سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خودپسندی ضد درستی و آفت خردهاست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

ostad.jpg

حسین استادآقا یکی از کاندیداهای گمنام جبهه پایداری است که سوابق کم نظیری در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی دارد. او که از رزمندگان بسیجی گردان میثم بوده، پس از جنگ برای تبلیغ به سیستان و بلوچستان رفت و در سالهای گذشته نقش مهمی در مقابله با ریشه جریان فتنه در قم داشت.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 91/2/12::: ساعت 6:9 عصر

همایش جوانان حامی جبهه پایداری آغاز شد/ ازدحام جمعیت و تکمیل ظرفیت سالن سیدالشهداء (ع)
گزارش خبرنگار رجانیوز، حاکی از آن است که در ساعت‌های اولیه همایش و در حالی که برنامه این همایش به صورت رسمی آغاز نشده بود، بدلیل استقبال پر شور جوانان انقلابی، ظرفیت سالن تکمیل شده است. در این همایش پس از قرائت قرآن و پخش چند مستند کوتاه، دکتر باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری و حجت الاسلام آقاتهرانی سخنرانی خواهند کرد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 7:18 عصر

شاهکار جدید سایت آقای زاکانی؛

انتساب سایت « بی باک » به جریان انحرافی! + تصاویر

رسانه منسوب به آقای دکتر زاکانی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در یک مظلوم نمایی آشکار به مطلب انتقادی چندی پیش سایت « بی باک» پیرامون آقای زاکانی واکنش نشان داد و در این مطلب خود اتهامات سخیفی را علیه سایت « بی باک » مطرح کرد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 7:17 عصر

تهدید جبهه پایداری از سوی دبیر کل حزب موتلفه

ما چند ماه سکوت کردیم اما بعد تصمیم گرفتیم برای یک بار در پاسخ به اتهامات و تخریب‌ها حرف‌های خود را بیان کنیم. اما اگر قرار باشد دوباره تخریب‌ها ادامه یابد، دیگر سکوت نخواهیم کرد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 7:11 عصر

حسین نجابت
حسین نجابت در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر:
جبهه متحد و پایداری در یک سنگرند/بیش از همه به ساکتین فتنه اعتراض کردیم

خبرگزاری فارس:نجابت نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما و جبهه پایداری در یک سنگر هستیم گفت:اعتراض ما به ساکتین فتنه بیش از دیگر دوستان بوده است.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 7:5 عصر

حجت الاسلام آقا تهرانی
دبیرکل جبهه پایداری در گفتگوی تفصیلی با فارس:
رئیس مجلس نهم نباید از ساکتین فتنه باشد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه پایداری گفت: رئیس مجلس نهم نباید از ساکتین فتنه باشد بلکه باید شخص ولایت مداری باشد که کارآمد بوده و توان اداره مجلس، قانونگذاری و کمک به نمایندگان در این جهت را داشته باشند.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 7:0 عصر

روانبخش در گفتگو با ایسنا:
جمعی از دانشجویان و روحانیون حامی جبهه پایداری در جلسه هم‌اندیشی خود به این نتیجه رسیدند که از امکاناتی که در اینترنت وجود دارد، استفاده کنند و چنین شبکه‌ای را ایجاد کنند. کاری که دیگران نیز می‌توانند با هزینه کمی اگر توان مدیریتی آن را دارند انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین روانبخش در جمع طلاب و فضلای تهران:
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: برخلاف آنچه که برخی گمان می کردند باوجود جبهه پایداری در کنار جبهه متحد، اصلاح طلبان راهی مجلس می شوند، نه تنها اصولگرایان پیروز انتخابات بودند، بلکه سبب رقابت سالم و حضور افراد در انتخابات شد، و حضور 65 درصدی مردم، که حضوری بی سابقه بود را رقم زد، آن هم در شرایط تحریم که دشمنان آن را فلج کننده خوانده بودند.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 91/2/7::: ساعت 10:41 عصر

 پاسخ الهام به تخریب‌ها و سوء برداشت‌ها در قبال یک مصاحبه elham.jpg

دکتر غلامحسین الهام درباره تخریبها و تحریفهای صورت گرفته پیرامون مصاحبه اش با رجانیوزف توضیحاتی را منتشر کرد.
mahdavikani.jpg
آیت الله مهدوی کنی در واکنش به تخریب و هتک حرمت علامه مصباح یزدی، با انتقاد از انتشار نامه‌های بدون امضاء منتسب به دانشجویان این دانشگاه از مسئولین دانشگاه امام صادق علیه السلام خواست با افرادی که عامدانه به دنبال تخریب فضای اخلاقی و علمی دانشگاه هستند، برخورد نماید.
mesbah2.gif
خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اقدام مشکوک و سوال برانگیز و غیر اخلاقی، با انتشار متنی زننده، شب‌نامه مانند و بدون امضاء ضمن حمله به علامه مصباح یزدی نسبت به این عالم برجسته و مدافع حریم ولایت هتک حرمت کرد.
lankarani3.jpg
کشمکش های دولت و مجلس به نفع کسانی تمام می شود که از بی برنامگی در فضای اقتصادی کشور، سودهای کلان را می برند و این دعواها موجب می گردد که برخی از برنامه های مهم کشور همانند تصویب لایحه بودجه سال جاری و همچنین نحوه ادامه قانون هدفمند کردن یارانه ها تعیین تکلیف نشود.
333tgwrtyg556.jpg
لیست جبهه پایداری برای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد.
shoma.jpg
نشریه "شما" ارگان رسمی حزب مؤتلفه اسلامی در اقدامی خلاف اخلاق اسلامی، مطبوعاتی و سیاسی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی را منتسب به جریان انحرافی نموده و بزرگترین تیتر خود را به این مطلب کذب اختصاص داده است.
lankarani2.jpg
سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی است و برای انتخابات ریاست جمهوری هم نظرات و پیشنهاداتی دارد که شرایط رئیس جمهور آینده را در بر می گیرد. 
paydari.jpg
جبهه پایداری انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری، شاهد تهمت ها و حمله های بی رحمانه رسانه های زنجیره ای علیه خود بوده است. تهمت هایی که گاه بقدری بی مستند و بی منطق بوده اند که بعضاً از طرف دیگر مخالفین این جبهه مورد انکار قرار می گرفته اند. تهمت "وابستگی به حلقه انحرافی" به جریانی که چه لیدر معنوی آن و چه اعضایش، بیشترین تبیین ها علیه این حلقه را داشته اند و در روشنگری در این خصوص پیشگام بوده اند یا تهمت "توهین به بزرگان" که تنها با استناد به جزوه ای دانشجویی که به هیچ عنوان از سوی جبهه نبوده و حتی هیچ توهینی در آن نیامده است.
333tgwrtyg556.jpg
  حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: جبهه پایداری در رقابت کاملا سالم و در عین حال رفاقت با اعضای جبهه متحد اصولگرایان، از همه 25 نفر باقی مانده نامزدهای خود در مرحله دوم انتخابات به طور کامل حمایت خواهد کرد.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 91/2/7::: ساعت 10:32 عصر

ضرورت شناسایی عوامل انتشار شایعات خطرناک علیه جبهه پایداری/ چرا اظهارات آیت‌الله مهدوی‌کنی در رسانه‌های جبهه متحد بایکوت شد؟
ریشه این اتهام‌زنی‌ها در جلسات محفلی انحصارگرایانی است که آقای الیاس نادران 17 اسفند سال گذشته (تنها پنج روز پس از انتخابات) به‌دنبال مشاهده نتیجه آرا و پیروزی قاطع گفتمانی جبهه پایداری نتوانست خود را نگه دارد و در قالب متنی که سایت الف متعلق به آقای احمد توکلی آن را منتشر کرد، بخشی از این درونیات را بیرون ریخت.
**********************


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 91/2/7::: ساعت 10:24 عصر

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487171

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<