سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
رفتار مجلس با دولت بر اساس مصالح ملی نیست
اینها با سقوط کابینه در چندماه مانده به انتخابات می‌خواهند نشان دهند که دولت، ضعف داشته و از این موقعیت برای مطرح کردن کاندیدای خود استفاده کنند. به عنوان نمونه علی مطهری که با همه سروصدایی که به عنوان اصول‌گرایی به راه انداخته است، در همین روزها با دعوت از علی‌اکبر ولایتی، برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری ماهیت خود را نشان داد. این مساله از الطاف الهی برای شناخت هر چه بیشتر افراد توسط ملت است.
رفتار مجلس‌های هفتم و هشتم با رییس‌جمهور و دولت نهم همواره سیاسی بوده و کمتر موردی پیدا می‌شود که بر اساس مصالح ملی باشد.
«فاطمه رجبی» در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پافشاری مجلس برای استیضاح وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی افزود: رفتار سیاسی مجلس در پیگیری استیضاح‌ها تنها یک رفتار سیاسی برای ایجاد تقابل بوده و اثری از پیگیری برای اصلاح امور در آن دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: استیضاح وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی تنها برای سقوط کابینه و اجبار دولت به اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس است و هیچ بحثی از عملکرد این دو وزیر در این استیضاح‌ها مشاهده نمی‌شود.
رجبی با بیان اینکه «همه مردم می‌دانند که این استیضاح‌ها سیاسی است»، اظهار داشت: آیا کار آموزش و پرورش اینقدر حاد شده است که وزیر باید فوری استیضاح شود، آیا راه دیگری برای حل مشکل وجود ندارد؟
این نویسنده و منتقد، اضافه کرد: این استیضاح‌ها یک فرصت الهی بود تا نقاب از چهره کسانی که به نام اصول‌گرایی در پی ضربه‌زدن به دولت اصول‌گرا هستند برداشته شود و مردم به ماهیت اینان پی‌ ببرند.
وی تصریح کرد: مجالس هفتم و هشتم که به نام مجلس اصول‌گرا مطرح بودند به نام اصول‌گرایی به مقابله با دولت پرداختند و بیشترین ضربه را به دولت وارد کردند.
رجبی با اشاره به این مطلب که «بیشترین تذکرات مجلس علیه دولت در سی‌سال گذشته علیه دولت نهم مطرح شده است» تاکید کرد که اینها با سقوط کابینه در چندماه مانده به انتخابات می‌خواهند نشان دهند که دولت، ضعف داشته و از این موقعیت برای مطرح کردن کاندیدای خود استفاده کنند. به عنوان نمونه علی مطهری که با همه سروصدایی که به عنوان اصول‌گرایی به راه انداخته است، در همین روزها با دعوت از علی‌اکبر ولایتی، برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری ماهیت خود را نشان داد. این مساله از الطاف الهی برای شناخت هر چه بیشتر افراد توسط ملت است.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/9/23::: ساعت 7:50 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 194

بازدید دیروز: 249 کل بازدید :2487006

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<