سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
قطعا نامه هاشمی رفسنجانی نشانگر این توطئه پشت پرده بود و نشان می‌داد که این اغتشاشات از قبل طراحی شده و وی برای اینکه قدرت‌نمایی کند و بگوید دارای نفوذ است این نامه را به رهبری نوشت.
حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، به تشریح پشت پرده اغتشاشات که اخیرا به بهانه حمایت از موسوی کاندیدای ناکام جریان دوم خرداد در انتخابات ریاست جمهوری دهم در تهران صورت گرفته است، پرداخت.
وی با اشاره به پشت پرده اغتشاشات اخیر افزود:برای اغتشاشگران و حامیان افراطی و ساختارشکن موسوی بحث پیروزی یا شکست در انتخابات معنی ندارد؛ بلکه آنان از مدت‌ها قبل پروژه غائله در اغتشاش را طراحی کرده بودند.
حسینیان با استناد به مصاحبه 20 روز قبل موسوی با نشریه تایمز که در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه انگیلیسی مبنی بر اینکه سیاست خارجی جمهوری اسلامی را رهبری ایران تعیین می‌کند؛ شما چه نقشی می‌توانید درباره رابطه با آمریکا ایفا کنید؛ گفته بود " زمانی که آیت‌الله خامنه‌ای هم تظاهرات خیابانی را ببیند، قطعا عقب‌نشینی خواهد کرد " اظهار داشت: با این وضع معلوم می‌شود که آنها پروژه اغتشاش را از قبل آماده کرده بودند و در انتخابات پیروز و یا شکست می‌خوردند این پروژه را عملیاتی می‌کردند.
وی خطاب به موسوی و جریان مدعی اصلاحات تاکید کرد: این چه‌ نوع پایبندی به دموکراسی است که شما از آن دم می‌زنید؛ اما وقتی که در عرصه رقابت‌های سیاسی شکست می‌خورید، غائله و آشوب بپا می‌کنید.
رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس با اشاره به شکایت موسوی به شورای نگهبان در خصوص برگزاری انتخابات گفت که اگر موسوی سند معتبری از تخلفات انتخاباتی داشت کلی گویی نمی‌کرد و به ارائه سند و مدرک مستدل می‌پرداخت.
وی در ادامه با یادآوری فرمایشی از حضرت امام خمینی(ره) که نسبت به بی‌قانونی گروهی واکنش نشان داده بودند، خاطرنشان کرد: در مقطعی گروهی در مقابل شورای نگهبان ایستادگی کردند که امام خطاب به بی‌قانونی آنان فرمودند که کار آنان دیکتاتوری است و به استبداد هیتلر ختم می‌شود چرا که شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهد و همگان باید به قانون احترام بگذارند.
حسینیان به هدایت اغتشاشگران از سوی آمریکا و کشورهای غربی اشاره و تاکید کرد: حمایت و هماهنگی بین آمریکا و کشورهای غربی میان اغتشاشگران کاملا نشان می‌دهد که آنان به دنبال راه‌اندازی انقلاب مخملی هستند اما از این نکته غافلند که اینگونه به اصطلاح‌ انقلاب‌ها در ایران اسلامی هیچ جایگاهی نداشته و با وجود ولایت فقیه هرگز به مقصد خود نمیرسند.
وی افزود: در این اغتشاشات بسیاری نفاق خود را آشکار کرده و دم زدن از ولایت‌پذیریشان مشخص شد؛ گروه‌ها و افراد اغتشاشگر بدانند که نظام اسلامی در مقابل حفظ خود با هیچ‌کسی معامله نکرده و آشوب‌طلبان را جای خود می‌نشاند.
نماینده مردم تهران در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود به نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و گفت: قطعا نامه هاشمی رفسنجانی نشانگر این توطئه پشت پرده بود و نشان می‌داد که این اغتشاشات از قبل طراحی شده و وی برای اینکه قدرت‌نمایی کند و بگوید دارای نفوذ است این نامه را به رهبری نوشت.
وی در پایان تاکید کرد: نامه هاشمی رفسنجانی قطعا فرصت‌طلبی بود که می‌خواست با مستمسک قراردادن نامه قدرت‌نمایی کند.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/3/26::: ساعت 10:26 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 160

بازدید دیروز: 249 کل بازدید :2486972

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<