چند هفته از فشار کاری خود کم و برخی کارها را نیز حذف کنند، البته اراده ایشان بر این است که هر چه زودتر به حالت طبیعی بازگردند.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/6/17::: ساعت 9:43 عصر



سردار نجات محمدحسین نجات
ناگفته‌های سردار نجات از زندگی رهبر انقلاب
گزارشی که «رهبر» را ناراحت کرد/ وقتی پنیر کوپنی تمام شد/ اگر پیکان «ضدگلوله» می‌شد...

به او گفتم همراه من بیا و چون پیرزن بود، او را به قسمت آقایان بردم و گفتم این هم «آقا»! اینجا بنشین و هر وقت خواستی برو . بعد ایستادم از دور او را نگاه کردم.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/6/10::: ساعت 12:0 عصر

سه اشکال عمده بر رفتار فراقانونی رئیس مجلس/ قانونمداری را از مجلس شروع کنیم

حاشیه زاکانی بر جلسه مجلس برای انتخاب عضو هیئت نظارت بر مطبوعات؛

سه اشکال عمده بر رفتار فراقانونی رئیس مجلس/ قانونمداری را از مجلس شروع کنیم

بنده مکرر به ریاست محترم مجلس متذکر شدم که قانون شکنی عین دیکتاتوری است؛ لذا باید از گذشته عبرت گرفت و در رفتار‎های خویش تجدیدنظر کرد، زیرا مردم عزیزمان مطابق این حدیث نورانی «الناس علی دین ملوکهم» از مسئولان خویش الگو می‎گیرند و همانگونه که تاکید شد، زشت‎ترین وضعیت، قانون شکنی قانونگذاران در کشور است.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/6/9::: ساعت 10:45 عصر

در حالیکه در روزهای گذشته و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون افزایش تحریم‎های علیه ایران با وجود مذاکره مستقیم ایران و امریکا در موضوع هسته‎ای، خانم ماری هارف سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که در یکسال گذشته تحریم جدیدی علیه ایران اعمال نشده است، روز گذشته کاخ سفید اعلام کرد 20 موسسه مالی و شرکت ایرانی را در لیست سیاه تحریم‎های خود قرار داده است.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 93/6/8::: ساعت 10:16 عصر

تحریم
آمریکا 8 شخصیت و 20 شرکت دیگر را در لیست تحریم‌های ضدایرانی قرار داد

آمریکا 8 شخصیت به همراه 20 شرکت و مؤسسه مالی از جمله 6 نفتکش ایرانی را به بهانه نقض تحریم‌های هسته‌ای و موشکی، در لیست سیاه قرار داد.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 93/6/8::: ساعت 12:7 عصر

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 44

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485225

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<