سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با حق درآویخت ، خون خود بریخت . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
آیت‌الله علم‌الهدی در اجلاس سراسری حزب موتلفه:
با کسی که 12 بیانیه علیه نظام صادر کرده نمی‌توان سازش کرد

امام جمعه مشهد با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات، گفت: با کسی که 12 بیانیه علیه نظام و ولایت‌فقیه صادر کرده نمی‌توان سازش کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس ،‌آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری حزب موتلفه اسلامی در جریان انقلاب اسلامی ثابت شده است،‌اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی می‌تواند کارگزار جدی و قاطع برای تداوم اصلاح مفاسد حاکم بر مسائل سیاسی،‌اجتماعی و ... روز باشد.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عامل خط‌گیری ما از قرآن است بیان داشت:‌قرآن و عترت باید محور هر اندیشه و فعل سیاسی ما باشد و هر حرکت سیاسی که استنادی به قرآن و حدیث نداشته باشد دارای حجت شرعی نیست.
آیت‌الله علم‌الهدای تصریح کرد: کسانی که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند دو دسته هستند،‌افرادی که از ناکثین هستند و بیعت شکنی کردند و کسانی که بر بیعت خود با پیامبر پایدار ماندند.
وی افزود: خداوند در قرآن افرادی را که از حکومت الهی ریزش کرده‌اند، کسانی می‌داند که بیعت شکنی کرده‌اند.
امام جمعه مشهد گفت: کسی که به درجه بیعت‌شکنی و ناکثین رسید قابل بازگشت نیست، زیرا ریزش این افراد به مرحله نکث رسیده و اتلاف نیرو، تضعیف قدرت و امکانات برای بازگرداندن آنها درست نیست.
وی ادامه داد: افرادی نیز که به مرحله نکث نرسیده‌اند باید با تمام قدرت آنها را برگرداند. آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات مسئله اصلی برای دشمنان انتخاب دولت و رئیس جمهور نبوده بلکه هدف اصلی آنها مقابله با نظام و با ولایت فقیه بود.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: با کسی که 12 بیانیه بر علیه نظام و ولایت فقیه داده نمی‌توان سازش کرد زیرا به درجه ناکثین رسیده و قابل برگشت نیست.
وی افزود: برخی که در گذشته در جریان نظام وجود داشتند امروز در بلوک دشمن قرار گرفته‌اند این افراد به مرحله نکث رسیده‌اند و قابل بازگشت نیستند.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 88/8/29::: ساعت 8:0 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 84

بازدید دیروز: 200 کل بازدید :2487786

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<