سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
بازتاب بُرنا

ماجرای تعجب آور دست دادن خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی با تکذیب امروز خاتمی در روزنامه کرباسچی ابعاد جدیدی به خود گرفت. در حالی که پیش از این صادق خرازی با توجیه این مساله و دست دادن خاتمی را به دلیل از دست دادن کنترل و ازدحام جمعیت ذکر کرده بود، محمد خاتمی این مساله را به کلی تکذیب کرد! خاتمی همچنین فیلم منتشر شده را مونتاژ خواند.

     قبل از این نیز خاتمی در آخرین روزهای پایانی خود در سال 84 علی رغم اینکه سایتها از کنار هم قرار گرفتن خاتمی با موشه کاتساو رئیس رژیم صهیونیستی در مراسم تدفین پاپ خبرداده بودند. وی در این مراسم شرکت نمود و عسکهایی از او در کنار هم شهری اش موشه کاتساو منتشر شد و موشه عنوان کرد که خاتمی با من دست داده و با زبان یزدی با هم صحبت کردیم! و خاتمی آنرا تکذیب نمود و همه چیز تمام شد. اگر آنروز به این مسئله پرداخته شده بود و حقیقت روشن می گردید امروز شاهد این آبروریزی دیگر برای لباس روحانیت نبودیم. و اگر امروز این مسئله بررسی و حقیقت به ملت بیان نشود به مراتب اوضاع وخیم تری در پیش جامعه روحانیت خواهد بود.

     نقل می کنند آقایی از نسبتهای ناروا به خود اعتراض داشته و عنوان می کند در این محله هرکس چیزی گم می کند سراغ من را می گیرد و اتفاقاً گم شده اش را در خانه ما می یابد!    عکس ذیل خاتمی در حال دست دادن باپادشاه اردن است و هم شهری اش موشه کاتساو (موسی قصاب)در کنارش!  



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/3/31::: ساعت 6:18 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 179

بازدید دیروز: 129 کل بازدید :2493076

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<