سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

     امروز مراسم اولین سالگرد مرحوم اسکندر اصلانی در مسجد آستانی زاده واقع در میدان آزادی توسط شورای فعلی شهر یزد برگزار شد. اسکندر اصلانی اولین شهردار پس از انقلاب اسلامی و رئیس شورای دوم شهر یزد بود و مردی خدوم برای شهر یزد شناخته شده و به نیکی از او یاد می کنند او که موقعیت های فراوانی برای مال اندوزی داشت فریب شیطان را نخورد و با دست پاکی آبرویی برای خود دخیره کرد که با هیچ مال و ثروتی قابل مقایسه نیست. او که دغدغه اش خدمت به مردم بود علاقه ای برای وارد شدن به بازیهای سیاسی نداشت اما برای یک بار هم که شد این اواخر او را به این بازی کشیدند و بسیاری از این بازی رنجیده خاطر شدند!!

     آری نامه 8/8/84 شورای شهر یزد در عکس العمل به حرکت مردمی 6/8/84 خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته شد!! که همه اعضای شورای شهر به جز یک نفر آن را تأیید نمودند. بنا به اظهار بعضی از اعضاء این نامه توسط آقای رادمنش تنظیم و با تعدیل آن توسط دو نفر دیگر از اعضاء صادر گردید و آن حرکت مردمی که پیشنهادی برای تغییر امام جمعه یزد بود را کاملاً خنثی نمود!!؟ اما مصادف شدن رحلت آقای اصلانی با اولین سالگرد طومار مردم یزد چنین تداعی شد که مرحوم اسکندر اصلانی نیز طومار را امضاء کرد و رنجشهای ایجاد شده در این زمینه را کاهش داد. اسکندر اصلانی در آستانه بامداد 6/8/85 دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت روحش شاد و راهش که خدمت صادقانه به مردم بود پر رهرو باد.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/8/3::: ساعت 11:14 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 81

بازدید دیروز: 85 کل بازدید :2491947

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<