سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

بالاخره برای هاشمی رفع شبهه شد!

اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/25::: ساعت 7:26 عصر

رسانه‌های غربی
گزارش تحلیلی فارس از عملکرد رسانه‌های غربی در انتخابات ریاست‌جمهوری
رسانه‌های غربی، از ناامید جلوه دادن مردم تا اذعان به حضور گسترده در انتخابات

رسانه‌هایی که تا دیروز می‌گفتند که ایرانیان از این انتخابات استقبال چندانی نخواهند کرد، صفحات ویژه‌ای به اخبار انتخابات اختصاص دادند و گزارش‌های ویژه‌ای پخش کردند.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/3/24::: ساعت 10:3 عصر

نصرالله
سیدحسن نصرالله/5
انتخابات ریاست جمهوری ایران جشن بی‌نظیر دموکراسی است

سیدحسن نصرالله انتخابات ریاست جمهوری ایران را جشن دموکراسی خواند و ابراز امیدواری کرد که این جشن در جهان اسلام و جهان عرب فراگیر شود.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/3/24::: ساعت 9:58 عصر


براساس اخبار دریافتی برخی از اعضای ائتلاف 2+1 به جای "وفای به عهد خود در چارچوب ائتلاف"، ترجیح داده اند که به سفارش هاشمی رفسنجانی با نامزد اصلاح طلب رقیب به صورت پنهانی توافق نمایند.
این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر می شود.
اما روز 27 خرداد 84 اتفاق دیگری افتاد و نه تنها احمدی نژاد با فاصله نزدیک به 2 میلیون بیشتر از قالیباف رای آورد و به رقابت دور دوم با هاشمی رفت، بلکه کروبی نیز که در نظرسنجی ها جایگاه پنجم برایش پیش بینی می شد، در نهایت تنها با فاصله کمتر از یک میلیون رای نسبت به احمدی نژاد، عنوان سوم را کسب کرد و بالاتر از قالیباف و معین قرار گرفت.
به دنبال انتشار گسترده نظرسازی‌های غیرواقعی پیرامون افزایش رأی برخی نامزدها و ایجاد ضرورت رأی دادن به صالح مقبول از سوی حضرت آیت الله مصباح یزدی دفتر ایشان این شایعه را تکذیب کرد.
استقبال گسترده از دکتر جلیلی، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را به شدت نگران کرده و با نظرسازی می کوشند در بین رای دهندگان به جلیلی تردید ایجاد کنند. دو قطبی شدن فضا میان جلیلی و روحانی موجب شده تا رای کاندیداهایی که بین حق و باطل پیاده روی می کنند به شدت ریزش کند و تحرکات دائمی آنها برای القای صدرنشینی خود در نظرسنجی ها اتفاقا نشان می دهد خلاف این مساله در جامعه اتفاق افتاده و فرد دیگری در صدر نظرسنجی ها قرار گرفته است.
در صورت کسب بیشترین آراء از سوی قالیباف و جلیلی در انتخابات روز جمعه، رقابت مسیر مشخص خود را خواهد داشت، اما باید این نکته را فراموش نکنند، که با این منطق نه چندان قابل اعتنای احتمال حضور روحانی درمرحله دوم نیز این تنها جلیلی است که می‎تواند رقیبی جدی برای روحانی باشد و الا در صورت دائر بودن امر بر رقابت قالیباف و روحانی، با توجه به تجربه ثبت نام هاشمی در انتخابات، اشتراک سبد آراء این دو کاندیدا ورق را به سود روحانی بر خواهد گرداند.
در اولین شب جمعه ماه مبارک شعبان و هم‌زمان با شام ولادت حضرت عباس بن علی علیهم‌السلام و شب ولادت سید الساجدین علیه‌السلام و روزن جانباز، حامیان ابوالفضلی گفتمان انقلاب اسلامی پس از قرائت زیارت عاشورا و ذکر 133 مرتبه "یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ لى کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ" ضمن تجدید پیمان با بزرگ جانباز عالم، برای خلق حماسه سیاسی سال 92 و برگزیده شدن جانباز این عرصه دعا می‌کنند.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/3/23::: ساعت 11:55 عصر

http://www.partosokhan.ir/index.asp?Number=679



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/3/23::: ساعت 10:10 صبح


کنفرانس مطبوعاتی ترکان در خبر گزاری ایسنا
اکبر ترکان در جمع خبرنگاران:
عارف ‌به نفع روحانی انصراف نداد / کارگروه 17 نفره تصمیم گرفت

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: اگر در بیانیه‌ کناره‌گیری عارف دقت شود وی نگفته است که به نفع روحانی کنار می‌روم بلکه او گفته است که انصراف می‌دهم.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/3/23::: ساعت 9:46 صبح

در بیانیه رسمی ستاد دکتر جلیلی آمده است: جناب آقای دکتر سعید جلیلی با صلابت و نشاط برای پاسخ به خیل عظیم مشتاقان و دوست‌داران این گفتمان تا پایان در صحنه‌ی رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند.
جلیلی با بیان اینکه برای مسیر توسعه، 12 گام حماسی تعریف کردیم، یادآور شد: در کنار سفرهای استانی، باید سفرهای وزارتخانه‌ای راه انداخت. وی با اشاره به اینکه عدالت باید در ساختار اجرایی و اداری کشور، جاری شود، گفت: 23 نفر، 11 هزار میلیارد تومان وام دریافت کرده و پس نداده‌اند و 5 هزار میلیارد هم فقط در دست 6 نفر است که 18 ماه از سررسید اقساط آنها گذشته و مبلغی پرداخت نکرده‌اند.
در ادامه حمایت نخبگان اقتصادی از برنامه های اقتصادی کاندیدای گفتمان مقاوت، جمعی از اساتید علوم اقتصادی و پژوهشگران ارشد حوزه علوم اقتصادی دانشگاه های مختلف کشور ضمن تاکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد مقاومت در مسیر پیشرفت کشور آمادگی خود را برای همکاری در تحقق رهیافت اقتصاد مقاومتی اعلام نمودند.
تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خودبا پیروزی پر گل چهار بر صفر توانست تیم ملی لبنان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا سک گام دیگر به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل نزدیک شود.
بهترین راه برای شناخت فرد اصلح تطبیق نامزدها و برنامه‌هایشان با شاخصه‌هایی است که قانون اساسی و مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند. ما بر این باوریم که جناب آقای دکتر جلیلی و برنامه‌های ایشان در بین نامزدهای محترم ریاست جمهوری بیشترین انطباق را با این معیارها دارد.
مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در مناسبات های مختلف نزدیک به هر انتخاباتی ، معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را ارائه می دهند و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز دراین باره سخنرانی کردند. تنها? موردی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود از عبارت "معیار اصلی" برای انتخاب اصلح استفاده کردند یک ماه قبل و در دیدار اقشار مختلف مردم بوده است .
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به حمایت‌های مردمی از سعید جلیلی به سفر خود به یکی از روستاهای محروم استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حالی که در آنجا یک ساختمان وجود داشت و 200 میلیون تومان برای یکی از نامزدها اجاره شده بود و تا 100 هزار تومان نیز دستمزد می‌دادند؛ یکی از ساکنان آنجا مغازه مکانیکی خود را ستاد آقای جلیلی کرده بود و ما افتخار می‌کنیم که ستاد وی از این جنس است
شاعران، نقاشان، سینماگران و نویسندگان انقلابی از شما پاک‌سرشتان می‏خواهند که در تنگنای محاصره‌ی اقتصادی، بار دیگر سرافرازی و شرف خود را پاس داشته و برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی به جانباز شریف و مدیر و مدبر و انقلابی، دکتر جلیلی که سال هاست در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اروپا پایداری می‏کنند، رای دهید.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، در جلسه شب گذشته جامعه وعاظ تهران تصریح کرد: آیت الله مهدوی‌کنی از اعضای ائتلاف پیشرفت ناراحت هستند، چون به عهدشان عمل نکردند و آیت الله مهدوی گفتند که از هیچ کدام از کاندیداهای ائتلاف پیشرفت حمایت نمی کنند.
این روزها موج تخریب‌ها و هجمه‌های غیر قانونی و مخالف با شرع و اخلاق علیه دکتر سعید جلیلی که با اوج گرفتن اقبال‌ توده‌های مردمی به او روند افزایشی قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است، کار را به جایی رسانده که پایگاه اینترنتی این کاندیدای جبهه مقاومت مورد حمله قرار گیر رفت تا یکی از معدود اسباب رسانه‌ای ارتباطی دکتر جلیلی با مردم هم از دسترس خارج شود.
در این خبر ضمن تایید کسالت رئیس مجلس خبرگان رهبری و درخواست از مومنین جهت دعا برای سلامتی ایشان آمده است: بر اساس ا خبار موثق، حضرت آیت‎الله مهدوی کنی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، چند روزی است که در بستر بیماری بوده با کسی تماس نداشته است.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/3/22::: ساعت 12:56 صبح

تا روزهاى آخر زندگى، هیچ کس در حرف و عمل امام بزرگوار ما، نشانى از افسردگى و تردید و خستگى و وادادگى و تسلیم‌طلبى پیدا نکرد. بسیارى از انقلابى ‌هاى دنیا وقتى که از دوران جوانى خارج می شوند و به پیرى می رسند، دچار تردید می شوند، دچار محافظه‌کارى می شوند؛ حتّى گاهى حرف هاى اصلى خودشان را هم پس می گیرند.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/3/21::: ساعت 9:47 صبح


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 65

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487214

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<