سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا
حمله به حضرت امام(ره)و سکوت معنادار موسسه حفظ آثار امام(ره)

در حالی که چندین روز از موضع‌گیری اتهام‌آلود وزیر فرهنگ دولت خاتمی علیه حضرت امام خمینی‌(ره) می‌گذرد، صدایی از موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) به گوش نمی‌رسد.

به گزارش رجانیوز، محمدعلی انصاری اگرچه در پی انتقاد محمد جواد لاریجانی به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، بلافاصله دست به قلم شد و در نامه‌ای، انتقاد او را به آنچه "اهداف حرمت‌شکنان دودمان امام(ره)" مرتبط دانست، اما تاکنون در برابر اهانت و ادعای عطاالله مهاجرانی سکوت کرده است.

مهاجرانی اخیرا به "تمجید" از شیخ حسینعلی منتظری، "شیخ مطرود امام خمینی" و "تخطئه" مواضع و رویکرد امام راحل(ره) روی آورده است.

مشاور کروبی در انتخابات، اعدام تعدادی از منافقین و همکاران رژیم بعثی صدام را در سال 67 که با تاکید امام راحل انجام شد، "جوان‌کشی کم‌نظیر" در تاریخ ایران نامیده است و از اعتراض و موضع‌گیری منتظری در این باره علیه حضرت امام(ره) تقدیر کرده است.

وزیر خاتمی حتی ایستادگی منتظری را در برابر مواضع حضرت امام(ره)، دلیلی بر شایستگی او دانسته و "شیخ مطرود امام" را رهبر جریان سبز خوانده است.

با این حال، "تخطئه" مواضع امام و زیر سوال بردن رویکرد ایشان از سوی مهاجرانی، با سکوت مبهم مدیران موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) همراه شده و تاکنون پاسخی به این اهانت داده نشده است.

نکته تامل‌برانگیز دیگر اینکه، انصاری که در نامه خود به لاریجانی، حتی بر موضوعاتی چون طرح ادعای تقلب و رسیدگی به آن تاکید کرده، ترجیح داده است که در برابر تخطئه "رویکرد امام(ره) در برخورد با منافقین" از سوی وزیر دولت اصلاحات، سکوت اختیار کند. این در حالی است که واکنش نسبت به چنین اظهاراتی از وظایف ذاتی مجموعه ای است که انصاری ها سال هاست بر صدر آن تکیه زده اند.

"سکوت مبهم" خانواده انصاری در برابر اهانت به امام راحل در حالی است که موضوع واکنش حمید انصاری، قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) به پیامکی که با محتوای سخنی از امام راحل درباره میرحسین موسوی منتشر شد و یا سخنان ایت‌الله مصباح یزدی، هنوز در اذهان افکار عمومی وجود دارد.‏

اما هنوز این سوال باقی است که آیا موضع‌گیری در برابر برخی "انتقادها به نوه امام(ره)" مهم‌تر از "تخطئه و زیر سوال بردن مواضع حضرت امام خمینی(ره)" است؟



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/7/20::: ساعت 11:46 عصر

گزارش فارس از حاشیه‌های امروز دانشگاه تهران؛
بادکنک‌های سبز در دانشگاه‌ تهران ترکیدند

خبرگزاری فارس: جمعی از عناصر سبزپوش با هدایت طیف غیرقانونی و افراطی علامه و همچنین سازماندهی برخی عناصر انجمن اسلامی دانشکده‌های دانشگاه تهران در این دانشگاه تجمع کرده و شعارهایی را علیه دولت سر دادند.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/7/6::: ساعت 9:36 عصر

<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487153

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<