سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
آیت الله سید احمد خاتمی
آیت‌الله خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:
حضور اصحاب فتنه در دولت افراطی‌گری است/ سوریه نمایشگاه افتضاح لیبرال ـ دموکراسی غرب است

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه ما هیچ نصیحتی به دولت نداریم جز عمل به همان «شعار اعتدال» که خودشان گفته‌اند گفت:‌ انتخاب همکارانی که بعضاً معرکه‌گردان فتنه بودند با شعار اعتدال سازگار نیست.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/6/15::: ساعت 9:56 عصر


دفاع
یادداشت اختصاصی همکار شهید باغبانی برای فارس
دلم واسه دخترم تنگ شده/ آن طرف خط فریاد می‌زدند لبیک یا یزید، لبیک یا معاویه

رضوان? هادی اگر از من چون و چرای رفتن بابایش را بپرسد، به او خواهم گفت من و بابا شنیدیم که آنطرف خط، بعد از اذان صبح فریاد می‌زدند لبیک یا یزید، لبیک یا معاویه.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/6/2::: ساعت 11:45 عصر

سلطان قابوس
استقبال روحانی از اولین مهمانش در سعد‌آباد
فردا کلید «سلطان» قفل هشت ‌ساله «کاخ» را می‌گشاید

کاخ سعدآباد با انجام مراسم استقبال رسمی حسن روحانی از پادشاه عمان، پس از هشت سال بار دیگر پذیرای مهمانان خارجی دولت خواهد بود.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 92/6/2::: ساعت 11:44 عصر

تحلیلی بر شرایط پذیرش قطعنامه در گفتگو با نویسنده کتاب «راز قطعنامه»؛
پرده برداری از رازهای قطعنامه 598/ ماجرای واکنش هاشمی به محتوای تارخی کتاب «رازهای قطعنامه»

 

رجانیوز - گروه تاریخ: کتاب «راز قطعنامه» جلد 48 از مجموعه نیمه پنهان، یکی از چالش برانگیز‌ترین کتاب‌هایی است که از سوی دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در اختیار تاریخ‌پژوهان و عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. کامران غضنفری پژوهشگر و نویسنده کتاب، تلاش کرده است تا پاسخ سؤالات درباره پذیرش قطعنامه 598، را از راه رجوع به مستندات و واقعیت‌های آشکار و پنهان به دست آورده و با جمع آوری اظهارنظر‌ها و مسولان و فرماندهان جنگ، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد.

به گزارش رجانیوز، نویسنده کتاب در بخش پایانی کتابش و در پاسخ به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی درباره مسائل مطرح شده به بخشی از سوابق خود اشاره می‌کند. وی در سال 1354 وارد دانشگاه و فعالیتهای سیاسی علیه رژیم شاه شده است و در سال 1356 نیز در جریان تظاهرات خایابانی بازداشت و از آن پس نیز حضوری فعال در همه عرصه‌های مبارزاتی داشته است.

غضنفری در پاسخ به جبهه ندیده خوانده شدنش توسط هاشمی رفسنجانی اشاره می‌کند که از هفته اول آغاز جنگ، برای اعزام به جبهه ثبت نام کرده است و در اواخر مهر 59 به جبهه اعزام شده است، وی در سال 1360نیز دو بار هدف ترور منافقین قرار گرفته است. 

سرویس حماسه 9 دی به مناسبت سالگرد پذیرش قطعنامه در سال 1367 گفتگویی با نویسنده این کتاب ترتیب داده است. این کتاب یک پژوهش جسورانه از یکی از برهه‌های تاریخی کشورمان است، آقای غضنفری با دعوت ما به دفتر 9 دی آمد و این گفتگو را تقدیم خوانندگان کرد. 
 


بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/6/1::: ساعت 10:35 عصر

 

 

مهدی عامری

آیا قرار است با نام زیبای اعتدال هر منتقد را افراطی معرفی کنیم و هر افراطی سابقه‌دار را چون همسو با رییس‌جمهور است معتدل بنامیم؟!


بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/6/1::: ساعت 10:29 عصر

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490319

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<