سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
بازتاب بُرنا

محرم برای همه تاریخ یک پیام روشن و ملموس دارد که خون بر شمشیر پیروز است. و حسین‌بن علی علیه‌السلام برای همه بشریت یک پیام دارد که اگر دین ندارید و از روز رستاخیز نمی‌هراسید، لااقل در دنیا آزاده باشید و زینب سلام الله علیها برای تاریخ و بشریت یک پیام دارد که در آن شمشیر به دستان قدرت‌طلب و دنیازده را صلا می‌دهد: عروس عملیات شما، بی‌مو، بد ‌سابقه، بد نما، کور و زشت و کج‌خلق است.

چنین است که محرم عامل و مایه و اساس بیمه‌شدن اسلام و قرآن و زنده شدن مذهب است، و البته محرم ماه صف‌آرایی حسینیان در مقابل یزیدیان در همه تاریخ است.

یزیدیان عبارتند از تمامی دنیاطلبان تشنه قدرت، ثروت‌اندوزان غارتگر بیت‌المال، خویشاوندسالاران مکار، که به شیوه معاویة‌ بن‌ ابی‌سفیان، امت اسلام را و قرآن و عترت را بازیچه افکار و اعمال "قدرت‌طلبانه خود می کنند و امروز اصلاح‌طلبان، این تروریست‌های ایمانی که هم‌چنان حسین‌بن‌علی علیه‌السلام را تیر زبان، و سر نیزه قلم نشانه می‌روند، نماد بارزی از صف‌کشیدگان در برابر عاشورائیان می‌باشد. آیا استیضاح کابینه حسین‌بن‌علی علیه‌السلام که بر زبان یک وکیل اصلاح‌طلب مکرر جاری شد، اعلان جنگ با حسین علیه‌السلام و زینب سلام الله علیها نیست؟ آیا بها و بهانه آن جز راهکارهای قدرت‌طلبانه و در جهت انحراف ملت به کژراهه اصلاح‌طلبی نیست؟ گرچه ملت‌ستیزی، چشم‌هایی اصلاح‌طلبان را کور، و گوش ایشان را کر، و قلب‌هایشان را سیاه کرده است،‌ و به همین دلیل در اوج کوردلی می‌پندارند با دین‌ستیزی و مذهب‌ستیزی می‌توانند از ملت عاشورایی کسب رای نمایند، اما نمی‌توان حرکات ساختارشکن رؤوس این جریان منحرف و وابسته به بیگانه را در لباس روحانی، نادیده گرفت. شب یلدای محمد خاتمی چه نشانی از دین و مذهب و حسینی بودن دارد، بالاتر از آن پارتی باستان‌گرایانه او به سبک کسروی ملحد، آشکارا امام‌حسین ستیز نیست؟

سخن آخر آن که مثلثی با لباس روحانی سردمدار جریان منحرف و ضدعاشورایی اصلاح‌طلبی گردیده‌اند، اگر در عمر دراز خود، به این باور نرسیده‌اند، امروز باید این صدای حقیقت را از عاشورا بشنوند که خون بر شمشیر پیروز است، و اگر حسین علیه‌السلام در این زمانه نیست، یزیدیان موجود توان ایستادن در برابر حسینیان را نخواهند داشت.   منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/10/30::: ساعت 11:1 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 350

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490654

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<