سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 

او فقط 14 سال داشت وقتی که شعله های انقلاب شاه منفور ایران را از قدرت برکنار کرد. و جلیلی در این زمان گرفتار ایدئولوژی مقدس و پیشرویی شد که توسط پدر با ابهت جمهوری اسلامی آیت الله خمینی ” بت شکن ” و کسیکه رابطه ایران را با غرب شکست، بنا نهاده شد. جلیلی نشان دینداری خود را بر روی پیشانی اش پنهان میکند، پینه ای دایره ای و قهوه ای رنگ که در اثر سالها نماز و نهادن سر خود به زمین بر روی یک مهر بعنوان یک مسلمان شیعه مومن، بر جای مانده است.
دکتر علی باقری گفت: اینکه برخی از نامزدها چندین جلد برنامه ارائه می‌دهند مطلوب نیست، زیرا کشور ما طی یک مراحل قانونی که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و مجلس آنها را تصویب کرده است، اسناد بالادستی وجود دارد که رئیس جمهور باید آنها را اجرا کند، که این ارائه برنامه‌ها به این نحوی موازی‌کاری است و اصلا مطلوب نیست.
همچنین رهبر انقلاب در این باره میفرمایند: "نباید عدالت به عنوان یک ارزش درجه دو کم کم در مقابل ارزشهاى دیگر به فراموشى سپرده شود؛ در نظام ما این خطر وجود داشته است. ارزشهاى دیگر هم خیلى مهم است؛ مثلاً ارزش پیشرفت و توسعه ... مطرح کردن ارزش عدالت مطلقاً به معناى نفى اینها نیست اما وقتى این ارزش ها را عمده مى کنیم و مسأله ى عدالت توجه به نیازهاى طبقات محروم در جامعه کمرنگ میشود، خطر بزرگى است."
«نبرد خاموش» به سراغ اشتباهات و کم‌کاری‌های دولت می‌رود و انتقادات تندی را در این بخش نثار دولت می‌کند. در پایان هم مستند به دنبال راه حل دور زدن تحریم‌ها می‌رود که متأسفانه این بخش از مستند اصلاً خوب از آب در نیامده است. کلاً باید گفت نسخه‌ی فعلی، از شلختگی در تدوین و نداشتن خط محتوایی مشخص به شدت رنج می‌برد.
ما اهل سنت بلوچ سیستان و بلوچستان پس از مطالعه و تحقیق اعلام می‌داریم تنها کسی را که می تواند کشورمان را به سمت قله های عزت و پیشرفت سوق بدهد و در مقابل قدرت‌های استکباری ایستادگی نماید را دکتر سعید جلیلی می دانیم. ما معتقدیم که حمایت از گفتمان ناب انقلاب اسلامی، اهل سنت و شیعه یا بلوچ و فارس نمی‌شناسد.
کشورهای غربی که به گفته منابع امنیتی رصد ویژه ای بر انتخابات ایران دارند همچنان امیدوارند دولتی روی کار بیاید که سر سازش با آمریکا داشته باشد البته در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که اگر جلیلی به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شود انتخابات برای آمریکا فاجعه بار خواهد بود و این آروزها بر باد خواهد رفت.
شما هم ادعا می کنید که نگرانی تان از این که ایران به سمت انحراف از در واقع مسیر صلح آمیز برود، رفع می شود. اگر این 1200 کیلو از ایران بیرون برود. نگرانی شما هم رفع می شود. ما چه چیزی به دست می آوریم؟ یعنی در عرصه فنی با هم برابر می شویم؛ شما سوخت و رادیو دارو می دهید، ما پولش را می دهیم. ولی در عرصه سیاسی شما چیزی را به دست می آورید، و به اصطلاح خودتان نگرانی تان رفع می شود. ولی ما چی؟ ما نگرانی مان رفع نمی شود، که بحث تحریم ها بود
ویژگی دیگر هوشمندی ایشان است که مورد تأیید خاص و عام است و همه به آن تأکید می کنند. هم دوست و هم دشمن قبول ‏دارند که دکترجلیلی از هوش سرشاری برخوردار است که در مذاکرات هسته ای، به خوبی خودش را نشان داده و عملکرد ایشان ‏هم مورد تأیید ملت شریف ایران قرار گرفته است.‏
هر میزان که تولید بیشتر بشود، اشتغال هم بیشتر می‌شود و ما اگر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی را جدی بگیریم واقعاً مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد. ما سال گذشته یازده میلیارد دلار کالاهای غیرضروری وارد کردیم در صورتی که ما می‌توانیم این کالاها را به راحتی در داخل تولید کنیم.
چند انتخاب گذشته ثابت کرده است که مردم به صاحبان گفتمان رای می دهند نه به تبلیغات پر هزینه و نه به وعده های بعضاً ناممکن و اغواگرانه. از این رو جای بسی خوشوقتی است که تقابل گفتمان ها آشکار شده و ایده ها و آرمان ها در معرض نقد و ابرام آحاد مردم قرار گرفته است .لذا بایستی به گفتمان هاوصاحبان آنها توجه لازم را داشت.
انشاءالله دولت آینده بتواند این رویکرد و مطالبه مقام معظم رهبری و حضرت امام و همچنین این نگاه بلند اسلام ناب را برای ساختار‌سازی جهت ارائه یک الگوی موفق از رفتار اجتماعی _ سیاسی زنان به جهان نشان دهند .عمل کردن طبق این الگو کار بزرگی است و بنده از شما خواهران خواهش دارم که کمک کنید تا دولت آینده وارد مرحله تمدن‌سازی شود.
تاکید بر شفافیت اقتصادی و اتصال بانک‎های اقتصادی از سوی دکتر جلیلی، سخن بسیار دقیقی است که پشتوانه سال‎ها کار این تیم در معاونت اقتصادی دکتر جلیلی است. و به نظر می‎رسد این راهکار، شاه‎کلید ریشه‎کن کردن مفاسد اقتصادی در کشور و در کنار آن مشکل تورم و ارز است.
تنها وجود ظرفیت کافی نیست. گاه ظرفیت و استعدادی وجود دارد اما لوازم عمل را ندارد. کسب و کار به منابع مالی نیاز دارد. اطلاعات از نوع آموزش و آگاهی لازمه دیگر است. هر گامی که برای آسان کردن و در دسترس آمدن منابع مالی و اطلاعات برداشته شود به آزاد شدن ظرفیت ها کمک می کند. فرد باید بتواند از نظام بانکی برای مقاصد خود وام بگیرد.
دکتر سعید جلیلی در ادامه با اشاره به طرح تنش‌زدایی برخی افراد در مقابل غرب اظهار کرد: سئوال اساسی اینجاست که آیا ملت ایران تنش را ایجاد کرده است؟ اگر بخواهیم اینگونه تنش‌زدایی کنیم چه چیز از این مملکت باقی می‌ماند؟ در این شرایط آنچه به کار ملت ایران می‌آید تهدیدزدایی است.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/11::: ساعت 12:17 صبح

علی اکبر ولایتی
ولایتی در گفت‌وگو با فارس:
ائتلاف هنوز تصمیمی برای دیدار با جلیلی نگرفته است/ نوع همکاری اعضای ائتلاف در دولت آینده مشخص نیست

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جلیلی دوست ما هستند و ما در گذشته ملاقات‌های مکرری با یکدیگر داشتیم اما هنوز تصمیمی در ائتلاف برای دیدار با وی گرفته نشده است.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/11::: ساعت 12:8 صبح

کاندیدا
گزارش مشروح فارس از مناظره 8 کاندیدای ریاست ‌جمهوری+فیلم

هشت کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی شبکه یک سیما دیدگاه‌های اقتصادی خود را بیان کردند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/11::: ساعت 12:6 صبح

بزرگترین معدن مس دنیا
عکسی که مجری مناظره‌ها به نمایش گذاشت
معدن متروکه یا جاذبه توریستی؟/ ‌برداشت کدام کاندیدا غلط بود

تصویری که مجری مناظره‌ها امروز برای کاندیداهای ریاست جمهوری به نمایش گذاشت، در کجا قرار دارد؟



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/3/11::: ساعت 12:4 صبح



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/3/8::: ساعت 10:26 عصر

 

عموی دکتر جلیلی گفت : از دکتر جلیلی خواستیم تا واسطه شود تا به روستا برق کشیده شود اما او از قدرت خود استفاده نکرد و به قول معروف پارتی بازی نکرد و هنوز روستای ما برق ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از  خاورستان، شاید خیلی از مردم ندانند که دکتر جلیلی اصالتا بیرجندی است لذا برآن شدیم تا مصاحبه کوتاهی با عموی دکتر جلیلی داشته باشیم که متن مصاحبه در ذیل آمده است



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/3/8::: ساعت 10:25 عصر




بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/3/7::: ساعت 11:36 عصر

مصباح یزدی
آیت‌الله مصباح‌یزدی پس از دیدار با جلیلی:
امیداورم احیای ارزش‌های اسلامی به دست جلیلی ‌اتفاق بیفتد‌‌/از ‌جلیلی حمایت می‌کنیم

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: ‌بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/3/7::: ساعت 11:21 عصر

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 31

بازدید دیروز: 68 کل بازدید :2486135

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<