سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

دکتر علی لاریجانی و حجت الاسلام روانبخش (دو نامزد جریان اصول گرایی قم) در محل مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار کردند و از نظرات هم درباره انتخابات مجلس هشتم، موضوعات فرهنگی و مسائل سیاسی به ویژه مشکلات استان قم آگاه شدند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به پیشینه خدمات دکتر علی لاریجانی در نظام اسلامی اظهار داشت: مواضع و مدیریت آقای دکتر لاریجانی در صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مثبت و ارزشی بود.

وی افزود: امیدواریم حضور آقای دکتر لاریجانی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از قم منشا آثار پر خیر و برکتی برای کشور و بهویژه شهر قم باشد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در ادامه این دیدار با تقدیر از مواضع و عملکرد دولت مکتبی آقای احمدی نژاد، حمایت ویژه مقام معظم رهبری از این دولت را از مهم‌ترین دلایل حمایت و پشتیبانی حوزه‌های علمیه و مردم متدین قم دانست و تصریح کرد: حمایت حوزویان و متدینان از این دولت، همچنان باید ادامه یابد تا بتواند به اهداف خود برسد.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن با اشاره به مشکلات شهری قم، بر لزوم برنامه‌ریزی جدی در این خصوص تاکید کرد و گفت: در کنار لزوم توجه عمیق به مشکلات شهر مقدس قم، مجلس هشتم بدون هرگونه محافظه‌کاری، می‌بایست آموزه‌های اسلامی و فرهنگ انقلابی را در قالب قوانین کشوری عملیاتی و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، دکتر علی لاریجانی برخی از آثار و برکات علمی و معنوی آیت‌الله مصباح یزدی را برشمرد و ابراز داشت: امروز موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) یک مجموعه عظیم علمی و فرهنگی است که کادرسازی، تربیت نیروهای فکری نظام و تولید فکر دینی از نتایج آن است.

وی در بخشی از سخنانش، با تایید مواضع حجت الاسلام روانبخش در خصوص دولت، افزود: حمایت مقام معظم رهبری نسبت به این دولت، حمایتی ویژه و خاص است. دولت نهم و وزیران متدین آن، شعارهای انقلاب را زنده کردند؛ پس باید از دولت حمایت کرد. البته این به این معنا نسیت که هیچ انتقادی به عملکرد دولت نداشته باشیم.

عضو شورای امنیت ملی تصریح کرد: اگر به خاتمیت اسلام معتقدیم پس بایست به جامعیت آن در اداره حکومت و جامعه نیز معتقد باشیم.

وی با اشاره به ضرورت ترسیم اهداف مجلس هشتم ادامه داد: مهم‌ترین هدف مجلس باید تحقق جامعیت اسلام در اداره نظام باشد. به نظر من وهن مجلسی‌ها است که وقت آنان صرف اموری همچون تعیین ساعت کار بانک‌ها شود.

دکتر لاریجانی هم چنین خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) را افتخاری برای خود خواند و بر برنامه‌ریزی برای اصلاح امور شهری و عمرانی شهر مقدس قم تاکید کرد.

بر اساس شنیده ها روانبخش لاریجانی و آشتیانی از حمایت نیروهای اصولگرای قم برخوردارند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/12/9::: ساعت 7:58 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 46

بازدید دیروز: 83 کل بازدید :2491995

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<