سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، کسی را که در زندگی اش بخیل است و به هنگام مرگش بخشنده می شود، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

از آنجا که تلاش برای شناسایی و معرفی نامزد اصلح وظیفه است، سعی بر آن داریم تا نامزدهایی که از سوی اشخاصی که نظرشان حجتی محکم است، خدمت کاربران گرامی معرفی گردند. اما در باره نامزد اصلح یزد با اظهار نظراتی که از سوی برخی از بزرگان روحانی و معتمدین صورت گرفته، نامزد جبهه متحد اصولگراین در یزد حجه الاسلام والمسلمین سید مهدی صدرالساداتی به عنوان نامزد اصلح معرفی گردیده است. نمونه ای از تأیید کنندگان به شرح ذیل است.

 

                         



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 12:27 صبح

سفر تاریخی ریاست محترم جمهوری به عراق با موفقیت به پایان رسید و بازتاب جهانی آن شکست سنگین سیاسی آمریکا و دولتمردان غربی بود و اکنون هراس دشمن از « ایران » قدرتمند به اوج خود رسیده است.

زمانی که ایران اسلامی به همت دانشمندان جوان و متدین خود قله های علمی را یکی پس از دیگری فتح نمود،استکبار جهانی فقط توانست با استفاده از ابزار رسانه ای خود ،ایران را به عنوان تروریست، که به دنبال سلاح هسته ای می باشد مورد هجوم سیاسی و تبلیغاتی قرار دهد،اما اکنون میدان جنگ تغییر کرده است،ایران همان « چشم و چراغ » امت اسلام است،الان همه جهان اسلام،خصوصا عراق مظلوم که سالیان طولانی زیر سلطه صدام آمریکایی و اینک خود آمریکا قرار دارد،دست دوستی خویش را بسوی ایران دراز کرده است،آمریکا چگونه می تواند خشم خود را پنهان سازد در حالی که عراق را با جنگ نظامی به تصرف خود در آورده و هم اکنون صدها هزار نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند،اما رئیس جمهور ایران براحتی وارد عراق می شود و مورد استقبال رسمی و بی نظیر دولت عراق قرار می گیرد،و اینچنین است که عزت و اقتدار اسلامی چشم دشمن را «کور» می سازد،هراس دشمن از عظمت خیره کننده ای است که به واسطه پیروی مردم از رهبری دینی بوجود آمده است و همه مستضعفان جهان از این شکوه و عظمت به خود می بالند و حاصل این پیروزی «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» زیر سایه ولایت مطلقه فقیه خواهد بود.

مردم ما با افتخار از این نعمت الهی پاسداری می نمایند و همچنان که در 22 بهمن امسال حماسه حضور خود را به جهانیان نشان دادند،در 24 اسفند نیز در «صف های »طولانی و انتخاب نمایندگان شایسته مجلس هشتم،برگ زرینی به افتخارات خود اضافه خواهند نمود انشالله  منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/12/15::: ساعت 11:11 عصر

کریستین ساینس مانیتور گزارش داد:
تاجگذاری ایران در عراق با سفر احمدی نژاد

*

برخلاف سفر مقامات امریکایی به عراق به ویژه جرج بوش که به دلایل امنیتی اعلام نمی شد، احمدی نژاد با شکوه تمام وارد عراق شد. در فرودگاه بغداد وی لبخند زنان و در حالیکه دستانش را تکان می داد، از پلکان هواپیما پیاده شد.

نگرانی اصولگرایان ارومیه از حمایت ویژه از یک کاندیدا
*

حمایت ویژه از این کاندیدا در حالی ادامه دارد که این جانبداریها در برخی موارد به دولت نیز منتسب شده است. با این حال، عملکرد برخی مدیران استان نیز در تقویت این شائبه بی تأثیر نبوده است.

واکنش اعتماد ملی به اظهارات اخیر رضا خاتمی:
توهین خاتمی به کروبی مغرضانه و از روی جهل است

*

همان آقایانی که امروز کروبی را متهم به بی توجهی به تصمیمات جمعی می کنند، با تکروی موجب شکست اصلاحات شدند و هرکسی را که با نظر آنان مخالف بود، به ناکارآمدی و خروج از دایره اصلاحات متهم و محکوم می کردند.

جوابیه مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب:
مرکز نشر صوفیه نیستیم

*

مرکز با برگزاری نشست‌ها و دوره‌های کوتاه‌مدت برای آشنایی طلاب، فرماندهان سپاه پاسداران، فرهنگیان و مربیان پرورشی، استادان معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و جهت زدودن شبهات اعتقادی و مذهبی نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی حوزه‌های علمیه و دیگر مراکز و فرهنگی داشته است.

ضرورت های توجه به حمل و نقل بار هوایی
*

از این غفلت مسؤلین بخش هوایی کشور، متاسفانه همسایگان عرب تبار حداکثر استفاده را نموده و با اجرا و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت جذب محمولات کارگو بهره برداری وسیع و گسترده ای را آغاز نموده است.

بازخوانی واقعه 14 اسفند 59 دانشگاه تهران
*

حرکت نمادین آن زن بی حجاب و بنی صدر در آغاز مراسم، اعلام آشکار یک حرکت غربگرایانه برای براندازی نظام اسلامی بود. علاوه بر این، با ورود بنی صدر به دانشگاه، شعار علیه اسلام، قرآن، نیروها و تشکیلات سیاسی حامی انقلاب، شعار علیه شخصیت های محبوب وموثر انقلاب در فضای دانشگاه طنین انداز شد.

تحریفات تاریخی جناب گفتگوی ادیان!
*

خوب بود جناب ابطحی می نوشتند که اکثریت قریب به اتفاق کوفه داوطلب پشتیبانی امام حسین (ع) بودند (قریب به 100 هزار تن) که در مرحله اول نزدیک 18 هزار تا 40 هزار تن با ایشان بیعت کردند.

موسسه کارنگی توصیه کرد:
امریکا توهم خاورمیانه جدید را کنار بگذارد

*

سیاست مقابله که امریکا برای ایجاد خاورمیانه ای جدید اتخاذ کرده، موجب افزایش درگیری و خشونت در این منطقه شده است زیرا مقامات امریکایی برخی حقایق را نادیده می گیرند.

ایجاد اختلاف در آژانس برای کم‌اهمیت ساختن گزارش البرادعی
*

در حالیکه گروه 1+5 پیگیر تصویب قطعنامه جدید تا پیش از برگزاری انتخابات مجلس ایران است، شورای امنیت نیازمند کم اهمیت نشان دادن گزارش اخیر آژانس به ویژه بخش های مرتبط با حل مسائل پیش بینی شده در مدالیته و در مقابل برجسته کردن بحث مطالعات ادعایی است.

احمدی‌نژاد انگشت خود را در چشم عموسام فرو برد
*

محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران با دیدار روز یکشنبه خود از عراق، انگشت خود را در چشم عمو سام فرو برد و بدین ترتیب نفوذ منطقه ای کشورش را در برابر چشمان 158 هزار نظامی امریکایی مستقر در عراق، به نمایش گذاشت و به رخ آنان کشید.

نسخه پیچی متخلفان برای نفت در غفلت نهادهای نظارتی
*

عدم برخورد مؤثر نهادهای نظارتی با تخلفات این گروه موجب شده که مقام مسئول وقت که تخلفات مذکور با تأیید وی انجام شده، در حال حاضر ادعا کند فرصتهای رانتی در دولت نهم افزایش یافته است.

پایان آشوبگری در دانشگاه شیراز با مجروح ساختن کارمندان
*

متعاقب این حمله و شکستن شیشه های درب ورودی، کارمندان نگهبانی از ورود آشوبگران به ساختمان جلوگیری کردند که در نتیجه این مسئله، قرنیه چشم یکی از کارمندان آسیب جدی دید و دنده های یکی دیگر از کارمندان نگهبانی نیز شکسته شد.

پرونده مجلس ششم/8:
سناریوی تحصن و استعفا

*

همزمان با بازی تحصن، نمایش استعفای صوری نمایندگان معترض نیز آغاز شد، تا فشار علیه شورای نگهبان را بیشتر کنند. از این رو، در روز 12 بهمن ماه 1382 تعداد 108 تن از نمایندگان مجلس در اعتراض به رد صلاحیت خود استعفایشان را تقدیم هیئت رئیسه کردند.

در جلسه شب گذشته:
لیست اصولگرایان در تهران قطعی شد

*

در این جلسه حسن غفوری فرد و حمید رسایی به جای سید ابوالحسن نواب و علی ثمری در لیست اصولگرایان تهران جای گرفتند.

آسوشیتدپرس سفر احمدی نژاد را با بوش مقایسه کرد:
سفر مخفیانه و بازگشت فوری بوش از عراق

*

مسئولان بلندپایه عراقی برای دیدار با بوش به این پایگاه نظامی رفتند و وی 8 ساعت پس از آن، عراق را ترک کرد. این درحالیست که دیدار محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران از عراق که نخستین سفر یک رییس جمهور ایران به این کشور به شمار می رود، از پیش اعلام شده است.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 86/12/14::: ساعت 7:39 عصر

شب گذشته در محل حسینیه کلاهدوزها که محل ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی خواهد شد با حضور اقشار مختلف مردمی اعم از خواهران و برادران گردهمایی صورت گرفت. در این مراسم آیت الله ابوترابی از علمای آگاه و مورد احترام مردم یزد حضور یافته و دقایقی سخنرانی کردند. ایشان بر اهمیت مسئله انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح تأکید نموده و علت حضور خود را در این محل به واسطه اینکه نامزد مورد نظر را اصلح تشخیص داده ذکر کرده و گمانه زنی شان هم بر رأی آوردن نامزد مذکور بود. سپس دکتر شایق از آزادگان دفاع مقدس و حافظ کل قرآن که نظرشان برای بسیاری حائز اهمیت و تعیین کننده است دقایقی سخنرانی نمود و علت حضورش را تشخیص اصلح بودن نامزد مورد نظر بیان داشت. قبل از این نیز شخصیتهایی که نظرشان به عنوان حجت شرعی و عقلی قابل پذیرش است از نامزد مذکور حمایت کرده اند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 3:23 عصر

دکتر علی لاریجانی و حجت الاسلام روانبخش (دو نامزد جریان اصول گرایی قم) در محل مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار کردند و از نظرات هم درباره انتخابات مجلس هشتم، موضوعات فرهنگی و مسائل سیاسی به ویژه مشکلات استان قم آگاه شدند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به پیشینه خدمات دکتر علی لاریجانی در نظام اسلامی اظهار داشت: مواضع و مدیریت آقای دکتر لاریجانی در صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مثبت و ارزشی بود.

وی افزود: امیدواریم حضور آقای دکتر لاریجانی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از قم منشا آثار پر خیر و برکتی برای کشور و بهویژه شهر قم باشد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در ادامه این دیدار با تقدیر از مواضع و عملکرد دولت مکتبی آقای احمدی نژاد، حمایت ویژه مقام معظم رهبری از این دولت را از مهم‌ترین دلایل حمایت و پشتیبانی حوزه‌های علمیه و مردم متدین قم دانست و تصریح کرد: حمایت حوزویان و متدینان از این دولت، همچنان باید ادامه یابد تا بتواند به اهداف خود برسد.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن با اشاره به مشکلات شهری قم، بر لزوم برنامه‌ریزی جدی در این خصوص تاکید کرد و گفت: در کنار لزوم توجه عمیق به مشکلات شهر مقدس قم، مجلس هشتم بدون هرگونه محافظه‌کاری، می‌بایست آموزه‌های اسلامی و فرهنگ انقلابی را در قالب قوانین کشوری عملیاتی و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، دکتر علی لاریجانی برخی از آثار و برکات علمی و معنوی آیت‌الله مصباح یزدی را برشمرد و ابراز داشت: امروز موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) یک مجموعه عظیم علمی و فرهنگی است که کادرسازی، تربیت نیروهای فکری نظام و تولید فکر دینی از نتایج آن است.

وی در بخشی از سخنانش، با تایید مواضع حجت الاسلام روانبخش در خصوص دولت، افزود: حمایت مقام معظم رهبری نسبت به این دولت، حمایتی ویژه و خاص است. دولت نهم و وزیران متدین آن، شعارهای انقلاب را زنده کردند؛ پس باید از دولت حمایت کرد. البته این به این معنا نسیت که هیچ انتقادی به عملکرد دولت نداشته باشیم.

عضو شورای امنیت ملی تصریح کرد: اگر به خاتمیت اسلام معتقدیم پس بایست به جامعیت آن در اداره حکومت و جامعه نیز معتقد باشیم.

وی با اشاره به ضرورت ترسیم اهداف مجلس هشتم ادامه داد: مهم‌ترین هدف مجلس باید تحقق جامعیت اسلام در اداره نظام باشد. به نظر من وهن مجلسی‌ها است که وقت آنان صرف اموری همچون تعیین ساعت کار بانک‌ها شود.

دکتر لاریجانی هم چنین خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) را افتخاری برای خود خواند و بر برنامه‌ریزی برای اصلاح امور شهری و عمرانی شهر مقدس قم تاکید کرد.

بر اساس شنیده ها روانبخش لاریجانی و آشتیانی از حمایت نیروهای اصولگرای قم برخوردارند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/12/9::: ساعت 7:58 عصر

آزادی تخریب‌گران دومین مقام عالی کشور/ بازداشت مدیر سایت نوسازی
*

رجانیوز ضمن اینکه مطلب منتشر شده در سایت نوسازی را اقدامی جاهلانه و بی انصافی در مورد حجت اسلام سید حسن خمینی می داند و پیش از این نیز در نوشته ای تفصیلی به این موضوع پرداخته است، نسبت به برخوردهای گزینشی با رسانه ها نیز ابراز نگرانی..    ادامه مطلب 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/12/8::: ساعت 11:12 عصر

سخنی با آقای سیدحسن خمینی و مدیرمسؤول کیهان
فاطمه رجبی - آقای سیدحسن خمینی! مبادا در این موج عظیم "آقازاده پروری" گرفتار شوید، که هنر شما، بزرگی شما و ارزش شما با انتساب به امام خمینی، در آن است که چون "او" زندگی کنید، و چون او در نظر و عمل با "خانواده‌سالاری"، قبیله‌گرایی، امتیازطلبی، رانت‌خواری، ویژه‌خواهی مبارزه نمایید و شما می‌دانید که تار و پود توده‌های مؤمن و قدرشناس ملت، با عشق به خمینی آمیخته، و احترام گذاردن به بیت امام، بر ایشان حتمی است. اما آنچه امروز به بهانه‌ای به جریان افتاده،‌ خطری عظیم است که به آن اشاره‌هایی خواهیم داشت. ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 11:0 عصر

پیروزی بزرگ مبارکباد

پیروزی بزرگ هسته ای جمهوری اسلامی ایران را که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاشهای مخلصانه دولت آقای احمدی نژاد و حمایت ملت غیور ایران احیاء و به نتیجه رسیده خدمت آقا امام زمان (عج) صاحب اصلی این مملکت اسلامی و نایب بر حقش آیت العظمی خامنه ای و رئیس جمهور محترم و مردم سلحشور ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و برای بدخواهان نظام اسلامی و جیره خوران داخلی شان آرزوی ذلت و خواری داریم.  



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 11:50 عصر

تعامل آری معامله هرگز

بی شک ارتباط مدیران با یکدیگر در سطوحی که لازم است بایستی با سلامت اداری همراه باشد و حتی یک مدیر فعال و جدی زمانی با موفقیت روبرو می شود که بتواند با نخبگان جامعه تعامل خوبی داشته باشد ویژگی تعامل مثبت با دیگران در نوع عملکرد، بیانگر این واقعیت است که نگاه مدیریت به منفعت دستگاه اجرائی معطوف شده است و هرگز منافع  شخصی در تصمیم گیری ها موثر نمی باشد،اما در معامله با دیگران منفعت شخصی مقدم بر هر چیز دیگر است و فرد صرفا برای دفع «ضرر» از خود یا جلب نفعی برای خویش آمادگی دارد با افراد دیگر معامله نماید و این دیگر تعامل مثبت به حساب نمی آید،هرچند ظاهری فریبنده داشته باشد.مدیران،زمانی موفق خواهند بود که منافع بلند مدت خویش را در نظر بگیرند و آبروی خود را فدای اهداف شخصی این و آن ننمایند و گمان نکنند «خورشید» همیشه پشت ابر «جوسازی ها»خواهد ماند،بلکه واقعیت ها روزی خود را نشان خواهند داد و این قضاوت زود گذر عده ای فریب خورده که تحت تاثیر شایعات و بزرگنمایی عیوب جزئی قرار می گیرند،نمی تواند حقیقت« خدمتگذاری» صادقانه را کتمان سازد.

بیاییم فرصت «خدمت» را که نعمتی است الهی غنیمت شمرده و با تمام وجود خدمتگذار مردمی باشیم که از «جان و مال »خود برای اسلام و قرآن گذشتند و هرگز حاضر به معامله با دشمن نشدند، هرچند با یکدیگر صمیمانه اهل تعامل و سازش بوده و آماده اند مصداق این آیه شریفه «قرآن کریم» باشند:« أَشِدَّاءُ عَلى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنهُمْ»   منبع مطلب



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/12/3::: ساعت 11:55 عصر

در پی انتقاد کیهان به مطلب موهنی که در سایت نوسازی آمده بود آقای محمدحسین نوبختی مدیر سایت مزبور توضیحی ارسال داشته است که متن کامل آن از نظرتان می گذرد.
به نام خدا
برادر گرامی جناب آقای حسین شریعتمداری
مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان
با عرض سلام، بنده به شما حق می دهم به خاطر دفاع از حریم بیت حضرت امام«ره» نحوه بیان مطالب سایت نوسازی درباره نوه امام«ره» را نپسندید ولیکن مطالب منتشره در «سایت نوسازی» با توجه به فضا و زبان حاکم بر رسانه های الکترونیکی نوشته شده است و هدف ما از درج مطالب مذکور تنها یادآوری مشی ساده زیستی آن امام بزرگوار بوده است. ضمن آن که اگر برداشت ها حکایت از توهین ما به بیت معزز حضرت امام«ره» را دارد از اعضای بیت حضرت امام«ره» بویژه جناب آقای حجه الاسلام سیدحسن خمینی عذرخواهی می کنیم. جناب آقای شریعتمداری سایت نوسازی همان طور که پیش از این در رویه و عمل خود نشان داده رسانه ای مستقل و فارغ از مرزبندی های سیاسی، حزبی و گروهی است و دارای هیچ گونه وابستگی تشکیلاتی با دولت نهم و یا هر نهاد دیگری نمی باشد و در کارنامه این سایت، آقای احمدی نژاد از اولین اقدامش که تشکیل کابینه بود، مورد انتقاد قرار گرفته است و درج مطالب اخیرالذکر بیشتر در پی سوءاستفاده های مکرر جریان هایی که در چند سال اخیر در پی منحرف کردن انقلاب از آرمان های حضرت امام«ره» بوده است بویژه عملکرد «دفتر نشر آثار حضرت امام«ره» و «پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی» که در چند سال گذشته بعضاً اقدام به درج مطالب عناصر ضدانقلاب فراری در نشریات خودمی نموده است نظیر درج نوشته های «افسانه نجم آبادی» از مسئولان فصل نامه ضدانقلابی «نیمه دیگر» چاپ آمریکا و هم چنین چاپ مقاله هادی سمتی از افراد مورد حمایت «خانه آزادی» (وابسته به سازمان سیا) و از تحلیل گران شبکه ماهواره ای «صدای آمریکا» و از تحلیل گران مرکز نیکسون آمریکا در پژوهشنامه «متین» متعلق به «پژوهشکده امام خمینی«ره» و انقلاب اسلامی»، و یا بکارگیری اعضای حلقه کیان و افرادی نظیر عمادالدین باقی که بیشترین اهانت ها را همراه با آقای منتظری به مرحوم حاج سیداحمد آقای خمینی روا داشت، در جایگاه های بالای دفتر نشر آثار امام خمینی، نمونه ای دیگر درج اشعار نعمت میرزازاده متخلص به آزرم، عضو سازمان مجاهدین خلق و ملک الشعرای مسعود رجوی در ویژه نامه «حضور» به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام در سال 1382، فردی که با زشت ترین الفاظ در اشعار و مقالات خود نسبت به امام راحل توهین کرده و می کند.
آقای شریعتمداری! چگونه شاهد این عملکردها باشیم و سکوت پیشه کنیم؟ در چند روز گذشته شاهد یک بازی سیاسی توسط یک جریان سیاسی در قبال خبر «سایت نوسازی» بودیم که صرفاً بدنبال بهره برداری از مطالب «سایت نوسازی» برای تخریب دولت به نفع جریان خودشان هستند.
اینان در حالی این روزها سینه چاک می کنند و از شکسته شدن حریم رهبرکبیر انقلاب سخن به میان می آورند که بارها شاهد بوده ایم که یا خود اقدام به تحریف و توهین به اندیشه های حضرت امام«ره» نموده اند و یا در برابر اهانت های بی شرمانه نسبت به ایشان سکوت کرده اند و مصالح سیاسی را بر دفاع از امام عزیز ترجیح داده اند. هیاهو و فریادهای امروز اینان نه از بابت هتک حرمت بیت حضرت امام«ره» بلکه به خاطر در معرض خطر دیدن خود و امثال خود است که با دوری از سیره آن شیرمرد الهی در کاخهایشان آرمیده اند.
والا کجا بودند زمانی که برخی از این اصلاح طلبان تلاش کردند به زعم خودشان امام «ره» را به موزه های تاریخ بسپارند.آنان در عین ناسپاسی آن عزیز سفر کرده را «نستجیر باا...» دیکتاتوری غیرمتعادل می خواندند شاید آن روزگار پول های عناصر معلوم الحال نظیر شهرام جزایری در گلوی شان گیر کرده که آن گونه روزه سکوت گرفته بودند. چگونه است که امروز کسانی که با سیاست های لیبرالی، به اسم توسعه، عدالت را به عنوان میراث بزرگ حضرت روح ا... مورد هجمه قرار دادند فرزندان انقلاب را عامل بیگانه و نفوذی می خوانند؟!
آقای شریعتمداری! مگر خود حضرتعالی در چندماه گذشته هنگامی که با تحریف سخنان حضرت امام«ره» در رابطه با حذف شعار «مرگ بر آمریکا» مواجه شدید و سکوت دفتر نشر آثار حضرت امام«ره» را در قبال آن مشاهده کردید، سکوت کردید؟! و یا هنگامی که آیت الله صانعی کلام حضرت امام را تحریف کرد مگر خود جنابعالی فریاد اعتراض بلند نکردید؟ ما نیز چندی است در دفاع از آرمان های امام«ره» وارد کارزار شده ایم. لیکن با منش و ادبیات نسل جوان در پایان ضمن اعتراض به بستن «سایت نوسازی» توسط وزارت ارشاد دولت نهم بدون برگزاری دادگاهی بدور از جنجال های سیاسی، خود و همه فعالین سیاسی را دعوت می کنم به پیمودن راه حضرت روح ا... که هیچ گاه در برابر سلطه سلطه گران کوتاه نیامد و خود را خادم ملت می دانستند.
او که در اوج علم و عمل، تقوا و دانش، عرفان و فلسفه، مدیریت و اقتدار، همواره پاسدار اندیشه های اسلام ناب محمدی بود.
ان اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه و هذا النبی و الذین امنوا والله ولی المومنین. سوره آل عمران آیه68
همانا نزدیک ترین مردم به ابراهیم کسانی هستند که از او پیروی کرده اند و نیز این پیامبر و کسانی که ایمان آورده اند و خدا سرپرست مومنان است.
محمدحسین نوبختی
مدیر سایت نوسازی 86.11.28
کیهان: پوزش سایت نوسازی از اهانت به نوه حضرت امام(ره)- که به گفته مدیر این سایت بدون انگیزه اهانت صورت پذیرفته بود- درخور تقدیر است ضمن آن که توجیه این بی توجهی و به کارگیری زبان گزنده و غیراخلاقی در نقد به بهانه «فضا و زبان حاکم بر رسانه های الکترونیکی»! نمی تواند دلیل پسندیده و قابل قبولی باشد چرا که رعایت اخلاق در گفتار و نوشتار و پرهیز از اهانت در همه رسانه ها و همه جا ضروری است و این قاعده ضروری با تغییر نوع رسانه نمی تواند و نباید نادیده گرفته شود.
   منبع



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/12/3::: ساعت 1:3 صبح

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 138

بازدید دیروز: 353 کل بازدید :2487640

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<