سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
بازتاب بُرنا
سناریوی جدید اصلاح طلبان در یزد

سران جریان دوم خرداد که این روزها برای معطوف کردن فضای رسانه ای به سمت خود تلاش های گسترده ای را آغازکرده اند،سناریویی جدیدی طراحی کرده اند تا نشستی انتخاباتی رابه بهانه دعوت ازچهره های بین المللی برای شناخت بیشتر یزد وبا شعار "یزد بستر تمدن باستانی ومظهر گفت و گو" برگزار کنند.

به گزارش رجانیوز به نقل ازایرنا، در این نشست از چهره های بین المللی نظیر کوفی عنان و رومانو پرودی هم دعوت شده اما از آنجا که حتی در دولت های قبلی هم چنین دعوت هایی با هماهنگی دولت های وقت صورت می گرفت، ولی تاکنون با دولت و نهادهای ذی ربط در این خصوص هیچ هماهنگی به عمل نیامده و دولتمردان از ابعاد آن بی اطلاع هستند لذا عملا امکان صدور ویزا برای مهمانان این همایش وجود ندارد.

البته اصلاح طلبان با توجه به عدم رعایت روال دیپلماتیک و معمول این دعوت ها، پیش بینی می کردند که برای مهمانان این همایش ویزا صادر نشود لذا در ادامه این سناریو قصد دارند از این امر به عنوان فرصتی برای تبلیغات و مظلوم نمایی رسانه ای استفاده کنند و در گام بعدی نیز اعلام کنند که با توجه به عدم امکان دعوت از افراد مذکور سید محمد خاتمی برای دیدار با این چهره ها به خارج از کشور سفر خواهد کرد.

لازم به ذکر است هزینه همایش فوق بخشی از 20 میلیارد تومانی است که ایرنا چند ساعت پیش از آن با عنوان برآورد اولیه هزینه انتخاباتی اصلاح طلبان خبر داده بود.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/7/17::: ساعت 9:42 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 295

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487444

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<