سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و درباره فرموده خدا « إنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ الْإحْسانِ » گفت : ] عدل انصاف است و احسان نیکویى کردن . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

     شوق عصبانی از اطلاع رسانی بازتاب برنا و ترسان از عکس العمل مردمی، مقاله و تکذیبیه اش را که چند ساعتی از آن نگذشته بود با مطلبی جدید و پرخاشگرانه، از وبلاگش حذف نمود!!؟  وی باز با فرافکنی و فرار به جلو، کینه توزی و رسوایی به بار آورده اش را به یک بازی سیاسی تشبیه نمود. آیا مطلب اخیر وی چند ساعتی دوام خواهد آورد؟

اگر بازی شوق تمام شده باشد که نخواهد شد. آیا برای مسئولین این اعلام آتش بس کافی است؟ 

     و اما ما نیز خوش نداریم کسانی مخاطبمان شوند که پس از انقلاب و در زمان جنگ و خون و شهادت، دستشان در دست منافقین بود و شریک ریختن خون بهترین فرزندان این ملت بودند، و امروز با سوء استفاده از اندکی ذوق خدادادی، به ظاهر خیرخواه مردم شده و شب و روز خود را پشت رایانه سپری و از عایدات مادی ویژه و فراوان بهره می برند!!؟  



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/10/19::: ساعت 4:30 عصر

یزد فردا، متعلق به افاغنه است!؟ محمد رضا شوق الشعرا  امروز با فرافکنی، مطلب توهین آمیزش به مردم ابرکوه را تکذیب نمود!!؟ دروغ آشکار، عمل بسیار زشت و لکه ننگی بر دامن هر مدعی خیر خواهی برای مردم است. آقای شوق بداند که روزی پیمانه اش به سر خواهد آمد. چه بهتر که دست از هوچی بازی و برچسب زدن به این و آن بردارد و از مردم ابرکوه عذرخواهی کند. امروز روزی نیست که با فرافکنی، در موضوعی که قریب پنج روز در بخش نظرات بوده و بسیاری آن را دیده اند بتوان تکذیبیه صادر کرد. بازتاب برنا ضمن تأکید بر اینکه آن مطلب اهانت آمیز در بخش نظرات وبلاگ شوق که در عکس آن کاملاً مشخص است، وجود داشته و لعنت الله علی الکاذبین. لعنت خدا در این موضوع بر دروغگو باد. آقای شوق هم چه خوب است در کنار تکذیبیه اش این جمله را بیاورد. حال که شوق چنین کتمانی را بیان نموده، طبعاً خواهان این هم می باشد که در این موضوع با متخلف برخورد قانونی شود. لذا بر مسئولین امنیتی است تا هر چه زودتر به این قضیه رسیدگی و با برخورد قانونی از گسترش دامنه آن جلوگیری به عمل آید.  



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/10/19::: ساعت 12:33 صبح

انتخابات‌ مجلس‌ هشتم‌(22)
معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره)

علی شیرازی

حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های را‡ی و دقت آنان در انتخاب نمایندگانی صالح و با تقوا و معتقد به نظام و ولایتفقیه، راهکاری برای پاسداری ارزش‌ها و بقای حکومت دینی است. مردم باید در این امتحان‌های بزرگ الهی، برای ماندگاری دین و نظام، پا به عرصه دفع خائن و انتخاب خادم درستکار بگذارند و در این میدان، رضای خداوند را بر رضای خویشتن مقدم دارند؛ تا همچنان ضامن ترویج فرهنگ اسلام عزیز و نفی سلطه جهانخواران و مستکبران شوند! از این رو امام بزرگوارمان در پایان عمر شریف خود فرمودند: «من در ایام آخر عمر با امیدواری کامل و سرافرازی از نبوغ شما به سوی دار رحمت حق کوچ می‌کنم. سرفرازی و مباهات آنگاه به حد کمال خواهد رسید که در ا نتخابات مجلس شورای اسلامی، چون انتخابات ریاست جمهوری، کمال رشد انسانی - اسلامی خودتان را نشان دهید. شما ای ملت عزیز که برای خدا و جلب رضای او به پا خاستید و با تأیید و توفیق ذات مقدسش به پیروزی معجزه آسا رسیدید، اکنون نیز در این مرحله که مقام امتحان است، کوشش کنید که مصالح اسلام و کشور اسلامی را فدای منافع شخصی یا گروهی نکنید. من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ و در انتخاب وکلای خود رضای حق را بر رضای خود مقدم دارید.» زمانی این رضایت حاصل می‌شود و همه مرضی خداوند عزیز می‌گردیم که معیارهای انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهیم و نماینده‌ای را برگزینیم که دارای ویژگی‌های ذیل باشد، که امام بزرگوارمان همواره بر آن پای می‌فشردند:

1. «اشخاصی که انتخاب می‌کنید،‌ سوابق‌شان را مطالعه کنید... در زمان سابق چه جور بودند، در زمان انقلاب چه جور بودند، از اول انقلاب تا حالا چه جور بودند و سوابق خانوادگی‌شان چه هست، عقایدشان چه هست و مقدار معلوماتشان چه هست.»(1)

2. «افرادی را انتخاب کنید که متعهد به اسلام شرقی و غربی‌ نباشند، بر صراط مستقیم انسانیت و اسلامیت باشند.»(2)

3. «کسانی را که انتخاب می‌کنید، ‌باید مسایل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس‌ یا امریکا یا قدرت دیگری تشری زد، بترسند؛ باید بایستند و مقابله کنند.»(3)

4. مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که... طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پا برهنگان زمین... و مدافع اسلام ناب محمدی (ص) باشند.»(4)

5. «باید اشخاص امین و صادق در مجلس شورا بروند که مقررات شما را بر طبق خواسته‌های خدای متعال پیاده کنند.»(5)

6. «سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند.»

7. «انتخاب اصلح برای مسلمین، یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد، و همه چیز را بفهمد و چون در مجلس، اسلام تنها کافی نیست، بلکه باید مسلمانی باشد که احتیاجات مملکت را بشناسد و سیاست را بفهمد و مطلع به مصالح و مفاسد کشور باشد و ممکن است به شما و گروه شما هم مربوط نباشد، که اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می‌کنید و این محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای صلاح خوتان.»(7)

اگر انتخاب، برای اسلام باشد، در این صورت، رضایت حق را بر رضای خویش مقدم داشته‌ایم و سعادت دو سرا و کمال خود را تدارک دیده‌ایم؛ و حافظ و نگهبان جمهوری اسلامی ایران گشته‌ایم.    منبع

پی نوشت ها

1.صحیفه نور، ج 9،‌ ص 177

2. همان، ج 11، ص 284

3. همان، ج 18، ص 198

4. همان، ج 4، ص 194

5. همان،‌ ج 5، ص 253

6. همان،‌ج11، ص 269

7. همان، ج 18، ص 152

ادامه داردهمان،‌ج11، ص269

7. همان، ج 18، ص152

ادامه دارد



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/10/17::: ساعت 11:31 صبح

  رهبر انقلاب اسلامی تبیین کردند:
محورهای برنامه 10ساله دشمن برای شوراندن مردم علیه نظام

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از تهاجم فرهنگی گسترده، تهاجم سیاسی داخلی، تهاجم سیاسی بین‌المللی، برجسته‌سازی برخی افراد ضدانقلاب و پررنگ کردن حضور سیاسی برخی افراد غیرمعتقد به نظام اسلامی به عنوان محورهای اصلی برنامه‌ی ده ساله دشمن بعد از رحلت امام (ره) نام بردند و افزودند: دشمن به خیال خود تصور می‌کرد بعد از اجرای این محورها در مدت ده سال، با یک جرقه می‌تواند قشرهایی از مردم را بر ضد نظام بشوراند و ماجرای تیر ماه سال 1378 در همین چارچوب قابل تحلیل است.

 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان اجرایی و جمعی از قشرهای مختلف مردم استان یزد با تأکید بر این‌که مسوولان در سطوح مختلف باید فرصت خدمت‌گزاری به مردم را قدر بدانند، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را رهایی کشور از بیماری سنگین و تاریخی استبداد و سلطه‌پذیری دانستند و تصریح کردند: نفس گرم امام خمینی (ره) که توانست یک ملت را بعد از قرن‌ها رکود و سستی از استبداد و سلطه‌پذیری نجات دهد و به زنده‌ترین ملت دنیا تبدیل کند، هم‌چنان با قدرت دمیده می‌شود و در روح و جان ملت جاری است.

 رهبر انقلاب اسلامی، گذار کشور از مرحله‌ای حساس را یادآور شدند و افزودند: البته این حساس بودن شرایط و نشانه‌های آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره وجود داشته است و این مساله به معنای وجود خطر و بحران نیست.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین این مساله افزودند: بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین کار انقلاب اسلامی که به برکت نفس گرم امام خمینی (ره) انجام شد، تغییر جوهری در مسیر تاریخ کشور و رهایی ملت ایران از بلای استبداد و سلطه‌پذیری بود که سال‌های متمادی و از زمان حکومت قاجار تا پایان دوره‌ی پهلوی، سایه سیاه آن بر این کشور سنگینی می‌کرد.

 ایشان تاکید کردند: به همین علت است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شرایط کشور حساس بوده و نشانه‌های آن هم طراحی جنگ تحمیلی علیه ملت ایران و توطئه‌های گوناگون از جمله طراحی یک برنامه 10 ساله بعد از رحلت امام (ره) است.

 رهبر انقلاب اسلامی، با تشریح برخی جزئیات برنامه‌ی ده ساله دشمن بعد از رحلت امام (ره)، خاطرنشان کردند: دشمن تصور می‌کرد بعد از رحلت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از ستون‌های اصلی حفظ نظام، می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق، پایه‌های فرهنگی و اعتقادی مردم را سست کند و با تغییر ذهنیت مردم نسبت به انقلاب اسلامی، زمینه‌ی بازگشت مجدد استبداد و سلطه‌پذیری را فراهم کند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از تهاجم فرهنگی گسترده، تهاجم سیاسی داخلی، تهاجم سیاسی بین‌المللی، برجسته‌سازی برخی افراد ضدانقلاب و پررنگ کردن حضور سیاسی برخی افراد غیرمعتقد به نظام اسلامی به عنوان محورهای اصلی برنامه‌ی ده ساله دشمن بعد از رحلت امام (ره) نام بردند و افزودند: دشمن به خیال خود تصور می‌کرد بعد از اجرای این محورها در مدت ده سال، با یک جرقه می‌تواند قشرهایی از مردم را بر ضد نظام بشوراند و ماجرای تیر ماه سال 1378 در همین چارچوب قابل تحلیل است.

 ایشان خاطرنشان کردند: دشمن در طراحی خود حتی تلاش کرد افرادی از عناصر فعال در عرصه‌ی فکری کشور و برخی از کسانی را که در بعضی مسوولیت‌ها بودند به سوی خود بکشاند؛ اما در مجموع به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم و مسوولان، در طراحی خود موفق نشد.

 رهبر انقلاب اسلامی، تاکید کردند: با وجود همه‌ی این توطئه‌ها، اکنون بعد از گذشت 28 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، احساسات مردم و دلبستگی آن‌ها به نظام بسیار پرشور و قوی است و همه این‌ها به دلیل عشق و علاقه‌ی آحاد مردم به اسلام و انقلاب است.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصریح کردند: دشمن از این پس نیز در تلاش خود برای تغییر ذهنیت مردم نسبت به انقلاب اسلامی موفق نخواهد شد.

 ایشان یکی دیگر از نشانه‌های حساس‌بودن شرایط کشور را بهانه‌تراشی‌ها، مخالفت‌ها و رفتارهای دوگانه دشمن با دستیابی ملت ایران به انرژی هسته‌ای دانستند و تأکید کردند: در چنین شرایطی مهم‌ترین وظیفه، شناخت خطرهای اصلی است و امروز مهم‌ترین خطر، سست‌شدن عزم و اراده، غفلت و گرفتار هدف‌های کوچک دنیایی شدن، است.

 رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: همواره باید مراقب خطر بازگشت استبداد و سلطه بیگانگان بود و شاید ده‌ها سال دیگر ملت ایران باید مراقبت کند تا جریان مردم‌سالاری دینی که هم ضد استبداد و هم ضد سلطه است به یک فرهنگ عمیق و ماندگار در میان مردم تبدیل شود.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: به همین دلیل است که اصل مساله انتخابات مجلس هشتم، سلامت آن، فرهنگ انتخابات، و افرادی که قرار است در انتخابات به مجلس راه یابند، بسیار مهم است.

 ایشان در همین خصوص افزودند: حساسیت رهبری در مورد انتخابات به این دلیل است که مبادا افرادی با گرایش به سلطه‌پذیری و احساس ضعف در برابر قدرت‌ها و منفعل در مقابل هوچی‌گری‌های بین‌المللی به مجلس راه یابند.

 رهبر انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در شرایط کنونی را کار و تلاش بی‌وقفه و خدمت به مردم دانستند و تأکید کردند: مردمی‌بودن مسؤولان و ارتباط نزدیک آنان با مردم و خود را خدمتگزار مردم دانستن و دچار غرورنشدن و حفظ پاکدامنی و مسؤولیت‌شناسی از جمله وظایف سنگین مسؤولان در رده‌های مختلف است.

 در این دیدار قبل از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای فلاح‌زاده، استاندار یزد، به نمایندگی از مردم و مسؤولان استان با قدردانی از سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به یزد، گزارشی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات و هم‌چنین طرح‌ها و برنامه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری برای توسعه بیش از پیش استان ارایه کرد و گفت: استان یزد با برخورداری از استعدادهای بالای علمی، زمینه‌های صنعتی و معدنی، سابقه‌ی کهن دینی، تاریخی و هنری و روحیه‌ی تدین و سخت‌کوشی مردم و هم‌چنین استعدادهای طبیعی به ویژه ظرفیت بهره‌مندی از انرژی خورشیدی می‌تواند بر اساس اهداف برنامه‌ی چهارم و در چارچوب سند چشم‌انداز به افق‌های روشنی برسد که به مراتب توسعه‌یافته‌تر و پیشرفته‌تر از شرایط کنونی باشد.    منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/10/16::: ساعت 10:31 عصر

دیدار پرشور مردم ابرکوه با رهبر معظم انقلاب ‏

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در چهارمین روز سفر به استان یزد در جمع پرشور مردم ابرکوه، «احساس مسئولیت دولتمردان و مسئولان نظام در قبال مردم» و «همت و خودباوری ملی» را دو عامل استمرار پیشرفتهای کشور خواندند و با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس هشتم تأکید کردند: ملت زنده، جوان و پرانگیزه ایران، این انتخابات را برخلاف خواست بیگانگان به انتخاباتی پرشور و پرفروغ تبدیل خواهد کرد.

ایشان با تشکر صمیمانه از ابراز احساسات گرم مردم شهر باستانی و بسیار کهن ابرکوه، برخورداری مردم ایران از انگیزه های تحرک آفرین را، از برکات انقلاب اسلامی دانستند و خاطرنشان کردند: جوان و پرانگیزه بودن یک ملت، آینده آن کشور را تضمین می کند و روح ملت ایران،‌به توفیق الهی،‌جوان و پرامید است.

رهبر انقلاب اسلامی، فقدان احساس مسئولیت در مقابل مردم را از آفات دردناک رژیم گذشته خواندند و افزودند: دولتمردان آن رژیم، فقط در مناطقی، به دنبال کار بودند که برای خودشان سود و نفعی داشته باشد اما انقلاب این عرف را عوض کرد و احساس مسئولیت و نگاه عادلانه در قبال مردم همه مناطق کشور را،‌مهمترین وظیفه دولتمردان قرار داد که تلاش دولت برای رسیدگی به شهرها و مناطق دور و نزدیک، نتیجه چنین احساس مسئولیتی است.  ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 11:25 عصر

یزد فردا، متعلق به افاغنه است!؟ شوق بدون اینکه توضیحی بدهد یا از مردم ابرکوه معذرت خواهی کند بعد از پنج روز امشب مطلب اهانت آمیز وبلاگش را حذف نمود!! اما اگر اعتراض بازتاب برنا به این عمل بسیار زشت شوق نبود آیا او چنین کاری می کرد؟؟ آیا شوق حاضر می شود از مردم ابرکوه بخاطر این گستاخی معذرت خواهی کند یا مغرور از  ...  اعتنایی نخواهد کرد؟؟؟

مطلب ذیل مربوط به نظرات قبل از حذف می باشد که به صورت عکس در آمده و این هم قسمت نظرات بعد از حذف

 Click for Full Size View



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 11:2 عصر

یزد فردا، متعلق به افاغنه است!؟ محمد رضا شوق الشعرا که تمام موهای سر و صورت خود را سفید کرده و معلوم نیست چه کار مشخصی در دوران عمر مفید خود داشته، مدتی است که با راه اندازی سایت شوق دات کام  و وبلاگ توفان وقت خود را شب و روز برای آن صرف نموده و در کنار تبلیغ طراحی وبلاگ و فلش با شماره تلفن 8252854 (کوچه قبل از میدان تره بار یزد) در منزل شخصی مرتب به این و آن دست اندازی می کند. سایت شوق که در منفی بافی و سیاه نمایی دیگران ید طولایی دارد و از حمایت بعضی خواص نیز برخوردار است این بار با عنوان عدالت و مدیریت و برنامه ریزی، از نوع استانداری یزد به سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه اعتراض و در بخش نظرات، نظر توهین آمیز نویسنده ای به نام جعفر11 دی1386 ساعت: 21:34 را بروز داد!!؟ عین مطلب که با تأیید آقای شوق انعکاس یافته این است ( مطلب اهانت آمیز مذکور در این لینک، در تاریخ 15/10/86 توسط شوق حذف گردید )!! این مطلب که توهینی آشکار به مردم یک شهر و به عبارتی تمام ایرانیان می باشد، در حالی به نمایش در آمده  که در سال اتحاد ملّی و انسجام اسلامی قرار داریم. شوق تا کنون بی محابا به هر آنچه که مایل باشد می تازد و گو اینکه پشتوانه ای بسیار محکم از او حمایت می کند. 

چندی قبل که شوق به واسطه بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود امام جمعه محترم یزد به عیادتش شتافت!!؟.

آیا امام جمعه محترم یزد که به نمایندگی از سوی قاطبه مردم استان!! به مقام معظم رهبری خیرمقدم گفتند آیا به این اهانت آشکار مریدشان به قاطبه مردم، اعتراض خواهند نمود؟؟

چرا مدعی العموم در یزد با این اهانتهای آشکار برخورد نمی کند؟ حتماً باید اعتراضی بشود و بازتاب آن کشوری گردد تا آقایان متوجه شوند؟؟ 

 



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 12:22 صبح

حماسه 12 دیماه 86 روز حضور مردم برای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در هفته ولایت روزی بود عظیم وبه یاد ماندنی درتاریخ استان یزد.در این روز بزرگ مولا و مقتدایمان پای در دیارمان گذاشت و نام دارالعلم برای این استان برگزیدند زیرا عالمان دین ودانشگاه از این خطه برخاسته اند وجهان را بانور علم خویش روشنی بخشیده اند.مرحوم آیت الله العظمی سید کاظم طباطبائی و مرحوم آیت الله العظمی حائری یزدی و دهها عالم و دانشمندان دیگر از حوزه دانشگاه که نامشان و یادشان زنده کننده هویت تاریخی این مردم سخت کوش و قانع خواهد بود.

هشدار مقام معظم رهبری در باره خطر نفوذ اشرافی گری بسیار جدی است و باید نخبگان تلاش نمایند تا از مرز قناعت در فرهنگ عمومی پاسداری شود.

اما سخن آخر اینکه باید قدر این مردم نجیب ، فهیم و عاشق ولایت را دانست و صمیمانه برای آنها خدمت کرد و بر این خدمتگزاری صادقانه افتخار نمود.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/10/13::: ساعت 10:8 عصر

امروز خورشید در یزد فرود آمد و قلب کویریان را به نور خود پر فروغ ساخت. امروز استان و شهر یزد شاهد استقبالی بی سابقه در طول تاریخ خود بود امروز جمعیتی عظیم برای زیارت ولی امر مسلمین به خیابانها و محل سخنرانی در تکیه امیر چقماق آمدند که یکی از حوادث نادر تاریخ یزد خواهد شد. دوازدهم دی ماه برگ زرینی بر شهر دارالعباده یزد گردید و انشاء الله برکات معنوی آن برای سالهای سال باقی خواهد ماند. امروز چهره یزد دگرگون گردید و مؤمنین را بسی خوشحال و منافقین منکوب گردیدند.     



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/10/12::: ساعت 7:50 عصر

الحمدلله الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایت علی ابن ابیطالب علیهماالسلام.

عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم مبارک باد 



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/10/8::: ساعت 6:50 صبح

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 111

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485292

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<