سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه برای جز نزدیکانش گشاده رویی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
مرکز بین‌المللی قلب با عنوان مرکز محمد رسول‌الله به زودی در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در نشستی که پیش از ظهر امروز به ریاست استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ایجاد مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد مورد بررسی قرار گرفت.
محمدرضا فلاح‌زاده در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه والای خدمت به مردم در دین مبین اسلام اظهار داشت: انسان‌ها در سه دوران کودکی، بیماری و پیری بیش از سایر دوران‌های زندگی به دستگیری و همیاری نیازمند هستند.
استاندار یزد با بیان اینکه پزشکان در دوران بیماری فرد، نقش مهم و ارزنده‌ای را در کمک‌رسانی و امید بخشیدن به مردم بر عهده دارند، با اشاره به ویژگی‌های ارزنده پزشکان یزدی خاطرنشان کرد: یزد به لحاظ برخورداری از پزشکان متخصص در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و ارائه خدمات درمانی ارزان در کنار محبت و مهربانی از ویژگی‌های ممتاز پزشکان یزدی به شمار می‌رود.
فلاح‌زاده با اشاره به احداث مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در اجرایی شدن این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد: یزد به قطب درمانی بیماری‌های قلب و عروق در کشور تبدیل شود.
حسین فروزانیان، مسئول ایجاد طرح مرکز بین‌المللی قلب محمد رسول‌الله در یزد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از طرح مذکور با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در اجرای این طرح بزرگ نیازمند کمک و حمایت همه دستگاه‌ها هستیم، عنوان کرد: این اقدام می‌تواند امید به آینده را در میان مردم تقویت کند.
در ادامه این نشست اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم دراین ارتباط اتخاذ شد.
انتهای پیام/ح30



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/9/12::: ساعت 8:19 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 177

بازدید دیروز: 353 کل بازدید :2487679

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<