سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
عصبانیت العربیه از پیش بینی رهبر معظم انقلاب
این رسانه خبری وابسته به خاندان سعودی ضمن انتشارات بیانات رهبر انقلاب درباره شکست صهیونیست ها نوشت: بعضی از علمای اهل تسنن ودر راس آنان شیخ یوسف القرضاوی درقبال آنچه که وی نفوذ تشیع در مناطق اهل تسنن نامید هشدار داده بودند که ...
یک شبکه خبری وابسته به خاندان سعودی در خبری جهت دار عصبانیت خود را از پیش بینی رهبر انقلاب درباره آینده فلسطین نشان داد.

به گزارش «فردا»، العربیه ضمن انتشار بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه نسل کنونی فلسطین شاهد شکست قطعی رژیم صهیونیستی خواهند بود از نفوذ شیعیان در مناطق اهل سنت ابراز نگرانی کرد.

بنابراین گزارش العربیه ضمن انتشار بیانات رهبر انقلاب در خصوص شکست قطعی صهیونیست ها نوشت: «شایان ذکر است که اخیرا بعضی از علمای اهل تسنن ودر راس آنان شیخ یوسف القرضاوی درقبال آنچه که وی نفوذ تشیع در مناطق اهل تسنن نامید هشدار داده بودند که پاسخ های تندی را از طرف بعضی از روحانیون شیعه به دنبال داشت.»


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/7/16::: ساعت 5:58 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 52

بازدید دیروز: 353 کل بازدید :2487554

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<