سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

اظهارات رئیس جمهوری امریکا مبنی بر این‌که ایران هسته‌ای جنگ جهانی سوم را در پی دارد، واکنش شدید نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور را در پی داشت و وی تاکید کرد،دیپلماسی گاوچرانی دیگر کارآیی ندارد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی امریکا، باراک اوباما نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در پی اظهارات جرج بوش که گفته بود «اگر می‌خواهید از جنگ جهانی سوم جلوگیری کنید، از دستیابی ایران به سلاح اتمی ممانعت به عمل آورید.»، خطاب به جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر گفت: « اکنون ما صدای طبل جنگ را می‌شنویم».

اوباما کنگره را در قبال اظهارات جنگ طلبانه بوش مقصر دانست و از قانونگذارانی که به الحاقیه پیشنهادی «کیل-لیبرمن» در قبال ایران رای داده بودند به‌شدت انتقاد کرد و گفت: این قانونگذاران در حال تکرار اشتباهی هستند که 5 سال قبل با رای دادن به حمله به عراق مرتکب شدند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: «پنج سال پس از جنگ عراق و را‡ی دادن به حمله به عراق، همگی میبایست درک می کردیم که دیپلماسی گاوچرانی دیگر کارآیی ندارد.راه حمایت از دیپلماسی این نیست که از الحاقیه‌های بی‌باکانه‌ای حمایت شود بلکه راه، باید حمایت از تعامل در کار دشوار دیپلماسی باشد.»  منبع



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/8/5::: ساعت 9:23 عصر

     امروز مراسم اولین سالگرد مرحوم اسکندر اصلانی در مسجد آستانی زاده واقع در میدان آزادی توسط شورای فعلی شهر یزد برگزار شد. اسکندر اصلانی اولین شهردار پس از انقلاب اسلامی و رئیس شورای دوم شهر یزد بود و مردی خدوم برای شهر یزد شناخته شده و به نیکی از او یاد می کنند او که موقعیت های فراوانی برای مال اندوزی داشت فریب شیطان را نخورد و با دست پاکی آبرویی برای خود دخیره کرد که با هیچ مال و ثروتی قابل مقایسه نیست. او که دغدغه اش خدمت به مردم بود علاقه ای برای وارد شدن به بازیهای سیاسی نداشت اما برای یک بار هم که شد این اواخر او را به این بازی کشیدند و بسیاری از این بازی رنجیده خاطر شدند!!

     آری نامه 8/8/84 شورای شهر یزد در عکس العمل به حرکت مردمی 6/8/84 خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته شد!! که همه اعضای شورای شهر به جز یک نفر آن را تأیید نمودند. بنا به اظهار بعضی از اعضاء این نامه توسط آقای رادمنش تنظیم و با تعدیل آن توسط دو نفر دیگر از اعضاء صادر گردید و آن حرکت مردمی که پیشنهادی برای تغییر امام جمعه یزد بود را کاملاً خنثی نمود!!؟ اما مصادف شدن رحلت آقای اصلانی با اولین سالگرد طومار مردم یزد چنین تداعی شد که مرحوم اسکندر اصلانی نیز طومار را امضاء کرد و رنجشهای ایجاد شده در این زمینه را کاهش داد. اسکندر اصلانی در آستانه بامداد 6/8/85 دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت روحش شاد و راهش که خدمت صادقانه به مردم بود پر رهرو باد.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/8/3::: ساعت 11:14 صبح

<   <<   6   7   8   9      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 140

بازدید دیروز: 353 کل بازدید :2487642

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<