سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نزدیک واگذارد ، یارى دور را به دست آرد . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
در یک نشست خبری تشریح شد؛
نحوه نخست‌وزیری میرحسین موسوی به روایت بادامچیان

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در یک نشست خبری چگونگی حضور موسوی در حزب جمهوری اسلامی و نخست وزیری او را تشریح کرد.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/10/10::: ساعت 11:48 عصر

حجت الاسلام حسینیان در گفتگو با فارس:
مردم در صورت عدم برخورد دستگاه قضایی، خود فتنه را خاموش می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اگر قوه قضائیه به وظیفه خود در برخورد با سران و جریان فتنه عمل نکند، مردم و نیروهای مذهبی در این مورد خود احساس وظیفه کرده و این غائله را ختم می‌کنند.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/10/9::: ساعت 9:37 عصر

عصر امروز انجام شد؛
تجمع راهپیمایان قمی ‌مقابل بیت صانعی‌

خبرگزاری فارس: راهپیمایان و شرکت‌کنندگان در تجمع بزرگ عاشوراییان در بخش پایانی حرکت خود در مقابل بیت صانعی تجمع کردند.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/10/9::: ساعت 9:36 عصر

آیت‌الله مدرسی یزدی:
عده‌ای به اسم عزاداری امام حسین(ع) نباید بلندگوی یزید شوند

خبرگزاری فارس: عضو فقهای شورای نگهبان گفت: یک عده‌ای می‌خواهند به اسم عزاداری امام حسین (ع) و مجلس امام حسین (ع) بلند گوی سخنان یزیدی باشند.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 4:30 عصر

نامه سرگشاده سیدحمید روحانی به هاشمی رفسنجانی؛
چرا به جای پاسخ‌گویی تلاش‌ می‌کنید زبان‌ها را ببندید و قلم‌ها را بشکنید

خبرگزاری فارس: حمید روحانی طی نامه‌ای در پاسخ به واکنش هاشمی رفسنجانی درباره افشاگری‌های اخیر، نوشت: این نخستین‌بار نیست که جنابعالی برای به زیر سؤال بردن کسانی که به نقد از کار و کردار شما برخاسته‌اند به اتهام‌ زنی روی می‌آورید و تلاش می‌کنید که زبان‌ها را ببندید و قلم‌ها را بشکنید.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 4:29 عصر

مرثیه خوانی رهبر معظم انقلاب به زبان آذری + فایل صوتی

خبرگزاری فارس: فایل صوتی مرثیه خوانی مقام معظم رهبری درباره عاشورا به زبان آذری منتشر شد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/10/6::: ساعت 11:17 صبح

در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت؛
دعای سوگواران حسینی در روز تاسوعا برای مجازات سران فتنه‌های اخیر

سوگواران حسینی، صبح امروز شنبه، پس از قرائت زیارت عاشورا و اجرای مراسم روضه‌خوانی برای قمر بنی‌هاشم(ع)، برای مجازات و کیفر سران فتنه‌های اخیر در کشور دعا کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حاج سعید حدادیان از مداحان انقلابی و باسابقه کشورمان صبح امروز شنبه 5 دی در مراسم تاسوعای حسینی که با حضور گسترده مردم در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، پس از مراسم زیارت عاشورا و روضه‌خوانی برای قمر بنی هاشم، و با بیان اینکه یاد امام حسین(ع) خون ملت‌ها را برای مقابله با ظلم و ستم به جوش می‌آورد، اظهار داشت: بنده از خیلی لحاظ خوشحال هستم که در این چند ماه اخیر که شاهد فتنه‌ها در کشور بودیم، معارفی نصیبمان شد که بسیار بلند بود.
این رزمنده دفاع مقدس با ذکر یک حادثه تاریخی مبنی بر اینکه کار به جایی رسید که برخی در زمان حضرت علی(ع) به آن حضرت گفتند که بگذار ما به مرزها برویم و با کفار بجنگیم و در کنار شما نباشیم تا مثلا با نهروانیان و اصحاب جمل جنگ کنیم، خاطرنشان کرد: اینها می‌گفتند اگر ما در مرزها با کفار بجنگیم، صد در صد شهید محسوب می‌شویم ولی مثلا اگر با نهروانیان و اصحاب جمل بجنگیم، مطمئن نیستیم. حال آنکه عقل اینها نمی‌رسید که برای شهید محسوب شدن آنها باید تأئید امامشان در میان باشد.
حدادیان با تأکید بر اینکه شهید فتنه اولی و اعلاست، بر افراد با بصیرت درود فرستاد و گفت: برخی از آقایان خودشان در گذشته بارها و بارها اعتراف کرده‌اند که اگر رهبری نبود، مشخص نبود که وضع مملکت چگونه می‌شود، اما همین‌ها الان علیه رهبری اقدام می‌کنند.
این مداح باسابقه کشورمان با بیان اینکه در این روز تاسوعای حسینی دعا می‌کنیم، آنها که قابل برگشت هستند، به راه صحیح بازگردند، اظهار داشت‌‌:‌ اما برخی از افرادی که دهانشان به بعضی شعارها آلوده شد، از آنجا که این شعارها و رفتارها اثرات وضعی دارد، بعید است عاقبت به خیر شوند.
حاج سعید حدادیان در ادامه سخنان خود با تمسک به حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و با ذکر این نکته که ما زنده کردن مرده توسط حضرت عباس را کم مشاهده نکرده‌ایم، تأکید کرد: امروز از قمر بنی‌هاشم(ع) می‌خواهیم که به سران فتنه‌های اخیر چنان سیلی‌ای بزند که در دو دنیا فراموش نکنند.
این دعای حدادیان با آمین بلند سوگواران حسینی همراه شد.
همچنین در ادامه این مراسم، عزاداران حسینی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضدولایت فقیه سر دادند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 88/10/5::: ساعت 10:42 عصر

امام خمینى(ره) و احیاى نگرش سیاسى به عاشورای حسینی(ع)

خبرگزاری فارس: امام خمینی (ره)با شناخت دقیق از سیاست‏هاى استکبار جهانى در تحمیل و حمایت از رژیم پهلوى در ایران و مشابهت‏هاى فراوان این رژیم با حاکمان اموى، با الهام از فرهنگ احیاگر عاشورا و بهره‏گیرى از دو عنصر بیدار آفرین دینى، یعنى: "امر به معروف و نهى از منکر " و "تکلیف الهى " حماسه عاشوراى حسینى را پى‏ریزى کردند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 88/10/5::: ساعت 4:51 عصر

/گزارش فارس از غربت ماه غریب/
موسیقی‌های بی‌هویت تهدید مجالس عزای حسینی

خبرگزاری فارس: موسیقی محرم تنها یادآور سوگ بزرگ و اندوه شهادت خون خدا نیست بلکه پیام‌آور روح حماسی مردان و زنان دلاوری است که پرچم حقیقت زنده را برای همیشه تاریخ بر دوش کشیده‌اند تا ثارالله در یادها بماند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 88/10/5::: ساعت 4:50 عصر

با برگزاری تظاهرات و محکوم کردن هتک حرمت مقدسات
مردم قم خواستار دستگیری موسوی و سران فتنه شدند

خبرگزاری فارس: مردم قم با برپایی تظاهراتی هتک حرمت به مقدسات را که در حاشیه تشییع جنازه منتظری اتفاق افتاد، بار دیگر محکوم کردند.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 88/10/4::: ساعت 11:22 عصر
نظرات : نظر

<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 72

بازدید دیروز: 349 کل بازدید :2489937

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<