سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

  سخنان مهم نصرالله درباره آزادسازی اسرا
جشن ملی برای آزادی اسرا

 دبیرکل حزب‌الله لبنان در کنفرانسی مطبوعاتی که امروز در حومه جنوبی بیروت برگزار کرد، جزئیات جدیدی از عملیات تبادل اسرا میان حزب‌الله و اسراییل را فاش کرد.

 به گزارش رجانیوز، سید حسن نصرالله در این کنفرانس ابتدا به موضوع قرارگرفتن نام مقاومت در لیست گروههای تروریستی از سوی دولت انگلیس اشاره کرد و با اشاره به حمایت های این دولت از رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعطاء نشان شوالیه از سوی ملکه این کشور به سلمان رشدی مرتد چنین اقداماتی را طبیعی دانست.

 وی در ادامه به موضوع تبادل اسرا پرداخت و با بیان اینکه جزئیات بیشتر را در روز استقبال از اسرا بیان می کند، روند مذاکرات با اسرائیل توسط میانجی آلمان منصوب دبیرکل سازمان ملل را تشریح کرد.

 نصرالله زمان تبادل اسرا را اواسط ماه میلادی جاری ذکر کرد و ضمن تأکید بر اینکه این آزادسازی جشنی ملی برای همه لبنانی هاست و حزب الله از آن در مسائل داخلی استفاده نمی کند، به طور ویژه درخواست کرد هیچ فرد یا گروهی به بهانه این جشن پیروزی به بهانه شادمانی شلیک هوایی نکند که این شلیک به مثابه هدف قرار دادن سر، سینه و عمامه اوست.

 دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دوم از کنفرانس مطبوعاتی به پرسش های خبرنگاران درباره سرنوشت 4 ایرانی ربوده شده، اسرای حماس و سایر کشورهای عربی، مزارع شبعا، سلاح مقاومت، درگیری های اخیر در لبنان و احتمال حضور خود در مراسم استقبال از اسرا پاسخ گفت.

 متن کامل سخنان سید حسن نصر الله به نقل از پرس.تی.وی ـ بیروت، به این شرح است:

ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 11:24 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 180

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490484

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<