سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

  آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی

 رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت‌های فاسد با دست قدرت‌ ملت‌ها به زودی مضمحل خواهند شد و ما آثار آن را می‌بینیم.

 دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد رحلت امام که در نهاد ریاست جمهوری گردهم آمده بودند، اظهار داشت: به خانه خودتان خوش آمدید.

 وی ایران را پایگاه بیداری بشریت عنوان کرد و با بیان این که امام زنده کننده راه انبیا الهی در دوران ما بود، گفت: شجاعت، ایمان، مقاومت، تواضع، فداکاری، امانتداری و همه ویژگی‌های نیکو در امام برجسته است.

 رئیس جمهور اولین و برجسته‌ترین ویژگی امام خمینی را توحید دانست و ادامه داد: امام جز خدا هیچ عاملی را در عالم صاحب قدرت نمی‌شناخت، امام یک موحد حقیقی بود و شبیه حضرت ابراهیم، بت شکن.

 احمدی‌نژاد با بیان این که امام با همه وجود در همه تصمیمات و صحنه‌های سخت هیچ نقطه اتکایی جز خداوند نداشت، افزود: امام با همه وجود به نصرت الهی ایمان داشت و در همه موقعیت‌های سخت، ایمان به نصرت خدا او را یاری می‌کرد و همه سخنان، اعمال و فریادهای او فقط برای خدا بود.

 رئیس جمهور اخلاص امام را زبانزد دانست و تصریح کرد: امام خمینی حتی برای نزدیکترین منسوبین خود هیچ امتیاز ویژه‌ای قائل نبود، امام کسی نبود که مردم را به شجاعت، صبر، ایثار، شهادت و ساده‌زیستی دعوت کند اما خودش اهل اینها نباشد، امام اول خودش عمل می‌کرد.

 احمدی‌نژاد پیام امام خمینی را یک پیام جهانی دانست و خاطرنشان کرد: امام نیامد که فقط مسلمانان و اهالی کشور خود را نجات دهد، بلکه او آمد تا همانند پیامبران همه بشریت را نجات بخشد.    ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/3/14::: ساعت 12:57 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 32

بازدید دیروز: 179 کل بازدید :2493108

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<