سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

بار دیگر از افاضات خاتمی

اگر "سرمقاله‌نویسان کیهان" و "سخنگوی جامعه‌ی مدرسین" یا "عضو ارشد جامعه‌ی روحانیت مبارز" از کوره در نروند، بر آنم تا بر "افاضات خاتمی" در "بنیاد باران" به مناسبت "دوم خرداد" نقدی بزنم.

 

نکته اول

خدای را سپاس می‌گویم که با ظهور احمدی‌نژاد، و اظهارات خالصانه‌ی او درباره‌ی "خادمی بیشتر برای مردم"، خاتمی هم امروز بدون هیچ جایگاهی، ناچار شده خود را از فضیلت‌هایش جدا کند! و به خضوع و خدمتگزاری اشاره نماید. این دستاورد مهم احمدی‌نژاد در شکستن نخوت و تکبر یکی از دو ریس‌جمهور گذشته را به فال نیک باید گرفت، اگر چه پس از 10 سال باشد.

 

نکته دوم

باز هم خداوند را سپاس، که پس از 10 سال ستیزه‌گری "دوم خرداد" با دین و مذهب و انقلاب و امام و جنگ و ...، امروز "محمد خاتمی" به یاد سوم خرداد و 15خرداد افتاده است. این پیروزی بزرگ گفتمان اسلام ناب را، به آزادگان و آزاداندیشان و مؤمنان به حقانیت انقلاب اسلامی باید تبریک گفت.

 

نکته سوم

محمد خاتمی در یک شگرد انحرافی و تحقیر ملی و مصاف با جمهوریت واقعی نظام اسلامی، گفته است: «انصاف این است که اگر نگوییم انتخابات دوم خرداد تنها انتخابات بود، می‌توانیم بگوییم تقریباً تنها انتخابات رقابتی جدی بود. رقابتی سخت و نفس‌گیر، و آن چه حاصل شد بر خلاف انتظار یا تحلیل بود که خیلی‌ها انتظار داشتند." بی‌مقدمه باید گفت؛ محمد خاتمی می‌پندارد ملت شعورشان را به دوم خرداد گره زده‌اند که با مرگ آن شعور ملی هم مرده باشد و یادشان رفته "پشتوانه و عقبه‌ی پنهان دوم خرداد"، شخص "هاشمی رفسنجانی" بود که آخرین خطبه‌ی نمازجمعه‌اش را با راهکار سیاسی‌کارانه، قربانی آرای خاتمی کرد، و نیز خاتمی ذهن ملت را مانند سرنوشت 8 ساله‌ی کشور و ملت به بازی می‌گیرد و تصور دارد، ملت فراموش کرده "وزارت کشور هاشمی" مسؤول و مأمور انتخاباتی بود که "نامزد مورد نظر هاشمی یعنی خاتمی" از آن برآمد و ...    ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/3/14::: ساعت 1:9 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16

بازدید دیروز: 179 کل بازدید :2493092

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<