سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

کریستین ساینس مانیتور گزارش داد:
تاجگذاری ایران در عراق با سفر احمدی نژاد

*

برخلاف سفر مقامات امریکایی به عراق به ویژه جرج بوش که به دلایل امنیتی اعلام نمی شد، احمدی نژاد با شکوه تمام وارد عراق شد. در فرودگاه بغداد وی لبخند زنان و در حالیکه دستانش را تکان می داد، از پلکان هواپیما پیاده شد.

نگرانی اصولگرایان ارومیه از حمایت ویژه از یک کاندیدا
*

حمایت ویژه از این کاندیدا در حالی ادامه دارد که این جانبداریها در برخی موارد به دولت نیز منتسب شده است. با این حال، عملکرد برخی مدیران استان نیز در تقویت این شائبه بی تأثیر نبوده است.

واکنش اعتماد ملی به اظهارات اخیر رضا خاتمی:
توهین خاتمی به کروبی مغرضانه و از روی جهل است

*

همان آقایانی که امروز کروبی را متهم به بی توجهی به تصمیمات جمعی می کنند، با تکروی موجب شکست اصلاحات شدند و هرکسی را که با نظر آنان مخالف بود، به ناکارآمدی و خروج از دایره اصلاحات متهم و محکوم می کردند.

جوابیه مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب:
مرکز نشر صوفیه نیستیم

*

مرکز با برگزاری نشست‌ها و دوره‌های کوتاه‌مدت برای آشنایی طلاب، فرماندهان سپاه پاسداران، فرهنگیان و مربیان پرورشی، استادان معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و جهت زدودن شبهات اعتقادی و مذهبی نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی حوزه‌های علمیه و دیگر مراکز و فرهنگی داشته است.

ضرورت های توجه به حمل و نقل بار هوایی
*

از این غفلت مسؤلین بخش هوایی کشور، متاسفانه همسایگان عرب تبار حداکثر استفاده را نموده و با اجرا و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت جذب محمولات کارگو بهره برداری وسیع و گسترده ای را آغاز نموده است.

بازخوانی واقعه 14 اسفند 59 دانشگاه تهران
*

حرکت نمادین آن زن بی حجاب و بنی صدر در آغاز مراسم، اعلام آشکار یک حرکت غربگرایانه برای براندازی نظام اسلامی بود. علاوه بر این، با ورود بنی صدر به دانشگاه، شعار علیه اسلام، قرآن، نیروها و تشکیلات سیاسی حامی انقلاب، شعار علیه شخصیت های محبوب وموثر انقلاب در فضای دانشگاه طنین انداز شد.

تحریفات تاریخی جناب گفتگوی ادیان!
*

خوب بود جناب ابطحی می نوشتند که اکثریت قریب به اتفاق کوفه داوطلب پشتیبانی امام حسین (ع) بودند (قریب به 100 هزار تن) که در مرحله اول نزدیک 18 هزار تا 40 هزار تن با ایشان بیعت کردند.

موسسه کارنگی توصیه کرد:
امریکا توهم خاورمیانه جدید را کنار بگذارد

*

سیاست مقابله که امریکا برای ایجاد خاورمیانه ای جدید اتخاذ کرده، موجب افزایش درگیری و خشونت در این منطقه شده است زیرا مقامات امریکایی برخی حقایق را نادیده می گیرند.

ایجاد اختلاف در آژانس برای کم‌اهمیت ساختن گزارش البرادعی
*

در حالیکه گروه 1+5 پیگیر تصویب قطعنامه جدید تا پیش از برگزاری انتخابات مجلس ایران است، شورای امنیت نیازمند کم اهمیت نشان دادن گزارش اخیر آژانس به ویژه بخش های مرتبط با حل مسائل پیش بینی شده در مدالیته و در مقابل برجسته کردن بحث مطالعات ادعایی است.

احمدی‌نژاد انگشت خود را در چشم عموسام فرو برد
*

محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران با دیدار روز یکشنبه خود از عراق، انگشت خود را در چشم عمو سام فرو برد و بدین ترتیب نفوذ منطقه ای کشورش را در برابر چشمان 158 هزار نظامی امریکایی مستقر در عراق، به نمایش گذاشت و به رخ آنان کشید.

نسخه پیچی متخلفان برای نفت در غفلت نهادهای نظارتی
*

عدم برخورد مؤثر نهادهای نظارتی با تخلفات این گروه موجب شده که مقام مسئول وقت که تخلفات مذکور با تأیید وی انجام شده، در حال حاضر ادعا کند فرصتهای رانتی در دولت نهم افزایش یافته است.

پایان آشوبگری در دانشگاه شیراز با مجروح ساختن کارمندان
*

متعاقب این حمله و شکستن شیشه های درب ورودی، کارمندان نگهبانی از ورود آشوبگران به ساختمان جلوگیری کردند که در نتیجه این مسئله، قرنیه چشم یکی از کارمندان آسیب جدی دید و دنده های یکی دیگر از کارمندان نگهبانی نیز شکسته شد.

پرونده مجلس ششم/8:
سناریوی تحصن و استعفا

*

همزمان با بازی تحصن، نمایش استعفای صوری نمایندگان معترض نیز آغاز شد، تا فشار علیه شورای نگهبان را بیشتر کنند. از این رو، در روز 12 بهمن ماه 1382 تعداد 108 تن از نمایندگان مجلس در اعتراض به رد صلاحیت خود استعفایشان را تقدیم هیئت رئیسه کردند.

در جلسه شب گذشته:
لیست اصولگرایان در تهران قطعی شد

*

در این جلسه حسن غفوری فرد و حمید رسایی به جای سید ابوالحسن نواب و علی ثمری در لیست اصولگرایان تهران جای گرفتند.

آسوشیتدپرس سفر احمدی نژاد را با بوش مقایسه کرد:
سفر مخفیانه و بازگشت فوری بوش از عراق

*

مسئولان بلندپایه عراقی برای دیدار با بوش به این پایگاه نظامی رفتند و وی 8 ساعت پس از آن، عراق را ترک کرد. این درحالیست که دیدار محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران از عراق که نخستین سفر یک رییس جمهور ایران به این کشور به شمار می رود، از پیش اعلام شده است.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 86/12/14::: ساعت 7:39 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 24

بازدید دیروز: 83 کل بازدید :2491973

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<