سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
خبرگزاری روسیه:احمدی نژاد ایران را رهبر منطقه کرده است

رییس جمهور ایران در یک یا دو موضوع از گفتگو‌ها‌ی خود به همتا یانش همیشه تاکید داشته که اولین آن تمایل به دوستی با همسایگان ودیگر این که ایران را نباید با وحشت بنگرند و برنامه‌ها‌ی هسته ای جمهوری اسلامی بی خطر هستند. با بررسی بر نتایج آخرین سفر احمدی نژاد، می توان نتیجه گرفت که وی توانسته سران عرب را متقاعد کند که مودت با ایران برای آن‌ها‌ سود مند خواهد بود و بر نامه‌ها‌ی اتمی ایران از پاکستان نیز کم خطر تر می‏باشد...



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/14::: ساعت 7:53 عصر

بازخوانی پرونده 4 متهم به جاسوسی/3/بخش دوم
ناگهان تبرئه

 در شرایطی که حتی امریکا نیز از قطعیت حکم عبدی اطمینان یافته بود، در 23 اردیبهشت 1384 در کوران رقابت های انتخاباتی شعبه اول تشخیص دیوان عالی کشور، عباس عبدی متهم ردیف دوم پرونده نظر سنجی موسسه آینده را از اتهام فروش اطلاعات به بیگانگان و تبلیغ علیه نظام تبرئه کرد.

 


بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/11/13::: ساعت 9:16 عصر

آیت الله شهید محلاتی: شب آخر سکونت امام در نوفل لوشاتو همه دوستان و اطرافیان را جمع کردند و بعد از نماز مغرب و عشا، برای آنها سخنرانی نمودند. دقیقاً مثل شب عاشورا و دقیقاً مثل اتمام حجت حضرت ابی عبدالله(علیه السلام) با اصحاب و یاران. امام همه را جمع کرده و فرمودند: "ان شاءالله قصد بازگشت به ایران را داریم. من از مردم واز دوستان می خواهم کسی با من به ایران نیاید، نمی دانم در هواپیما چه خواهد گذشت، احتمال دارد که هواپیما را بزنند، بنابراین من از شما می خواهم کسی با من نیاید، بگذارید من تنها بروم که اگر هواپیما را زدند، من تنها شهید بشوم."

 

من به خاطرم هست که اشک در چشمان همه حلقه زده بود و بعضی ها آرام آرام گریستند. بالاخره بعد از صحبتهای فراوان، افرادی که آن جا بودند فریاد زدند، یعنی شما می خواهید ما را از این مسافرت بازدارید و اگر فیض شهادتی هست ما از آن محروم بمانیم؟

 

امام در پاسخ فرمودند: "نه، من شما را منع نمی کنم، ولی به شما می گویم که ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده ای رخ بدهد. ممکن است در بدو ورودمان به ایران همه ما را بگیرند و قتل عام بکنند. ممکن است در آسمان ایران هواپیما را با موشک بزنند."

 

هدیه امام خمینی به دو خانم مسیحی

 

حجت الاسلام والمسلمین فردوسی پور: وقتی امام در آستانه بازگشت به ایران بودند، مقارن غروب آفتاب دو خانم فرانسوی به در اقامتگاه امام آمدند و تقاضای ملاقات کردند. چون امکان ملاقات نبود؛ از آنها عذرخواهی کردم. شیشه کوچکی که در آن مقداری خاک بود و در آن مهر و موم بود در دستشان دیده می شد. گفتند: اگر ملاقات ممکن نیست، رسم ما این است وقتی به کسی علاقمند شدیم هنگام خداحافظی و جدایی بهترین هدیه را به او تقدیم می کنیم و این خاک وطن ماست که پیش ما عزیزترین هدیه است، به امام تقدیم کنید و برای هریک از ما یک قطعه عکس با امضای ایشان بیاورید. وقتی جریان به محضر امام عرض شد، با تبسمی شیرین شیشه را گرفتند و دو قطعه عکس را امضا فرمودند، عکسها را که به آنها دادم بوسیدند و با تشکر رفتند.  منبع

 

اخبار مرتبط:

 

اگر خطری هست چرا برای من نباشد؟



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 86/11/9::: ساعت 7:23 عصر

پشت پرده سخنان حدادعادل

با این حساب اقدام احمدی نژاد بر خلاف ادعای حداد در چارچوب وظایف قانونیش بوده است. جالب آنکه حدادعادل در بیان روال مذکور به نامه دیگری که موارد نقض قانون اساسی ذکر شده تنها اشاره ای گذرا نمود که توسط رسانه ها متن کامل آن نامه نیز منتشر گردید و موارد متعدد نقض قانون اساسی توسط مجلس مشخص گردید...



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/11/4::: ساعت 10:34 عصر

پشت پرده اقدام اخیر افراطیون

در حالیکه بسیاری از کارشناسان از اعضای ثبت نام کرده این سازمان نامشروع برای انتخابات مجلس هشتم به عنوان "سرلیست ردصلاحیت شدگان" نام می‏برند و الحق و الانصاف که سوابق این افراد در گذشته نیز راهی را جز رد صلاحیت آنها باقی نمی‏گذارد اما استفاده از این حربه سوخته و نخ نما شده که "می آییم تا رد صلاحیت شویم و سپس، بهترین بهانه را برای فشار و چانه زنی بدست می‏آوریم" نیز موجب تسکین این جماعت افراطی نخواهد شد، اکنون...



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/11/4::: ساعت 10:15 عصر

محرم برای همه تاریخ یک پیام روشن و ملموس دارد که خون بر شمشیر پیروز است. و حسین‌بن علی علیه‌السلام برای همه بشریت یک پیام دارد که اگر دین ندارید و از روز رستاخیز نمی‌هراسید، لااقل در دنیا آزاده باشید و زینب سلام الله علیها برای تاریخ و بشریت یک پیام دارد که در آن شمشیر به دستان قدرت‌طلب و دنیازده را صلا می‌دهد: عروس عملیات شما، بی‌مو، بد ‌سابقه، بد نما، کور و زشت و کج‌خلق است.

چنین است که محرم عامل و مایه و اساس بیمه‌شدن اسلام و قرآن و زنده شدن مذهب است، و البته محرم ماه صف‌آرایی حسینیان در مقابل یزیدیان در همه تاریخ است.

یزیدیان عبارتند از تمامی دنیاطلبان تشنه قدرت، ثروت‌اندوزان غارتگر بیت‌المال، خویشاوندسالاران مکار، که به شیوه معاویة‌ بن‌ ابی‌سفیان، امت اسلام را و قرآن و عترت را بازیچه افکار و اعمال "قدرت‌طلبانه خود می کنند و امروز اصلاح‌طلبان، این تروریست‌های ایمانی که هم‌چنان حسین‌بن‌علی علیه‌السلام را تیر زبان، و سر نیزه قلم نشانه می‌روند، نماد بارزی از صف‌کشیدگان در برابر عاشورائیان می‌باشد. آیا استیضاح کابینه حسین‌بن‌علی علیه‌السلام که بر زبان یک وکیل اصلاح‌طلب مکرر جاری شد، اعلان جنگ با حسین علیه‌السلام و زینب سلام الله علیها نیست؟ آیا بها و بهانه آن جز راهکارهای قدرت‌طلبانه و در جهت انحراف ملت به کژراهه اصلاح‌طلبی نیست؟ گرچه ملت‌ستیزی، چشم‌هایی اصلاح‌طلبان را کور، و گوش ایشان را کر، و قلب‌هایشان را سیاه کرده است،‌ و به همین دلیل در اوج کوردلی می‌پندارند با دین‌ستیزی و مذهب‌ستیزی می‌توانند از ملت عاشورایی کسب رای نمایند، اما نمی‌توان حرکات ساختارشکن رؤوس این جریان منحرف و وابسته به بیگانه را در لباس روحانی، نادیده گرفت. شب یلدای محمد خاتمی چه نشانی از دین و مذهب و حسینی بودن دارد، بالاتر از آن پارتی باستان‌گرایانه او به سبک کسروی ملحد، آشکارا امام‌حسین ستیز نیست؟

سخن آخر آن که مثلثی با لباس روحانی سردمدار جریان منحرف و ضدعاشورایی اصلاح‌طلبی گردیده‌اند، اگر در عمر دراز خود، به این باور نرسیده‌اند، امروز باید این صدای حقیقت را از عاشورا بشنوند که خون بر شمشیر پیروز است، و اگر حسین علیه‌السلام در این زمانه نیست، یزیدیان موجود توان ایستادن در برابر حسینیان را نخواهند داشت.   منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/10/30::: ساعت 11:1 عصر

دادگاه شعبه 107 جزایی استان یزد، رییس دانشگاه یزد را به دلیل مقاومت در مقابل بازگشت یک استاد اخراجی، به انفصال موقت از خدمات دولتی، به مدت یک سال محکوم کرد.

 به گزارش رجانیوز، "م.الف" استاد اخراجی دانشگاه یزد، که از اعضای هیئت علمی وقت دانشگاه نیز بود، در سال 73 توسط ضابطین قضایی (بسیج مقاومت شهرستان تفت) به اتهام مسائل اخلاقی، بازداشت و با حکم رئیس وقت دادگستری شهرستان تفت به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

 بنا بر این گزارش، سرانجام با کش و قوس های فراوان، حکم اخراج این فرد از دانشگاه، در سال 83 توسط هیئت انتظامی دانشگاه تأیید و اجرا می گردد.

 با این حال، وی سال 85، نزد دیوان عدالت اداری، شکایت کرده و دیوان به بازگشت او به کرسی تدریس رأی می دهد. این حکم، با اعتراض گسترده اساتید و دانشجویان دانشگاه یزد مواجه شد، بطوریکه تحصنی در مسجد این دانشگاه شکل گرفت.

 متعاقب این اعتراض، رییس فعلی دانشگاه یزد مانع از بازگشت استاد متخلف به دانشگاه شد که این تصمیم، از سوی وزیر علوم نیز مورد تأیید قرار گرفت.

 با این حال، استاد اخراجی با توسل به دادگاه شعبه 107 جزایی استان یزد، از قاضی پرونده درخواست صدور رای محکومیت برای رییس دانشگاه یزد را می نماید که این دادگاه علیرغم اعلام اولیه فقدان صلاحیت برای رسیدگی به پرونده، نهایتاً در تاریخ 26/9/86، دکتر میبدی رئیس دانشگاه یزد را به انفصال موقت از خدمات دولتی، بمدت یکسال محکوم کرده است.

 گفتنی است رییس فعلی دانشگاه یزد طی ماههای اخیر، نسبت به زمین خواریهای گسترده در این استان که طی آن دهها هکتار از زمین های متعلق به این دانشگاه به قیمت های نازل میان برخی افراد تقسیم شده است، اعتراض کرده و این موضوع مورد پیگیری رییس جمهور نیز قرار گرفته است. 



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/10/21::: ساعت 11:7 عصر


  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با رجانیوز:
صداوسیما مروج بی‏بندوباری است/ رادیو جوان بجای تصحیح عملکرد، توجیه می‏کند

 یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: رادیو و تلویزیون با پخش برنامه های مغایر با فرهنگ اسلامی و ایرانی از دانشگاه اسلامی به مرکز مروج بی بندوباری تبدیل شده است.

 حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با رجانیوز به شدت از برنامه های مروج بی بندوباری در سینما، رادیو و تلویزیون انتقاد کرد و اظهار داشت: اعضاء کمیسیون فرهنگی در جلسه قبل تصمیم گرفتند با دعوت از رئیس سازمان صداوسیما، علت پخش برنامه های فاقد محتوا را جویا شوند.

 وی در ادامه با بیان اینکه "اخیراً مجموعه ای با موضوع «رحم اجاره ای» از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود که در تیتراژ برنامه افراد زیر 16 سال را از دیدن آن منع می کند"، افزود: در زمان طاغوت هم در زیرنویس فیلم های غیراخلاقی از افراد زیر 16 سال خواسته می شد تا از دیدن آنها خودداری کنند.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به فعالیت برخی افراد مغرض و بیمار از نظر روانی در صداوسیما اشاره کرد و گفت: زمانی که در اخبار ساعت 22 شبکه سوم سیما، تصاویر حج رئیس جمهور و جنگ قوچها کنار یکدیگر قرار می گیرند و مجری می گوید: "حالا تصاویری از حج احمدی نژاد و جنگ قوچها را تماشا کنید"، آیا این رفتار ناشی از نوعی بیماری روانی، سیاستهای مغرضانه و حرکتهای شیطنت آمیز نیست؟

 رهبر، بی برنامگی و عدم نظارت دقیق بر برنامه های رادیو و تلویزیون را از مهمترین مواردی خواند که منجر به کاهش کیفیت برنامه های صداوسیما در چند سال اخیر شده و تصریح کرد: زمانیکه مسئولین سیما مجبور باشند 8 کانال تلویزیون را پر کنند و برنامه و نظارت کافی نیز نداشته باشند، نتیجه این می شود که تلویزیون به جای آنکه مروج حجاب اسلامی باشد، بی بندوباری را ترویج می کند و بازیگران زن را با کلاه جلوی دوربین می آورد. نتیجه طبیعی این رویکرد، الگوبرداری دختران و زنان در جامعه است.

 وی در ادامه با طرح این پرسش که "مشکل اصلی مردم رحم اجاره ای است یا مشکلات اقتصادی و معیشتی"، بیان داشت: از اینکه امروز باید از ژست های مبتذل مانند فحاشی ها و لات پروری در صداوسیما انتقاد کنیم، متأسفم چراکه همین سازمان حتی اجازه پخش مراسم نمازجمعه شهرستانها را هم به سیمای خود نمی دهد و تنها مقداری از آن را در اخبار کوتاه پخش می کند.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به اظهارات هفته گذشته خود در نماز جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه در نماز جمعه اصفهان اعتراضات شدیدی نسبت به برنامه های صداوسیما داشتم و نامه ای را هم برای شورای عالی سیاستگذاری این سازمان ارسال کردیم، امیدواریم شاهد تغییر و تحولات اساسی در برنامه ها باشیم.

 رهبر به اعتراضات شدید علمای حوزه های علمیه از برنامه های رادیو جوان اشاره کرد و گفت: اینکه رادیو جوان، روز "ولن تاین" را موضوع روز قرار داده و به آن بها می دهد، ناشی از چیست؟ آیا این ناشی از عدم نظارت صحیح بر برنامه های این رادیو نیست؟ آیا این درست که به جای تصحیح عملکرد خود دست به توجیه می زنند؟

 وی در پایان مجموعه طنز چارخونه را نیز نمادی از بی محتوایی برنامه های تلویزیون خواند و از تصمیم قاطع کمیسیون فرهنگی برای رفع معضلات فرهنگی در رادیو و تلویزیون خبر داد.   منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/10/19::: ساعت 5:28 عصر

دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم قم

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از مردم و روحانیان قم با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) پرچمدار و مظهر بصیرت و استقامت هستند، به استقامت ملت ایران در 28 سال گذشته و لزوم بصیرت در انتخابات آینده اشاره و تصریح کردند: انتخابات همواره نیازمند بصیرت است و ملت ایران باید با بصیرت کامل وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شود و تصمیم صحیح خود را بگیرد و این بار نیز با لطف و عنایت خداوند متعال پیروزی نهایی متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم قم در نوزدهم دی سال 1356 برگزار شد، این حرکت هوشمندانه مردم قم را یکی از حرکت های بسیار تأثیرگذار در شکل گیری قیام انقلابی مردم بر ضد رژیم طاغوت توصیف کردند و افزودند: نوزدهم دی ماه از مقاطع مهم در تاریخ انقلاب و از مناسبت هایی است که باید همیشه زنده نگه داشته شود و در این روز مردم قم هوشیاری و همچنین وفاداری خود را به رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد بیعت خود را با امام (ره) و انقلاب شکستند که به ضرر آنان تمام شد اما اکثریت ملت ایران با حفظ وفاداری، استقامت کردند که خداوند متعال نیز پاداش این استقامت را داد و پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت های روزافزون در عرصه های رشد و پیشرفت ملی، از جمله این پاداش الهی است.

ایشان همچنین با اشاره به هفدهم دی، سالروز واقعه فاجعه آمیز کشف حجاب از جانب رضاخان افزودند: دشمنان ایران و اسلام براساس یک طراحی و با کمک روشنفکران مرتبط با دربار پهلوی قصد داشتند زن ایرانی را از چارچوب عفاف و حجاب خارج، و نیروی عظیم ایمانی را که به برکت عفاف زنان همواره در جوامع مسلمان وجود داشته است،‌نابود کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه برداشتن حجاب، مقدمه ای برای زدودن عفت و حیا در جامعه و نابودی خانواده است، خاطرنشان کردند: ملت ایران به ویژه زنان مسلمان با ایمان قوی خود در مقابل این فشار ایستادگی کردند و نگذاشتند این توطئه به سرانجام برسد.

حضرت آیت الله خامنه ای قیام امام حسین (ع) و حادثه عاشورا را از جمله مقاطع بسیار مهم در تاریخ بشر و متحول کننده آن خواندند و افزودند: با وجود مخالفت­های فراوان، این واقعه در طول زمان زنده مانده است و عاشورا در واقع گنجینه ای پرقیمت است که همه افراد بشر می توانند از آن استفاده کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه عزاداری امام حسین (ع) به معنای زنده نگه داشتن و حفظ ارزش­های معنوی الهی است، خاطرنشان کردند: همه عزاداران از جمله گویندگان، وعاظ و مداحان باید مراقب باشند که شأن و جایگاه این حقیقت عزیز را حفظ کنند و مبادا برخی خرافه ها یا کارهای غیرمعقول موجب ضایع شدن عزاداری امام حسین (ع) شود.

حضرت آیت الله خامنه ای مجلس و منبر امام حسین (ع) را محل بیان حقایق دینی و حقایق حسینی دانستند و تأکید کردند: مجالس امام حسین (ع) باید مجالس ضد ظلم، ضد سلطه، و ضد یزیدها، شمرها و ابن زیادهای زمان حاضر باشد.

ایشان با اشاره به تأکید همیشگی مسئولان و بزرگان نظام اسلامی از جمله امام خمینی (ره) و همچنین آحاد مردم بر برگزاری عزاداری­های مردمی افزودند: جهت گیری در عزاداری­های امام حسین باید به سوی تحکیم ایمان و روح تدین در مردم، آگاهی بخشی، گسترش روح شجاعت و غیرت دینی و جلوگیری از بی تفاوتی مردم باشد و این معنای واقعی بزرگداشت قیام امام حسین (ع) است.

رهبر انقلاب اسلامی،‌جنبه عاطفی عزاداری امام حسین را تأثیرگذار بر عواطف و احساسات مردم ، جنبه عمقی و معنوی آن را موجب آگاهی بخشی به صاحبان فکر و بصیرت دانستند و خاطرنشان کردند: امام حسین (ع) مظهر بصیرت و استقامت بودند و پیروان ایشان نیز باید این­گونه باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای حرکت عظیم ملت ایران در انقلاب اسلامی و بالا بردن پرچم ارزش­های انسانی و دینی در دنیای ضد ارزش­های انسانی را نشان دهنده بصیرت ملت ایران و رهبری شایسته امام خمینی (ره) توصیف و تصریح کردند: انقلاب اسلامی معجزه زمان حاضر است زیرا با وجود همه توطئه های گوناگون، ملت ایران پیروز میدان بوده و این انقلاب مستحکم تر از گذشته سرپا ایستاده و دشمن را به عقب رانده است.

ایشان، انتخابات را بسیار مهم و یکی از عرصه های بروز عظمت ملت ایران و نظام اسلامی دانستند و افزودند: انتخابات که تجلی مردم سالاری است، در 28 سال گذشته به طور متوسط هر سال در ایران برگزار شده و این یکی از شاخصه های مهم پیروزی ملت ایران است زیرا نشان دهنده حضور مردم، تصمیم گیری مردم و شجاعت نظام اسلامی برای تکیه بر آرا و نظر مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی علت انکار این واقعیت آشکار و واضح را از جانب دشمنان عنود و لجوج مردم ایران ، عظمت این مسئله دانستند و افزودند: نظام اسلامی همواره بر برگزاری انتخابات اصرار دارد و حتی در چهار سال قبل که عده ای با راه انداختن یک نمایش و بازی قصد تعطیلی انتخابات را داشتند، با لطف خداوند و ایستادگی مردم نتوانستند انتخابات را تعطیل کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وظیفه مردم و همچنین مسئولان و نخبگان در قبال انتخابات خاطرنشان کردند: باید جایگاه، ارزش و عظمت انتخابات حفظ شود و مردم با امید و اعتماد به پای صندوق­های رأی بروند.

ایشان با اظهار تأسف از برخی سخنان درخصوص مراقبت از تخلف در انتخابات تأکید کردند: در 28 سال گذشته همواره انتخابات در این کشور در سلامت کامل برگزار شده است. چرا برخی افراد با این سخنان که امیدواریم از روی غرض ورزی نباشد به حیثیت انتخابات خدشه وارد می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی اظهارات برخی دیگر از افراد را مبنی بر دعوت از ناظران بین المللی و دشمنان ایران برای نظارت بر انتخابات ، بی شرمی و بزرگ­ترین جسارت به ملت ایران خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات همواره به وظیفه خود در حفظ امانت آرای مردم به خوبی عمل کرده­اند و در انتخابات مجلس هشتم نیز به همین صورت خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید مجدد بر رعایت اخلاق انتخاباتی از جانب جناحها و گروه­های سیاسی و پرهیز از بداخلاقی، اهانت و تهمت، به لزوم هوشیاری در مقابل تحرکات دشمن از جمله سخنان چند روز پیش رئیس جمهور امریکا مبنی بر حمایت از فلان دسته در ایران اشاره و تصریح کردند:‌ حمایت امریکا از هرکسی در ایران یک ننگ است.

ایشان افزودند: هم مردم و هم آن دسته ای که رئیس جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا می خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است.

رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات را متعلق به مردم،‌نظام جمهوری اسلامی و اسلام دانستند و تأکید کردند: باید مراقب بود که انتخابات ملعبه دست بیگانگان نشود و گروه­ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: گروه­ها و افراد سیاسی علاوه بر متمایز کردن مرز خود با دشمن،‌باید مرز خود از با مزدوران، نوکران و افرادی که در خدمت دشمن هستند نیز مشخص کنند.

ایشان حضور در انتخابات را نیازمند بصیرت دانستند و تأکید کردند: مردم ایران باید به طور کامل مراقب دشمن و مواضع او باشند تا بتوانند تصمیم صحیح خود را بگیرند و مطمئناً این بار نیز با لطف ، عنایت و هدایت خداوند، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.    منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/10/19::: ساعت 4:37 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 154

بازدید دیروز: 249 کل بازدید :2486966

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<