سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

بیچاره خاتمی! بدبخت اصلاحات (؟)
چوب حراج کانون یزدی تباران و سفید بر آبروی خاتمی
کانون یزدی تباران و سفید، به حرف و خواست خاتمی توجه نکردند
همایش تمام شد و سوالات باقی ماند

http://yazdonline.persiangig.ir/0-0yz1/17.jpg
تجلیل استاندار هاشمی و خاتمی، و مدیر عامل شرکت انبوه سازی آرمان از خاتمی!

سید محمد خاتمی در حاشیه همایش «دین در دنیای معاصر» در تهران و در جمع خبرنگاران گفت مسایل فرهنگی را «بی جهت» سیاسی نکنید و از کانون یزدی تباران خواست تا برای او در یزد مراسم تجلیل برگزار نکرده و از او «تجلیل» و «تقدیر» نکنند، و اما کانون یزدی تباران و مهندس سفید، که فقط به منافع و مقاصد و اهداف خود می اندیشیدند و می اندیشند، به حرف و خواست منطقی خاتمی، توجه و اعتنائی نکرده، خاتمی را «فریب» داده و با قراردادن خاتمی در «رودروایسی» و عمل انجام شده، در شبی که بسیاری از شخصیت های فرهنگی و فرهیخته یزدی حضور نداشتند، و همچون مردم و بسیاری از خبرنگاران یزدی غایب بودند، در سالن کوچک برق منطقه ای یزد، و در جمع نورچشمی های «گلچین» و دعوت شده، از خاتمی تقدیر و تجلیل کردند، و استاندار هاشمی و خاتمی و مدیر عامل شرکت انبوه سازی آرمان و رئیس موسسه غیرانتفاعی و طبقاتی جوادالائمه یزد، با اهداء لوح تقدیر به خاتمی، از خاتمی تجلیل و تقدیر کرد و برای خود آبرو خرید و آبروی خاتمی را برد.

سید محمد خاتمی اردکانی، رئیس جمهور سابق ایران،  که همچون بسیاری دیگر از یزدی ها، راه پیشرفت و ترقی را در خارج از استان یزد پیدا و طی کرده، و بنوعی یکی از شخصیت های فرهنگی و سیاسی بزرگ و برجسته جهانی می باشد، چه احتیاجی به تجلیل و تقدیر کانون یزدی تباران سپید داشت!؟ و چرا در هنگامه ای که کروبی، قاطع و شجاعانه و بدون رودروایسی با شعار «تغییر» وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده است، نتوانست به سیاست بازان و فرصت طلبان یزدی «نه» بگوید و حرف خود را به کرسی نشانده، و حداقل خود، به حرف و شعار خود عمل نماید!؟
مراسم پرهزینه تقدیر از خاتمی که تحت عناون همایش «یزد، بستر تمدنی باستانی و مظهر گفتگو» در یزد برگزار شد، تا مدتهای مدید، سوژه و دست آویز مخالفان و منتقدان و دشمنان خاتمی خواهد بود، و بسیاری از منتقدان و خبرنگاران، در موقعیت های مختلف، از او در باره دست آورد و هزینه های همایش سوال خواهند کرد.
همایش سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی کانون یزدی تباران در یزد، اثر همایش بزرگ «دین در دنیای معاصر» تهران را کم رنگ کرد، و تعریف غلو شده و دور از واقعیت خاتمی از یزد و یزدی ها در جمع یزدی ها، شاید که به مذاق خیلی از ایرانی ها و بخصوص کرمانی ها و فارسی ها و اصفهانی ها و خراسانی ها و آذربایجانی ها خوش نیاید.
خاتمی در همایش کانون یزدی تباران در یزد بخوبی ثابت کرد که همان خاتمی سالهای قبل است و هیچ فرقی با گذشته نکرده است و بجای یک قدم به جلو آمدن، چندین قدم به عقب بازگشته است؛ و همچنان مرد شعر و شعار و حرف است، نه عمل و تغییر و حرکت!
ای کاش خاتمی، از هاشمی و میرحسین موسوی یاد می گرفت، و اینگونه شان و قداست و آبروی خود را بدست افراد کوچک و منفعت طلب نمی سپرد، و بازیچه دست سیاست بازان نمی شد، براستی هیچگاه هاشمی اجازه می داد و می دهد، تا افرادی «فرصت طلب» امثال سفید از او تقدیر و تجلیل نموده و از نام او سوء استفاده و بهره برداری نمایند!؟
تا قبل از برگزاری همایش تقدیر کانون یزدی تباران از خاتمی، خاتمی را فرهیخته و فرهنگی و بزرگ می دیدیم و می دانستیم، و اما بعد از برگزاری همایش پرهزینه ای که در آن مردم غایب بودند، نمی دانیم که به خاتمی چگونه نگاه کنیم!
ای کاش خاتمی یزدی نبود و ای کاش که سفید و کلانتری و کانون یزدی تباران دست از سر خاتمی برمی داشتند.
... ادامه دارد    
محمد رضا شوق الشعرا



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/7/27::: ساعت 7:25 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 265

بازدید دیروز: 379 کل بازدید :2490948

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<