سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

دادگاه شعبه 107 جزایی استان یزد، رییس دانشگاه یزد را به دلیل مقاومت در مقابل بازگشت یک استاد اخراجی، به انفصال موقت از خدمات دولتی، به مدت یک سال محکوم کرد.

 به گزارش رجانیوز، "م.الف" استاد اخراجی دانشگاه یزد، که از اعضای هیئت علمی وقت دانشگاه نیز بود، در سال 73 توسط ضابطین قضایی (بسیج مقاومت شهرستان تفت) به اتهام مسائل اخلاقی، بازداشت و با حکم رئیس وقت دادگستری شهرستان تفت به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

 بنا بر این گزارش، سرانجام با کش و قوس های فراوان، حکم اخراج این فرد از دانشگاه، در سال 83 توسط هیئت انتظامی دانشگاه تأیید و اجرا می گردد.

 با این حال، وی سال 85، نزد دیوان عدالت اداری، شکایت کرده و دیوان به بازگشت او به کرسی تدریس رأی می دهد. این حکم، با اعتراض گسترده اساتید و دانشجویان دانشگاه یزد مواجه شد، بطوریکه تحصنی در مسجد این دانشگاه شکل گرفت.

 متعاقب این اعتراض، رییس فعلی دانشگاه یزد مانع از بازگشت استاد متخلف به دانشگاه شد که این تصمیم، از سوی وزیر علوم نیز مورد تأیید قرار گرفت.

 با این حال، استاد اخراجی با توسل به دادگاه شعبه 107 جزایی استان یزد، از قاضی پرونده درخواست صدور رای محکومیت برای رییس دانشگاه یزد را می نماید که این دادگاه علیرغم اعلام اولیه فقدان صلاحیت برای رسیدگی به پرونده، نهایتاً در تاریخ 26/9/86، دکتر میبدی رئیس دانشگاه یزد را به انفصال موقت از خدمات دولتی، بمدت یکسال محکوم کرده است.

 گفتنی است رییس فعلی دانشگاه یزد طی ماههای اخیر، نسبت به زمین خواریهای گسترده در این استان که طی آن دهها هکتار از زمین های متعلق به این دانشگاه به قیمت های نازل میان برخی افراد تقسیم شده است، اعتراض کرده و این موضوع مورد پیگیری رییس جمهور نیز قرار گرفته است. 



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/10/21::: ساعت 11:7 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 269

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490573

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<