سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]
بازتاب بُرنا
بازپرس پرونده قتل سید مرتضی هاشمی:
سید روح‌الله هاشمی به علت حسادت و کینه برادر خود را کشت

خبرگزاری فارس: بازپرس جنایی تهران گفت: سید روح الله هاشمی برادر خود را با انگیزه حسادت و کینه به قتل رسانده است.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/9/15::: ساعت 10:0 عصر

مقام معظم رهبری در دیدار قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر:
عده‌ای باید پیش خدا جواب بدهند از اینکه کاری کنند که دشمن گستاخ شود

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: عده‌ای باید پیش خدا جواب بدهند از اینکه کاری کنند که دشمن از آن، وجود اختلاف در کشور را برداشت کند و گستاخ شود.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/9/15::: ساعت 10:0 عصر

مرکز بین‌المللی قلب با عنوان مرکز محمد رسول‌الله به زودی در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در نشستی که پیش از ظهر امروز به ریاست استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ایجاد مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد مورد بررسی قرار گرفت.
محمدرضا فلاح‌زاده در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه والای خدمت به مردم در دین مبین اسلام اظهار داشت: انسان‌ها در سه دوران کودکی، بیماری و پیری بیش از سایر دوران‌های زندگی به دستگیری و همیاری نیازمند هستند.
استاندار یزد با بیان اینکه پزشکان در دوران بیماری فرد، نقش مهم و ارزنده‌ای را در کمک‌رسانی و امید بخشیدن به مردم بر عهده دارند، با اشاره به ویژگی‌های ارزنده پزشکان یزدی خاطرنشان کرد: یزد به لحاظ برخورداری از پزشکان متخصص در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و ارائه خدمات درمانی ارزان در کنار محبت و مهربانی از ویژگی‌های ممتاز پزشکان یزدی به شمار می‌رود.
فلاح‌زاده با اشاره به احداث مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در اجرایی شدن این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد: یزد به قطب درمانی بیماری‌های قلب و عروق در کشور تبدیل شود.
حسین فروزانیان، مسئول ایجاد طرح مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از طرح مذکور با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در اجرای این طرح بزرگ نیازمند کمک و حمایت همه دستگاه‌ها هستیم، عنوان کرد: این اقدام می‌تواند امید به آینده را در میان مردم تقویت کند.
در ادامه این نشست اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم دراین ارتباط اتخاذ شد.
انتهای پیام/ح30



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/9/12::: ساعت 8:19 عصر

با معرفی رهنورد به عنوان مغز متفکر اغتشاشات اخیر
اجرای پروژه "مده‌آ " در ایران تایید شد

خبرگزاری فارس: با معرفی رهنورد به عنوان مغز متفکر اغتشاشات اخیر ایران توسط نشریه فارین پالیسی اجرای پروژه مده‌آ (medea) در ایران تایید شد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/9/10::: ساعت 9:24 عصر

با دریافت تصاویر جاسوسی ماهواره‌ای‌ از حوثی‌ها؛
عربستان و اسرائیل برای سرکوب شیعیان یمن همکاری اطلاعاتی می‌کنند

خبرگزاری فارس: عربستان سعودی طی قرار دادی با شرکت صهیونیستی "امیچ سات " دارنده ماهواره جاسوسی توافق کرد تا تصاویر هوائی از مناطق الحوثی و پایگاه‌های آن در اختیار ریاض و صنعاء قرار دهد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/9/3::: ساعت 11:9 عصر

اطلاعات جدید از یک حادثه مشکوک + تکمیلی

قتل دلخراش فرزند و عروس فرمانده جنگ‎های نامنظم دفاع مقدس

 پیکر بی جان سید مرتضی هاشمی و همسرش شب گذشته در حالی در منزل شخصیشان پیدا شد، که سر از بدن آنها جدا شده بود. با این حال هنوز از عاملان و انگیزه‌های این جنایت فجیع اطلاعی در دست نیست.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 10:54 عصر

آیت‌الله صافی گلپایگانی:
غرب ستیزی ویژگی‌ اصلی آیت‌الله اصفهانی بود

خبرگزاری فارس: مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی غرب‌گرایی را نفی کرده و هویت اسلامی را در ستیز با غرب می‌دانست.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 10:43 عصر

فارس منتشر کرد:
جزییات آیین نامه اختصاص یک میلیون تومان به هر نوزاد ایرانی

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس متن کامل آیین نامه حمایت از اشتغال، تحصیل، ازدواج و مسکن فرزندان ایرانی را منتشر کرد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 10:30 عصر

 
آخرین جزئیات لایحه هدفمند سازی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون ویژه طرح تحولات اقتصادی دولت آخرین جزئیات را از لایحه هدفمند سازی یارانه‌ها مطرح کرد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 10:23 عصر

آیت‌الله علم‌الهدی در اجلاس سراسری حزب موتلفه:
با کسی که 12 بیانیه علیه نظام صادر کرده نمی‌توان سازش کرد

امام جمعه مشهد با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات، گفت: با کسی که 12 بیانیه علیه نظام و ولایت‌فقیه صادر کرده نمی‌توان سازش کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس ،‌آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری حزب موتلفه اسلامی در جریان انقلاب اسلامی ثابت شده است،‌اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی می‌تواند کارگزار جدی و قاطع برای تداوم اصلاح مفاسد حاکم بر مسائل سیاسی،‌اجتماعی و ... روز باشد.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عامل خط‌گیری ما از قرآن است بیان داشت:‌قرآن و عترت باید محور هر اندیشه و فعل سیاسی ما باشد و هر حرکت سیاسی که استنادی به قرآن و حدیث نداشته باشد دارای حجت شرعی نیست.
آیت‌الله علم‌الهدای تصریح کرد: کسانی که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند دو دسته هستند،‌افرادی که از ناکثین هستند و بیعت شکنی کردند و کسانی که بر بیعت خود با پیامبر پایدار ماندند.
وی افزود: خداوند در قرآن افرادی را که از حکومت الهی ریزش کرده‌اند، کسانی می‌داند که بیعت شکنی کرده‌اند.
امام جمعه مشهد گفت: کسی که به درجه بیعت‌شکنی و ناکثین رسید قابل بازگشت نیست، زیرا ریزش این افراد به مرحله نکث رسیده و اتلاف نیرو، تضعیف قدرت و امکانات برای بازگرداندن آنها درست نیست.
وی ادامه داد: افرادی نیز که به مرحله نکث نرسیده‌اند باید با تمام قدرت آنها را برگرداند. آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات مسئله اصلی برای دشمنان انتخاب دولت و رئیس جمهور نبوده بلکه هدف اصلی آنها مقابله با نظام و با ولایت فقیه بود.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: با کسی که 12 بیانیه بر علیه نظام و ولایت فقیه داده نمی‌توان سازش کرد زیرا به درجه ناکثین رسیده و قابل برگشت نیست.
وی افزود: برخی که در گذشته در جریان نظام وجود داشتند امروز در بلوک دشمن قرار گرفته‌اند این افراد به مرحله نکث رسیده‌اند و قابل بازگشت نیستند.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 88/8/29::: ساعت 8:0 عصر

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 63

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485244

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<