سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندرزها، صیقل جانها و جلای دل هایند . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
با شهادت شمار دیگری از فلسطینیان؛
تعداد شهدای غزه به 345 نفر رسید

خبرگزاری فارس: شمار شهدای تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه با شهادت شمار دیگری از شهروندان فلسطینی به 345 نفر رسید.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فلسطینی "معا" ، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به خانه "ماهر زقوت" از فرماندهان گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در شهرک "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه حمله کردند که در جریان آن دست‌کم هفت شهروند فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شدند.


شاهدان عینی گفتند: این خانه پیش از حمله تخلیه شده بود اما شهیدان و زخمی‌های حمله را عابران پیاده تشکیل می‌دهند و درجریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی، این خانه به کلی منهدم شد و شماری از خانه‌های اطراف خسارت دید.
هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یک خودروی حامل سوخت را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که به شهادت راننده آن منجر شد.
یک نگهبان مدرسه آژانس کمک به آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد در منطقه "القراره" درجنوب نوار غزه نیز دوشنبه شب درپی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این مدرسه شهید و خسارت‌های فراوانی به مدرسه وارد شد.
ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین دوشنبه شب به خانه "نوربرکه" از فرماندهان گردانهای عزالدین قسام در شهرک "بی سهیلا" در شرق شهر خان یونس حمله هوایی کرد که به زخمی شدن سه شهروند فلسطینی از جمله مادر این فرمانده منجر شد که حال وی وخیم است.
با احتساب این شهیدان، شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سه روز اخیر به مناطق مختلف نوار غزه به 345 نفر و شمار زخمی‌ها به بیش از 1400 نفر رسید که حال 200 نفر از آنها وخیم است.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 8:30 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 320

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490624

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<