سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 

ایران در برابر 3 امتیاز بزرگ و اصلی خود یعنی تعلیق غنی سازی اورانیوم 20 درصد، تعطیلی راکتور آب سنگین اراک و نظارت های گسترده و روزانه از تاسیسات و معادن مربوط به انرژی هسته ای که به عقیده برخی کارشناسان هر یک از این امتیازات می توانست معادل 11 امتیاز واگذاری غرب و حتی بیشتر از آن باشد.
غنی سازی اورانیوم به سطح بالاتر از 5% کاملا متوقف می شود، 196 کیلوگرم مواد 20 درصد غنی سازی شده در ایران خنثی می شود با این تفاوت که نیمی از آن قابل غنی سازی مجدد است و نیمی از آن قابلیت غنی سازی مجدد را نیز ندارد، مواد 5 درصد بیش از 10 هزارکیلوی فعلی که در آینده تولید می شود اکسید (بی اثر) خواهد شد، دامنه فعالیت های فردو، نطنز و اراک گسترش نمی یابد و ...
درست است که ننوشته حق غنی سازی برای ایران محفوظ است، اما این موضوع در قرارداد ایران با ان پی تی مورد اشاره قرار گرفته است و به طور طبیعی هر کشوری که حق دارد از صنعت صلح‌جویانه هسته‌یی استفاده کند می‌تواند غنی‌سازی هم بکند، اما آن‌ها از این کلمه ابا داشته‌اند، چون می‌خواستند چیزی در دست داشته باشند.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/9/4::: ساعت 12:4 صبح

 

 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/8/29::: ساعت 9:11 عصر

محمود گودرزی نیز از برنامه‌های خود برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز دفاع کرد. نهایتا نمایندگان به چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه ورزش و جوانان رای اعتماد دادند و بعد از گذشت سه ماه از آغاز دولت تکلیف کرسی وزارت ورزش و جوانان را در دولت مشخص کردند.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/8/27::: ساعت 10:31 عصر

عاشورا
فارس گزارش می‌دهد
اتفاقات عجیب بعد از شهادت امام حسین(ع) به نقل از کتب اهل سنت

پس از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، ‌اتفاقات غیرطبیعی بسیاری رخ داد که منابع اهل سنت به 10 نمونه از آن‌ها نظیر جاری‌شدن خون از زیر سنگ‌ها، سرخ‌شدن آسمان، باریدن خون از آسمان، گرفتن خورشید و خون گریستن دیوار دارالاماره اشاره کرده‌اند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/8/23::: ساعت 8:32 عصر

صحرای کربلا
عاشورائیان چگونه جنگیدند
مشخصات جبهه جنگی اباعبدالله الحسین(ع)+تعداد خیمه‌های حسینی

روز جمعه دهم محرم سال 61 هجری، سپاه اباعبدالله الحسین(ع) با آرایش نظامی نعلی‌شکل به پهنای 180 متر، با 32 سواره‌ و 40 پیاده مقابل دشمن ظاهر شد، در حالی که حبیب‌بن مظاهر فرمانده سمت چپ و زهیربن قین فرمانده سمت راست سپاه بود.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/8/23::: ساعت 8:30 عصر

گزارش تصویری مراسم نخل گردانی و عزاداری عصر روز عاشورا در حسینیه امام تفت یزد - عکس محسن اقبال
گزارش فارس از کهن‌ترین آیین عزاداری در یزد
آغاز نخل‌برداری عزاداران حسینی در یزد/ بگذار تا بگریم ....

نخل‌برداری یزد که یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین آیین عزاداری مردم یزد در عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) است، پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در سراسر استان یزد آغاز شده است.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/8/23::: ساعت 8:29 عصر

13 آبان

پرچم آمریکا زیر پای راهپیمایان/ تجمع بی‌سابقه مقابل لانه جاسوسی/ دولتمردان روحانی در راهپیمایی ضدآمریکایی
مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در حالی از حدود ساعت 10 صبح امروز آغاز شد که این مراسم با حواشی جالبی همراه بود.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/8/13::: ساعت 11:40 عصر

 کاریکاتور,اکبر ترکان,ابوالمشاغل,چند شغله,دولت,بنفش,روحانی,یازدهم,هندوانه,ذوالفنون,دولت راستگویان,رئیس جمهور,وزیر,سرپرست,عباس گودرزی

کاریکاتور,اکبر ترکان,ابوالمشاغل,چند شغله,دولت,بنفش,روحانی,یازدهم,هندوانه,ذوالفنون,دولت راستگویان,رئیس جمهور,وزیر,سرپرست,عباس گودرزی

اکبر ترکان پیر مردی 62 ساله با 5 شغل سنگین دولتی،

1- مشاور ارشد روحانی، 2- دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، 3- سرپرست سازمان فضایی ایران

4- سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور،  5- عضو شورای اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی




بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/8/9::: ساعت 7:33 عصر

هیئت و مجالس ذکر اهل بیت نهادی است که در طول 1400 سال چون شبکه‌ای مستمر به تزریق معارف دینی در جامعه اسلامی پرداخته است و در نبود نهادهای دیگر توانسته بار آنها را به دوش بکشد. این شبکه مردمی با توجه به مقتضیات زمان کارکردهای مختلفی پیدا کرده و یاور یا حتی متولی اموری چون مبارزات سیاسی، مقابله با جریان‌های ضد فرهنگی شده است. راه اندازی زیرمجموعه‌هایی چون خیریه یا انتشار کتاب و مجله نیز یکی دیگر از کارکردهای این نهاد بوده است.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/8/8::: ساعت 8:59 عصر

ترکان اخیرا در سخنانی عجیب، درباره نحوه تغییر مدیران در دولت جدید گفته است: «اگر قرار شد مدیران احمدی نژاد شناسنامه دوم بگیرند، می توانند همراه باشند، اما نمی توانند محور باشند و اگر گروهی ذی نفوذ از چهره‌ها و شخصیت‌های صاحب‌نظر و صاحب مسند اصرار داشته باشند که مدیران احمدی نژادی و از جمله استانداران ابقا شوند این انتظار غیر منصفانه‏ای خواهد بود.»


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/8/8::: ساعت 8:57 عصر

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 177

بازدید دیروز: 249 کل بازدید :2486989

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<