سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
 مدرک لیسانی خاتمی و 3 پرسش ساده

دکتر عبدالرضا داوری: طی یک هفته اخیر اخباری در خصوص نحوه صدور مدرک لیسانس آقای سیدمحمد خاتمی در رسانه های رسمی و سایت های خبری منتشر شده که بسیار تامل برانگیز بوده و پرسشهایی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

دوشنبه هفته گذشته ابتدا سایت خبری «البرز» ضمن بررسی تصویر منتشر شده از مدرک لیسانس سید محمد خاتمی، درباره اصالت آن پرسش‌هایی را مطرح کرده بود.

در گزارش این سایت آمده بود: "آنچنان که تصویر این مدرک نشان میدهد آقای سیدمحمد خاتمی فرزند سید روح الله دارای شناسنامه شماره 153 صادره از یزد متولد 1322 در تیرماه 1348 تحصیل در رشته فلسفه را در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان با موفقیت به پایان برده و دانشنامه لیسانس دریافت کرده است."

البرز در ادامه افزوده بود: "اما آنچه کمی شک ‌برانگیز است سربرگ این دانشنامه است که متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران در سال 1348 است! البته شاید عنوان شود به دلیل تحصیلات حوزوی مدرک معادل لیسانس به آقای خاتمی اعطا شده اما تاکید بر اتمام تحصیل در رشته فلسفه در دانشگاه اصفهان این فرضیه را رد میکند. ضمن آنکه با تصور صدور این مدرک در دوره حکومت جمهوری اسلامی ایران تاریخ مهر و امضای سمت راست پایین صفحه روز 29 اسفند سال 1349 را نشان میدهد . روزی که معمولا" برای آغاز سال نو تعطیل است!"

پس از آن خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: مدرک لیسانس سید محمد خاتمی در سال 80 همزمان با ریاست جمهوری وی صادر شده است.


ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/10/30::: ساعت 8:30 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0

بازدید دیروز: 936 کل بازدید :2489217

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<