سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
     سایت هاشمی رفسنجانی، که کلیه‌ی اخبار رسانه‌های غربی راجع به تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی را برای ترساندن ملت ایران، منتشر می‌کند، این‌بار با ذوق‌زدگی " تهدید نظامی ایران توسط بوش" را تیتر اول امروز (30/3/86) خود کرده است!

سایت آفتاب نوشته است که "رئیس‌جمهور آمریکا" برنامه هسته‌ای ایران را "غیرشفاف و تهدیدآمیز" دانسته و می‌گوید: "این مهم است که ایرانی‌ها با پیامدهای تصمیماتشان مواجه شوند".

سایت هاشمی می‌نویسد: "جرج بوش در آغاز نشست مشترک خود با ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در پاسخ به سؤالی پیرامون احتمال استفاده از گزینه‌ی نظامی علیه ایران، ضمن اجتناب آشکار از رد احتمال یک حمله نظامی تاکید کرد: «موضع گذشته من هیچ تغییری نکرده‌است، تمام گزینه‌ها روی میز است.»"

این سایت در ادامه‌ی ذوق‌زدگی خود می‌نویسد: "گفته می شود موضوع برنامه هسته ای ایران از جمله مهمترین سرفصل‌هایی است که در مذاکرات بوش و اولمرت بدان پرداخته خواهد شد. مقامات رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر بر میزان تهدید‌های خود مبنی بر حمله نظامی مستقیم به تاسیسات اتمی ایران افزوده‌اند."

 

سایت آفتاب متعلق به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است که زیر نظر حسن روحانی فعالیت می‌کند، و عمدتا اخباری علیه دکتر احمدی‌نژاد و اصولگرایان در حمایت از رفسنجانی منتشر می‌کند.

منبع

 



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/4/1::: ساعت 11:39 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 169

بازدید دیروز: 129 کل بازدید :2493066

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<