سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گریختن نعمتها بترسید که هر گریخته‏اى باز نخواهد گردید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت؛
دعای سوگواران حسینی در روز تاسوعا برای مجازات سران فتنه‌های اخیر

سوگواران حسینی، صبح امروز شنبه، پس از قرائت زیارت عاشورا و اجرای مراسم روضه‌خوانی برای قمر بنی‌هاشم(ع)، برای مجازات و کیفر سران فتنه‌های اخیر در کشور دعا کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حاج سعید حدادیان از مداحان انقلابی و باسابقه کشورمان صبح امروز شنبه 5 دی در مراسم تاسوعای حسینی که با حضور گسترده مردم در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، پس از مراسم زیارت عاشورا و روضه‌خوانی برای قمر بنی هاشم، و با بیان اینکه یاد امام حسین(ع) خون ملت‌ها را برای مقابله با ظلم و ستم به جوش می‌آورد، اظهار داشت: بنده از خیلی لحاظ خوشحال هستم که در این چند ماه اخیر که شاهد فتنه‌ها در کشور بودیم، معارفی نصیبمان شد که بسیار بلند بود.
این رزمنده دفاع مقدس با ذکر یک حادثه تاریخی مبنی بر اینکه کار به جایی رسید که برخی در زمان حضرت علی(ع) به آن حضرت گفتند که بگذار ما به مرزها برویم و با کفار بجنگیم و در کنار شما نباشیم تا مثلا با نهروانیان و اصحاب جمل جنگ کنیم، خاطرنشان کرد: اینها می‌گفتند اگر ما در مرزها با کفار بجنگیم، صد در صد شهید محسوب می‌شویم ولی مثلا اگر با نهروانیان و اصحاب جمل بجنگیم، مطمئن نیستیم. حال آنکه عقل اینها نمی‌رسید که برای شهید محسوب شدن آنها باید تأئید امامشان در میان باشد.
حدادیان با تأکید بر اینکه شهید فتنه اولی و اعلاست، بر افراد با بصیرت درود فرستاد و گفت: برخی از آقایان خودشان در گذشته بارها و بارها اعتراف کرده‌اند که اگر رهبری نبود، مشخص نبود که وضع مملکت چگونه می‌شود، اما همین‌ها الان علیه رهبری اقدام می‌کنند.
این مداح باسابقه کشورمان با بیان اینکه در این روز تاسوعای حسینی دعا می‌کنیم، آنها که قابل برگشت هستند، به راه صحیح بازگردند، اظهار داشت‌‌:‌ اما برخی از افرادی که دهانشان به بعضی شعارها آلوده شد، از آنجا که این شعارها و رفتارها اثرات وضعی دارد، بعید است عاقبت به خیر شوند.
حاج سعید حدادیان در ادامه سخنان خود با تمسک به حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و با ذکر این نکته که ما زنده کردن مرده توسط حضرت عباس را کم مشاهده نکرده‌ایم، تأکید کرد: امروز از قمر بنی‌هاشم(ع) می‌خواهیم که به سران فتنه‌های اخیر چنان سیلی‌ای بزند که در دو دنیا فراموش نکنند.
این دعای حدادیان با آمین بلند سوگواران حسینی همراه شد.
همچنین در ادامه این مراسم، عزاداران حسینی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضدولایت فقیه سر دادند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 88/10/5::: ساعت 10:42 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 29

بازدید دیروز: 129 کل بازدید :2492926

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<