سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

شریعتمداری در دانشگاه امام صادق(ع):

مجلس ششم نه اصلاح‌طلب بلکه برانداز بود

هم اندیشی: مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: مجلس ششم همخوان و هخمون انقلاب نبوده و این مجلس نه اصلاح‌طلب بلکه برانداز بود.    ادامه



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 7:42 عصر


  شب گذشته در کویت برگزار شد:
بزرگداشت شهید مغنیه به رغم تدابیر شدید امنیتی

  با وجود تهدید برخی مطبوعات وابسته به خاندان حاکم بر کویت از جمله روزنامه های السیاسه، الوطن و الشاهد مبنی بر ممانعت و بازداشت شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهید عماد مغنیه، هزاران نفر از مردان و زنان کویتی در این مراسم حضور یافتند.

 به گزارش رجانیوز، خیابان ها و راه های ورودی به محل برگزاری این مراسم توسط نیروهای پلیس و امنیتی کویت مسدود شده بود اما شرکت کنندگان خودروهای خود را در چند کیلومتری محل برگزاری متوقف کرده و حضور این تعداد از شرکت کننده در این مراسم بی نظیر بود.

 در این مراسم "عدنان عبدالصمد" نماینده مجلس کویت، "سید ولید المزیدی" و "عباس تقی" از شخصیت های این کشور سخنرانی کردند.

  عبدالصمد با اشاره به اتهامات روزنامه الوطن و السیاسه مبنی بر دخالت شهید عماد مغنیه در برنامه ریزی ترور امیر سابق کویت در سال 1984 میلادی و شرکت در هواپیماربایی سال 1988 کویت، این اتهامات را بی اساس و کذب خواند و تاکید کرد رواج این اتهامات از سوی کسانی که تاریخ، گویای همکاری آن ها با صدام حسین و رژیم صهیونستی است، دور از انتظار نیست.

 وی با اشاره به اتهامات روزنامه الوطن و سردبیر آن "خلیفه علی الصباح" از اعضای خاندان حاکم مبنی بر پیروی جنبش پیمان اسلامی از حزب الله لبنان و ایران خاطرنشان کرد: کسانی که با اشغال کویت توسط صدام پول های بیت المال و مردم را برداشتند و از کشور فرار کردند، هم اکنون شیعیانی را که در آن زمان به دفاع از کویت پرداخته بودند، متهم به نداشتن غیرت ملی می کنند.

 وی خطاب به وزیر کشور و مطبوعات خاندان حاکم بر کویت گفت: مردم کویت بیش از 7 ماه در خلال اشغال کویت در مظلومیت به سر بردند اما شما به کجا پناه بردید؟

 این نماینده مجلس کویت اظهارات وزیر کشور را توهین به شعور ملت دانست و با اشاره به این که این اظهارات خشم شیعیان را در پی داشته است، خواستار عذرخواهی وی از مردم شد.

 وی افزود: در صورتیکه وزیر کشور به اظهارات غیرواقعی خود ادامه دهد، وی را در صحن علنی مجلس مورد سوال و استیضاح قرار خواهد داد.

 عبدالصمد در ادامه با اشاره به اقدامات روزنامه الوطن و قلم های مسموم تعدادی از نویسندگان که در گذشته جیره خوار صدام بودند و هم اکنون جیره خوار امریکا و رژیم صهیونیستی هستند، اظهار داشت در هنگام حمله عراق به ایران، زمانی که به مخالفت با حمایت های میلیاردی شما به صدام پرداختیم، از دولت خواستید که دستان ما را قطع کنند و امروز نیز می خواهید ما به حرف سرویس های اطلاعاتی امریکا و رژیم صهیونیستی که شما از آن دستور می گیرید، عمل کنیم.

 وی افزود: کسانی که در مراسم بزرگداشت شهید مغنیه در کویت شرکت کردند، همانند برخی اشخاص که داعیه غیرت ملی دارند اما در زمان اشغال کویت توسط عراق فرار کردند، نیستند بلکه مخلصانی هستند که در راه وطن و آزادی ان خون دادند.

 عبدالصمد در پایان ضمن هشدار به مقامات و دولت کویت مبنی بر تلاش عده ای برای ایجاد فتنه میان شیعیان و اهل سنت، از آنها خواست برای ایجاد وحدت ملی و محاکمه آن، اشخاص اقدامات جدی انجام دهند.

 در این مراسم، مردم همواره شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل و زنده باد نصرالله سر می دادند.

 اظهارات این نماینده مجلس موجی از شادی را در میان مردم پدید آورد به گونه ای که بسیاری از شرکت کنندگان پس از پایان مراسم اعلام کردند که وی آتش سردی را بر سینه آنان ریخته است.

 این مراسم از ساعت 19 الى 21 ادامه یافت و با دعای وحدت به پایان رسید.

 برگزاری این مراسم با استقبال گسترده مردم در کویت از آنجا حائز اهمیت است که پس از شهادت عماد مغنیه حجم وسیعی از اتهامات به وی توسط رسانه های غربی و عربی مبنی بر دست داشتن در هواپیماربایی کویت و ترور امیر سابق کویت ایراد شده بود.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/28::: ساعت 11:8 عصر

  سید حسن نصرالله هشدار داد
آمادگی برای گسترش نبرد به خارج از مرزهای لبنان

 گروه بین الملل: مراسم تشییع عماد مغنیه ساعت 14:30 به وقت بیروت در حالی در ضاحیه آغاز شد که جمعیت فراوانی از نقاط مختلف لبنان به این بخش از بیروت آمده بودند. در این مراسم که متکی وزیر امور خارجه کشور نیز پیامهای تسلیت مقامهای ایرانی را قرائت کرد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در یک سخنرانی مهم پس از سخنرانی یک ماه قبل خود در روز عاشورا، با تأکید بر اینکه همانند گذشته اینگونه ترورها موجب بالندگی بیشتر مقاومت می شود، 4 نکته اساسی را مورد اشاره قرار داد.

 

بشارت عظیم پیروزی در پی شهادت حاج رضوان، افزایش اتحاد در حزب الله، عاملیت صهیونیست ها در این ترور و پاسخ به اظهارات گروهها و افراد ضد مقاومت مانند جنبلاط درباره جنگ داخلی محورهای اصلی سخنان نصرالله بود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مغنیه در خارج از لبنان توسط صهیونیستها به شهادت رسیده، برای گسترش جبهه نبرد از لحاظ مکانی و زمانی اعلام آمادگی کرد و خون حاج رضوان را زمینه ساز محو و نابودی کامل اسرائیل خواند.

 

متن کامل این سخنرانی مهم به نقل از پرس تی وی، در ادامه آمده است:



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/11/26::: ساعت 10:20 عصر

پاسخ روح الله حسینیان به ادعای حمید انصاری:
آنکه ساخت، آنکه بافت!

*

شگفتا که من لااقل در این چند سال اخیر تا این لحظه نه کلمه ای در مورد دخالت یا عدم دخالت نیروهای نظامی در انتخابات گفته ام و نه مصاحبه ای کرده ام و نه مطلبی را نوشته ام و جالب این است که هنوز نه مطالب فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دیده ام، نه از مصاحبه حاج حسن آقا اطلاعی دارم.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/11/24::: ساعت 10:59 عصر

خداحافظ نوسازی

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی       
                                                     دل ز تنهایی به جان آمد خدا را مرهمی 
چشم آسایش که دارد از سپهر تیز رو
                                                      ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی
زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت
                                                      صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی           
سوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چو گل
                                                      شاه ترکان فارغ ست از حال ما کو رستمی
در طریق عشق بازی امن و آسایش بلاست
                                                      ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی
اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست
                                                     کاندرین دریا نماند هفت دریا شبنمی
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست
                                                     عالمی دیگر بباید ساخت وزنو آدمی

خیز تا خاطر بدان ترک سمرقندی دهیم
                                                     کزنسیمش بوی جوی مولیان آید همی
                      
                       گریه ی حافظ چه سنجد پیش استغنای عشق
                       رهروی باید جهان سوزی، نه خامی بی غمی

 

کمپانی آمریکایی Layered Tech (که در شهر پلانو، بلوار پارک شماره ی 5085، به شماره تلفن:  6784ـ584ـ866ـ1 در ایالت تگزاس مستقر می باشد.) فروشنده ی فضاهای اینترنتی به دیتا سنتر سایت نوسازی در اقدامی تامل برانگیز مهلتی چند ساعته داد تا اقدام به حذف سایت نوسازی از فضای اینترنتی خود کند. در غیر این صورت به گفته ی این کمپانی، آنها اقدام به حذف همه ی سایت های این دیتا سنتر خواهند کرد. این کمپانی آمریکایی دلیل این اقدام را تروریستی بودن سایت نوسازی اعلام کرده است. 

خدایا!
در مظلومیت دین تو این بس که اغلب مدافعانش یا جاهلان متعصب اند یا منفعت جویان غدار. وچه کم اند در این میانه آنان که دین را برای تو می خواهند نه برای خود. دینت را آنچنان که هست به ما بیاموز و به ما بیاموز که خود را خادم دینت بدانیم و نه دینت را خادم خود.

خدایا!
دنیا همانجاست که کشتی عاطفه را به گل می نشاند و نهال آرزو را می خشکاند و عاشقان را پیوسته ناکام می گرداند و آهوی فراغ پیوسته از پیش چشم انسان می رماند.
دل ما را بنده ی این تلخستان  مکن!
    منبع: سایت نوسازی 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/11/24::: ساعت 8:52 عصر

تعریض سیدحسن خمینی به خطبه‌های هاشمی:
این خطبه‌ها بازخورد تجمل‌گرایی در جامعه یافت

*

پس از دوران دفاع مقدس، یک بازخورد اجتماعی شکل گرفت و عده ای خیال کردند، عقب افتاده اند، لذا به دنبال ثروت افتادند و از سوی دیگر «قدرت» برای برخی شیرین و به یک «اصل» مبدل شد.

جنبلاط حزب الله را تهدید به جنگ کرد
*

گروههای کوچکی در منطقه الجبل و دیگر مناطق،‌ مسلح هستند و قصد دارند علیه نیروهای امنیت داخلی و ارتش و افراد آزاد در لبنان به عملیات جدید تروریستی اقدام کنند. اگر شما هرج و مرج می خواهید، بفرمائید و اگر جنگ می خواهید، بفرمایید جنگ کنیم.

استقبال خبرگزاری فرانسه از حمله توکلی به ردصلاحیتها
*

احمد توکلی که ریاست مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، طی ماه های گذشته انتقادهای خود را از دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران دو چندان کرده است.

ایندیپندنت گزارش داد:
شکست محرمانه امریکا در سومالی

*

تعداد زیادی از سومالیایی ها و تعداد کمی از افراد کنیایی که در این شهر توسط نیروهای امنیتی اتیوپی بازداشت شده اند، فوراً به نیروهای امنیتی امریکایی تحویل داده شده اند تا توسط آنان بازجویی شوند و به اصطلاح "اعتراف" کنند.

بهزاد نبوی فرکانس رادیویی مدرسه علوی را برای چه می‌خواست؟
*

سلام و احوالپرسی و تعارفات متداول شروع شد. حالتها نشان می داد که بدنبال چیزی هستند، ولی در سئوال، دغدغه دارند. ناگاه یکی از آنها از من خواست تا فرکانس مرکز ارتباط را در اختیار آنان بگذارم! سرم سوت کشید. در درونم آشوب بپا شد. فرکانس برای چه!

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با رجانیوز:
خروج از حاکمیت ردصلاحیت هم می‌آورد

*

کسانی که می گویند باید انتخابات را تحریم کرد و اصولگرایان را در انتخابات تنها گذاشت طرح خروج از حاکمیت را مطرح می کردند، کسانی که به قول آقای کروبی تنها با تهدیدات توخالی فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 9:40 عصر

     انقلاب اسلامی تحولی عمیق را در فرهنگ جامعه بشری به وجود آورد به گونه ای که نگاه جهانیان به دین و ارزش های الهی معطوف گردید و بار دیگر مکاتب توحیدی توانستند جایگاه واقعی خود را در میان جوامع و ملل پیدا کنند. امروز حتی رییس جمهور آمریکا که منفورترین فرد در این کره خاکی است، از خدا و دین سخن به میان می آورد و جنایات خود را این زاویه توجیه می نماید، اما در ورای این تحول فرهنگی باید فرهنگ «تحول» و «انقلاب» را نیز ترویج نمود و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف فراهم ساخت .

بسیاری از افراد معلوم الحال، که متاسفانه خواسته یا ناخواسته، در سالیان اخیر، جیره خوار آمریکا و اسراییل در ایران شده بودند، و نوکری استکبار را در زمینه فرهنگی به عهده داشتند، می خواستند این طور وانمود کنند که: انقلاب در ایران به نقطه پایان خود رسیده است، و بایستی فرهنگ انقلاب و تحول را که با آرمان خواهی همراه است، پایان یافته تلقی نمائیم، و به اصطلاح! واقع بینانه به جهان نگاه نموده به تعبیری دیگر   باب گفتگو را با استکبار جهانی باز کرده تلاش نماییم با فرهنگ تسامح و تساهل به جای فرهنگ تحول و انقلاب خدا و خرما را باهم قبول کنیم و بپذیریم که همه صراط ها مستقیم بوده و هرکس با همان قرائتی که از دین و خدا دارد به حقیقت دست یافته است و حاصل کلام خود را معطل نکنیم حق و باطلی وجود ندارد بلکه همه در مسیر حق هستند و این حرف ها مثل جهاد و شهادت تاریخ مصرفش تمام شده و باید به صلح و آرامش در دهکده جهانی فکر کنیم . . .

آن قدر از این جملات به ظاهر زیبا و به واقع زمینه ساز برای ورود دشمن به خانه خودمان گفتند که خودشان هم باورشان آمد و از همین نقطه بود که برخی از نفوذی های دشمن یا بازی خورده ها آهنگ خروج از حاکمیت را ساز کرده و جمعی با تحصن در مجلس و عده ای هم با همنوایی در مراکز استان ها آماده شده بودند که دروازه کشور را به سوی آمریکا و اسراییل باز نمایند اما خدا نخواست و با رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری مردم شریف ایران اسلامی در حماسه ی سوم تیر 84 مشت محکمی به دهان یاوه سرایان زدند و رییس جمهوری را برگزیدند که از جنس خودشان، انقلابی و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی بود . اکنون نیز امتحان دیگری در راه است ، 24 اسفند فرصتی است تا یکبار دیگر ملت قهرمان و مجاهد ایران نمایندگانی را انتخاب نمایند که با تمام وجود متعهد به فرهنگ اسلامی باشند تا بتوانند در تداوم حرکت انقلابی خویش انقلاب فرهنگی خود را به جهانیان عرضه نمایند و اگر چنین شد انشاء الله صبح ظهور نزدیک خواهد بود .    منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 6:24 صبح

انصراف 2 تن از نامزدهای لیست اصولگرایان
*

حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه می باشد که به منظور شرکت در فعالیتهای انتخاباتی از این مقام استعفا داده اما با استعفای وی موافقت نشده است. استعفای تقوی قطعی شده است.

افزایش 250درصدی سهم بخش خصوصی در دولت نهم
*

آمار عملکرد حساب ذخیره ارزی نشان می‌دهد در 2 سال نخست فعالیت دولت احمدی‌نژاد میزان اعطای وام به بخش خصوصی از محل حساب ذخیره ارزی 5/2 برابر، 4 سال پایانی دولت قبلی بوده است.

جزییات جلسه محرمانه کمیته جنگ روانی اصلاح طلبان
*

باید روی مواردی مانند ملاقات یکی از اعضاء جناح راست با نیک براون در سال 75 و یا انجام مذاکره با امریکا در دولت فعلی مانور داده شود تا این اتهامات به عنوان توطئه جریان اقتدارگرا علیه اصلاح طلبان قلمداد گردد.

آب سرد شورای روابط خارجی امریکا بر سر اصلاح طلبان ایران
*

حتی باوجود معضلات اقتصادی کشور، پیش بینی نمی شود که نامزدهای اصلاح طلب بتوانند در انتخابات روز چهاردهم مارس (بیست و چهارم اسفند) توازن قدرت خود را در مجلس برهم بزنند.

پرونده مجلس ششم/5:
قانون در خدمت فتنه گری فرهنگی

*

قانون مطبوعات سال 1364 که از سوی مجلس دوم مطرح و تصویب شد، دارای ابهامات فراوانی بود. این ابهامات در دهه اول انقلاب، به دلیل امنیتی شدن فضای کشور به جهت بروز جنگ تحمیلی، خود را کم تر نشان می داد...

مقاله نشریه آنتی وار:
فرانسه هم در مقابل ایران کوتاه آمد

*

فرانسه تنها متحد اروپایی امریکا نیست که از موضع نرم تر دیپلماتیک در قبال ایران حمایت می کند. به گفته یک منبع نزدیک به وزارت خارجه آلمان، سال گذشته آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، به طور اختصاصی به دولت بوش گفته بود امریکا باید پیش شرط تعلیق فوری غنی سازی برای شروع مذاکرات را رها کند.

حمله رئیس فرهیخته! ستاد اصلاح طلبان به رجانیوز
*

به نظر می رسد انتقادات اعضاء ستاد از وی موجب شده است این چهره فرهیخته! برای اثبات استعداد تندروی و قابلیتهای تهاجمی خود! اظهارات اخیر را بیان کند.

قسم‌های 3گانه امام(ره) در نامه تاریخی به منتظری
*

و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل‌کرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهاتان را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم. و الله قسم، من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‌دانستم. و الله قسم، من رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.

شبهه عدول از برخی تفاهمات قبلی جبهه متحد اصولگرایان
*

در میان تفاهمات مصوب ، مواردی مانند تشکیل گروه 6+5 در تهران و به تبع آن شهرستانها، انتخاب نامزدها با اجماع و نه رأی گیری وجود داشته است. از سوی دیگر، یکی از مهمترین این مصوبات در نحوه و نوع انتخاب نامزدها، عدم رویکرد تخریبی نامزد مورد نظر، نسبت به دولت بوده است.

 
 

 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/11/17::: ساعت 9:9 عصر

گلایه شدید مهدوی کنی از ارائه اطلاعات نادرست به وی
*

پس از آنکه مهدوی کنی اطلاع یافت برخی اخبار ارائه شده به وی مبنی بر نادیده گرفتن جامعه روحانیت مبارز توسط اصولگرایان در لیست انتخاباتی کذب بوده است، با اظهار ناراحتی و گلایه شدید، عنوان کرده که دیگر دخالتی در جزئیات انتخابات نخواهد کرد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/14::: ساعت 8:3 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486574

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<