سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواهان دنیا مباش ، خدا زشتیهاى آن را به تو خواهد نمود و بى خبر ممان که از تو بى خبر نخواهند بود . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 پاسخ الهام به تخریب‌ها و سوء برداشت‌ها در قبال یک مصاحبه elham.jpg

دکتر غلامحسین الهام درباره تخریبها و تحریفهای صورت گرفته پیرامون مصاحبه اش با رجانیوزف توضیحاتی را منتشر کرد.
mahdavikani.jpg
آیت الله مهدوی کنی در واکنش به تخریب و هتک حرمت علامه مصباح یزدی، با انتقاد از انتشار نامه‌های بدون امضاء منتسب به دانشجویان این دانشگاه از مسئولین دانشگاه امام صادق علیه السلام خواست با افرادی که عامدانه به دنبال تخریب فضای اخلاقی و علمی دانشگاه هستند، برخورد نماید.
mesbah2.gif
خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اقدام مشکوک و سوال برانگیز و غیر اخلاقی، با انتشار متنی زننده، شب‌نامه مانند و بدون امضاء ضمن حمله به علامه مصباح یزدی نسبت به این عالم برجسته و مدافع حریم ولایت هتک حرمت کرد.
lankarani3.jpg
کشمکش های دولت و مجلس به نفع کسانی تمام می شود که از بی برنامگی در فضای اقتصادی کشور، سودهای کلان را می برند و این دعواها موجب می گردد که برخی از برنامه های مهم کشور همانند تصویب لایحه بودجه سال جاری و همچنین نحوه ادامه قانون هدفمند کردن یارانه ها تعیین تکلیف نشود.
333tgwrtyg556.jpg
لیست جبهه پایداری برای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد.
shoma.jpg
نشریه "شما" ارگان رسمی حزب مؤتلفه اسلامی در اقدامی خلاف اخلاق اسلامی، مطبوعاتی و سیاسی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی را منتسب به جریان انحرافی نموده و بزرگترین تیتر خود را به این مطلب کذب اختصاص داده است.
lankarani2.jpg
سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی است و برای انتخابات ریاست جمهوری هم نظرات و پیشنهاداتی دارد که شرایط رئیس جمهور آینده را در بر می گیرد. 
paydari.jpg
جبهه پایداری انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری، شاهد تهمت ها و حمله های بی رحمانه رسانه های زنجیره ای علیه خود بوده است. تهمت هایی که گاه بقدری بی مستند و بی منطق بوده اند که بعضاً از طرف دیگر مخالفین این جبهه مورد انکار قرار می گرفته اند. تهمت "وابستگی به حلقه انحرافی" به جریانی که چه لیدر معنوی آن و چه اعضایش، بیشترین تبیین ها علیه این حلقه را داشته اند و در روشنگری در این خصوص پیشگام بوده اند یا تهمت "توهین به بزرگان" که تنها با استناد به جزوه ای دانشجویی که به هیچ عنوان از سوی جبهه نبوده و حتی هیچ توهینی در آن نیامده است.
333tgwrtyg556.jpg
  حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: جبهه پایداری در رقابت کاملا سالم و در عین حال رفاقت با اعضای جبهه متحد اصولگرایان، از همه 25 نفر باقی مانده نامزدهای خود در مرحله دوم انتخابات به طور کامل حمایت خواهد کرد.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 91/2/7::: ساعت 10:32 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 241

بازدید دیروز: 379 کل بازدید :2490924

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<