سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند سبحان، کسی است که جز در اندیشه شکم و شرمگاهش نیست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
 ( اولتیماتوم 24 ساعته به دولت مصر برای عذرخواهی)

خبرنگار رجانیوز گزارش داد، تعداد 40 نفر از دانشجویان متحصن در مقابل دفتر حفاظت از منافع مصر با استفاده از غافلگیری نیروی انتظامی وارد باغ قلهک و سفارت انگلیس شدند.

نیروی انتظامی هم اکنون به شدت در خیابان شریعتی و مقابل سفارت انگلیس مستقر شده اند و اجازه ورود دیگر دانشجویان را نمی دهند.

یکی از دانشجویانی که وارد سفارت انگلستان شده و هم اینک در آنجا مستقر است،به خبرنگارما گفت: ما حدود40 نفر هستیم و اکنون دانشجویان در حال قرائت زیارت عاشورا هستند.

وی افزود: شیشه های خانه سفیر انگلیس در باغ قلهک شکسته شده و دانشجویان قصد دارند اطلاعیه های خود را در بخشهای دیگر سفارت اصلی انگلستان در تهران پخش کنند.

وی همچنین گفت: کسی را در باغ قلهک ندیده ایم و احتمالا اینجا تخلیه شده است.همچنین پرچم فلسطین را به جای پرچم بریتانیا در باغ قلهک برافراشته ایم.

این دانشجو در پایان گفت: هم اکنون به شدت چند سرباز که وارد باغ شده اند با دانشجویان درگیرند.

تکمیلی:

حدود ساعت 22 سه شنبه شب، دانشجویان پس از قرائت زیارت عاشورا و برافراشتن پرچم فلسطین به جای پرچم بریتانیا، به آرامی و بدون درگیری با پلیس و با وساطت رئیس سازمان بسیج دانشجویی باغ قلهک را ترک کردند.

دانشجویان تسخیرکننده به همراه دیگر دانشجویانی که پشت در باغ قلهک تجمع کرده بودند، به سمت دفتر حافظ منافع مصر حرکت کردند.

این دانشجویان که از گستاخی وزیر امور خارجه مصر نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی آگاه شده بودند، ضمن تأکید بر اولتیماتوم 24 ساعته به دولت مصر برای عذرخواهی تصریح کردند تا تعطیلی دفتر حافظ منافع مصر به تحصن خود ادامه خواهند داد.

اما درگیری نیروی انتظامی با دانشجویان در این تجمع نیز ادامه یافت تا طی روزهای اخیر ناجا شدیدترین برخوردها را با دانشجویان اصولگرایی که در دفاع از مردم بی دفاع غزه به سیاست های حامیان صهیونیست، معترض هستند، به نمایش گذاشته باشد.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/10/11::: ساعت 11:3 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 315

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490619

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<