سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
لگدپرانی و ایجاد درگیری توسط حامیان جاسبی، سلیمی‌نمین را منصرف نکرد

 تعدادی از حامیان عبدالله جاسبی که با تجمع در مقابل درب دانشگاه قصد ایجاد درگیری و جلوگیری از ورود عباس سلمی‌نمین به نشست نقد مدیریت این دانشگاه را داشتند، ناکام ماندند.

به گزارش رجانیوز، ساعت 15 امروز و در حالی که عباس سلیمی‌نمین قصد داشت مطابق برنامه به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر برای سخنرانی به این دانشگاه وارد شد، تعدادی از حامیان رئیس دانشگاه آزاد برای وی ایجاد مزاحمت کردند و حتی یکی از این افراد به سلیمی‌نمین لگد زد.

بنا بر این گزارش، سلیمی‌نمین به صورت ایستاده برای دقایقی به بحث با این افراد پرداخت و سرانجام توسط انتظامات دانشگاه به داخل منتقل شد.

افرادی که قصد ممانعت از سخنرانی سلیمی‌نمین در نشست نقد مدیریت دانشگاه آزاد را داشتند به چهره‌های ثابتی تبدیل شده‌اند که در اغلب جلسات سخنرانی سلیمی‌نمین حاضر شده و به نحوی در برنامه‌ها اخلال می‌کنند.

در این زمینه برنا گزارش داد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر توسط حامیان دانشگاه آزاد در اعتراض به اجازه ندادن به شرکت در جلسه، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حنیف حسین ستاریان از سوی افراد یکسانی از مرتبطین دانشگاه آزاد که یکسال است به صورت هماهنگ شده به جلسات انتقادی دانشجویی در دانشگاه ها گسیل داده می شوند تا برنامه های دانشجویی در نقد مدیرت دانشگاه آزاد را به اغتشاش بکشانند، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

این درگیری با وساطت دانشجویان و دکتر زاکانی که برای سخنرانی در این جلسه شرکت کرده است، خاتمه یافت.

بنا بر این گزارش ستاریان اجازه ورود به این افراد سازمان دهی شده را به دانشگاه نداده بود.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/2/14::: ساعت 10:18 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 383

بازدید دیروز: 349 کل بازدید :2490248

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<