سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
روحانی و احمدی روشن
واکنش پدر شهید احمدی‌روشن به اظهارات شب گذشته حسن روحانی
تعطیل کردن غنی سازی «مصطفی» را 10سال پیر کرد

پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن گفت: آقای روحانی با این سخنان به دنبال فرافکنی است و می‌خواهد گناه خود را به گردن دیگران بیندازد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/3/7::: ساعت 11:19 عصر

http://www.partosokhan.ir/index.asp?Number=676



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/3/5::: ساعت 11:55 عصر


شورای نگهبان چه کرده که فریاد آمریکا قطع نمیشود؟!


مقامات وزارت خارجه آمریکا برای چندمین‌بار طی 4 روز گذشته علیه شورای نگهبان موضع گرفتند و مدعی شدند به خاطر رسیدگی به صلاحیت نامزدها، انتخابات ایران آزاد نیست!
در آخرین مورد از این موضع‌گیری‌ها جان کری وزیرخارجه آمریکا ضمن یک کنفرانس خبری در تل‌آویو از رد صلاحیت برخی نامزدها در ایران انتقاد کرد و گفت: شورای نگهبان غیرانتخابی صدها نامزد احتمالی را براساس یک سری معیار مبهم، رد صلاحیت کرده است.»
وزیر امور خارجه آمریکا افزود؛ شورای نگهبان، تنها براساس منافع جمهوری اسلامی صلاحیت‌ها را بررسی کرده و به نظرات متفاوت ایرانیان، بی‌اعتنا بوده است.
کری گفت: در نبود شفافیت، بسیار بعید است که نامزدی از میان هشت نامزد تایید شده، خواسته گروه بزرگی از ایرانیان را نمایندگی کند یا اینکه به سرمنشا تغییری تبدیل شود.
وی گفت: وقتی نهادی که منتخب مردم نیست، فقط براساس این که یک فرد چقدر در راستای منافع حکومت است، درباره (تایید صلاحیت) نامزدهای انتخابات تصمیم می‌گیرد، به سختی می‌توان گفت که روندی آزاد، منصفانه و شفاف حاکم است.
پیش از این دو تن از معاونین و سخنگویان وزارت خارجه آمریکا - از جمله وندی شرمن- نیز با اسم بردن علنی از هاشمی رفسنجانی و رحیم مشایی تصریح کرده بودند به خاطر رد صلاحیت این دو نفر، انتخابات ایران را غیر‌آزاد می‌دانند و به رسمیت نمی‌شناسند.
ادعای جان کری درباره غیرانتخابی بودن شورای نگهبان در حالی است که حتی در آمریکا نیز دادگاه فدرال نهادی غیرانتخابی و انتصابی است و همین نهاد چند سال قبل با وجود اکثریت آرای رقیب بوش، رأی به پیروزی بوش داده براساس قانون‌اساسی جمهوری اسلامی که با رفراندوم عمومی به تصویب رسیده، شورای نگهبان مسئول رسیدگی به صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری و نظارت بر سلامت انتخابات است.
سراسیمگی و اظهارات خشمگینانه مقامات آمریکایی علیه شورای نگهبان، از یک سو از اهمیت راهبردی این شورا حکایت می‌کند و از سوی دیگر نشان می‌دهد عملکرد شورای نگهبان در رسیدگی به صلاحیت نامزدها و رد نامزدهای فاقد صلاحیت، درست نقطه مقابل توقع و خواست دشمنان ملت ایران و از جمله آمریکا بوده که برای دهه‌ها از دیکتاتوری کودتایی حمایت کرده و مانع از برقراری دموکراسی و انتخابات در ایران بودند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/4::: ساعت 11:38 عصر

نصرالله
مشروح
نصرالله: در برابر توطئه علیه سوریه دست بسته نمی‌ایستیم/ اسرائیل و تکفیری‌ها دو خطر بزرگ منطقه‌اند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مخالفت‌های معارضان با گفت‌وگو اعلام کرد نبرد کنونی در سوریه جز درد و رنج و اندوه هیچ افقی ندارد.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/4::: ساعت 11:16 عصر


«کالک‌های خاکی»
برشی از کتاب «کالک‌ها خاکی»/
خرمشهر چگونه و در چه ساعتی آزاد شد/عزیز جعفری از آخرین مرحله فتح خونین‌شهر می‌گوید

تا وقتی پاتک‌های دشمن در محور شلمچه شکست نخورده بود احدی از نیروهای عراقی داخل خرمشهر دستش را بالا نبرد. وقتی حوالی ساعت 11 صبح روز دوشنبه، 3 خردادماه 1361، عراقی‌ها در مقابل بچه‌های قرارگاه نصر در شلمچه و خیّن کم آوردند. نیروها به خرمشهر وارد



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/3/3::: ساعت 11:8 عصر

احمد توکلی به عنوان مدیر این سایت باید پاسخگو باشد که چطور تا چند روز پیش به بهانه عدم رعایت قانون از سوی دولت و دستگاه‌های دولتی، بارها دست به جنجال آفرینی و هزینه سازی برای کشور می‌کرد و حتی چندی پیش، سخنان مهم وزیر اطلاعات درباره تشکیلات فتنه 88 را "غیرقانونی" نامید اما اکنون در سایت رسمی خود، اینچنین در برابر قانون ایستاده و روی جریانات انحرافی و فتنه‌گران را سفید کرده است.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/3/1::: ساعت 11:19 عصر


با اقدام قاطع داوران حقیقی ملت ایران؛
تیم محمود با مشا و بقا و شریف و داور و سایر نفراتش به میدان آمده بود و تیم اکبر هم با همه ی قدرت علیخانش به عرصه وارد شد تا به تماشاگران وعده ی یک بازی جذاب سرخ آبی و دو قطبی را بدهند. شاید بخاطر همین بود که برخی مردم ساده لوح از قبال این بازی، بوی حماسه بزرگ سیاسی را استشمام کردند. / حالا باید منتظر بازی حساس و هیجان انگیز برگشت بود. گزارشات جدید، تحلیل های قبلی را تائید می کند و مردم از تبانی دو تیم و قهقه های پشت پرده به ریش ملت آگاه می شوند و برخی دستها را در دست هم می بینند.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/3/1::: ساعت 11:18 عصر

<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 146

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485327

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<