سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبات واجبات را زیان رساند بنده را به خدا نزدیک نگرداند . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

براساس اخبار دریافتی برخی از اعضای ائتلاف 2+1 به جای "وفای به عهد خود در چارچوب ائتلاف"، ترجیح داده اند که به سفارش هاشمی رفسنجانی با نامزد اصلاح طلب رقیب به صورت پنهانی توافق نمایند.
این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر می شود.
اما روز 27 خرداد 84 اتفاق دیگری افتاد و نه تنها احمدی نژاد با فاصله نزدیک به 2 میلیون بیشتر از قالیباف رای آورد و به رقابت دور دوم با هاشمی رفت، بلکه کروبی نیز که در نظرسنجی ها جایگاه پنجم برایش پیش بینی می شد، در نهایت تنها با فاصله کمتر از یک میلیون رای نسبت به احمدی نژاد، عنوان سوم را کسب کرد و بالاتر از قالیباف و معین قرار گرفت.
به دنبال انتشار گسترده نظرسازی‌های غیرواقعی پیرامون افزایش رأی برخی نامزدها و ایجاد ضرورت رأی دادن به صالح مقبول از سوی حضرت آیت الله مصباح یزدی دفتر ایشان این شایعه را تکذیب کرد.
استقبال گسترده از دکتر جلیلی، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را به شدت نگران کرده و با نظرسازی می کوشند در بین رای دهندگان به جلیلی تردید ایجاد کنند. دو قطبی شدن فضا میان جلیلی و روحانی موجب شده تا رای کاندیداهایی که بین حق و باطل پیاده روی می کنند به شدت ریزش کند و تحرکات دائمی آنها برای القای صدرنشینی خود در نظرسنجی ها اتفاقا نشان می دهد خلاف این مساله در جامعه اتفاق افتاده و فرد دیگری در صدر نظرسنجی ها قرار گرفته است.
در صورت کسب بیشترین آراء از سوی قالیباف و جلیلی در انتخابات روز جمعه، رقابت مسیر مشخص خود را خواهد داشت، اما باید این نکته را فراموش نکنند، که با این منطق نه چندان قابل اعتنای احتمال حضور روحانی درمرحله دوم نیز این تنها جلیلی است که می‎تواند رقیبی جدی برای روحانی باشد و الا در صورت دائر بودن امر بر رقابت قالیباف و روحانی، با توجه به تجربه ثبت نام هاشمی در انتخابات، اشتراک سبد آراء این دو کاندیدا ورق را به سود روحانی بر خواهد گرداند.
در اولین شب جمعه ماه مبارک شعبان و هم‌زمان با شام ولادت حضرت عباس بن علی علیهم‌السلام و شب ولادت سید الساجدین علیه‌السلام و روزن جانباز، حامیان ابوالفضلی گفتمان انقلاب اسلامی پس از قرائت زیارت عاشورا و ذکر 133 مرتبه "یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ لى کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ" ضمن تجدید پیمان با بزرگ جانباز عالم، برای خلق حماسه سیاسی سال 92 و برگزیده شدن جانباز این عرصه دعا می‌کنند.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/3/23::: ساعت 11:55 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 287

بازدید دیروز: 323 کل بازدید :2491293

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<