سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

معاون ستادکل نیروهای مسلح از تشکیل کارگروه مشترک دولت و نیروهای مسلح به مسئولیت سعید جلیلی برای برنامه‌ریزی بهتر در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: همه اجزایی که در امر سیاست خارجی، امنیت داخلی و مسائل دفاعی مسئولیت دارند در این کارگروه حضور می‌یابند.


سردار سعید مجردی معاون طرح و برنامه و بودجه ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌ و گو با فارس و ایرنا با اشاره به اهمیت گردهمایی سالانه مسئولان برنامه و بودجه نیروهای مسلح گفت: ما هم اکنون در آستانه یک حرکت عظیم در سطح کشور برای تدوین برنامه پنج ساله پنجم قرار داریم و در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا نوآوری و شکوفایی نامیده، تلاش داریم این دو موضوع را با هم تلفیق کنیم تا با یک حرکت تحول آفرین، بحث تدوین برنامه پنج ساله پنجم نیروهای مسلح پیگیری شود.

وی افزود: این حرکت از حدود سه ماه قبل و براساس دستورالعمل تدوین برنامه پنج ساله پنجم آغاز شده اما برای آنکه همفکری و انسجام نیروهای مسلح بالاتر رود تشکیل گردهمایی تخصصی مسئولان طرح و برنامه نیروهای مسلح ضروری بود.

مجردی هدف اصلی این همایش را تلاش برای هماهنگ‌تر کردن نیروهای مسلح دانست و افزود: نیروهای مسلح نیز هماهنگ با دیگر با ارکان کشور تا پایان دی‌ماه سال 87 برای تدوین برنامه پنج ساله پنجم فرصت دارند و باید این فرآیند تا فروردین 88 نهایی شود.

معاون طرح و برنامه و بودجه ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: تا شهریور 88 نیز باید برنامه را تصویب و ابلاغ کنیم تا بودجه سال 89 که اولین سال اجرای برنامه پنج ساله پنجم است، بر اساس مبناهای برنامه پنجم نوشته و ابلاغ شود.

این مقام عالی رتبه نیروهای مسلح در پاسخ به سوال فارس پیرامون تلاش دشمنان برای تحریم نیروهای مسلح کشورمان و تاثیر آن بر فعالیت‌های این نیروها یادآور شد: یکی از نکات مد نظر ما همین نحوه مدیریت‌ تحریم‌های اقتصادی در کنار اقدامات و تلاش‌هایی همچون ناتوی فرهنگی است که ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه‌ را جدی‌تر می‌کند.

سردار مجردی همچنین از همکاری دولت با نیروهای مسلح به نیکی یاد کرد و گفت: کارگروه مشترک سیاسی امنیتی در دولت تشکیل شده که مسئولیت آن با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی است و همه نیروهای مسلح و سایر اجزایی که در امر سیاست خارجی، امنیت داخلی و مسائل دفاعی مسئولیت دارند در این کارگروه حضور می‌یابند که این موضوع باعث توجه و تمرکز خوبی در نظام برنامه‌ریزی شده است.

معاون طرح و برنامه و بودجه ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: تمام حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های نیروهای مسلح برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله تدارک دیده شده و تلاش می‌کنیم در انتهای برنامه پنج ساله پنجم که نیمی از زمان تحقق چشم‌انداز سپری شده، به قله‌های درنظر گرفته شده بسیار نزدیک شده باشیم.

منبع:http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=19344



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 7:23 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 788

بازدید دیروز: 71 کل بازدید :2489069

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<