سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا
مهیب‌ترین تصادف سال: برخورد 35 خودرو در اتوبان تهران- قم

ساعت 18 در کیلومتر 80 اتوبان تهران - قم تصادف سنگینی میان بیش از 35 دستگاه خودرو سواری رخ داد.

به گزارش فارس از محل حادثه، در ساعت 18 عصر پنج‌شنبه 2 آبان 87 ماموران پلیس راه مستقر در اتوبان تهران - قم از وقوع یکی از مهیب‌ترین تصادفات سال باخبر شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه واقع در 40 کیلومتری شهر قم دریافتند 35 دستگاه خودرو سواری اعم از پژو 206، پیکان، پژو 405، تویوتا کمری، ماکسیما و یک دستگاه خودروی نیسان به یکدیگر برخورد کرده‌اند و تعداد زیادی از شهروندان در این حادثه مجروح شده‌اند.

یکی از مسئولان پلیس راه حاضر در صحنه در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: هنوز علت دقیق وقوع حادثه مشخص نشده است، اما پیش‌بینی اولیه انحراف به چپ یک دستگاه خودرو 206 به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است بیش از 30 نفر از شهروندان در این تصادف به شدت مجروح شدند که حال 5 نفر از آنان وخیم بوده که این افراد توسط اورژانس به شهرستان قم منتقل شده‌اند.

در حال حاضر کیلومتر 60 اتوبان تهران قم تا کیلومتر 80 محل وقوع حادثه دارای ترافیک بسیار سنگینی است به گونه‌ای که مسیر 20 کیلومتری را رانندگان ظرف مدت یک ساعت طی می‌کنند همچنین در حال حاضر سطح اتوبان در این نقطه مملو از خرده‌ شیشه‌های به جا مانده از تصادف است که ماموران نیروی انتظامی در تلاش برای پاکسازی آن هستند.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 87/8/3::: ساعت 11:32 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 195

بازدید دیروز: 200 کل بازدید :2487897

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<