سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون دنیا به کسى روى آرد ، نیکوییهاى دیگران را بدو به عاریت سپارد ، و چون بدو پشت نماید ، خوبیهاى او را برباید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

رئیس جمهور پرتلاش در این هوای داغ به طبس آمد:

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران طی سخنانی در مراسم افتتاح نخستین معدن ذغال‌سنگ و کارخانه ذغالشویی تمام مکانیزه در طبس اظهار داشت: امروز دو توفیق نصیب ما شد؛ اول زیارت چهره‌های مومن، مصمم، پرتلاش و پرفایده در این معدن بزرگ و دوم مشاهده به بهره‌برداری رساندن یک خدمت بود.


وی ادامه داد: ویژگی ممتاز این مجموعه این است که به جای اینکه نیروی انسانی ما به اعماق زمین بروند و با خطرات گوناگون زغال سنگ استخراج کند اکنون دستگاه‌ها اصل کار را انجام می‌دهند و جان و سلامت نیروها بیشتر از گذشته حفظ خواهد شد.
رئیس‌جمهور از وزیر صنایع و مسئولان مربوطه خواست که با یک یاعلی مجموعه فوق را تکمیل و یک کارخانه کک‌سازی در طبس ایجاد شود.
وی با بیان اینکه این سیستم مکانیزه را باید به سایر معادن برد تا آنها نیز از این تکنولوژی بهره ببرند از مسئولان معدن ذغال سنگ خواست که در توسعه این مجموعه اولویت را به جوانان منطقه اختصاص دهند.
احمدی‌نژاد با اشاره به افتتاح نخستین معدن ذغال سنگ و کارخانه ذغالشویی تمام مکانیزه گفت: این بهره‌برداری نشان داد که وقتی که ما تصمیم بگیریم و توکل به خدا کنیم، می‌توانیم خیلی از کارهای بزرگ را در کشور انجام دهیم. وی با اشاره به ظرفیت تولید بالای سنگ آهن در کشور تاکید کرد: با این ظرفیت ما می‌توانیم صادرکننده این محصول باشیم.
رئیس‌جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود مردم کویر را بهترین، بااراده‌ترین، مصمم‌ترین و باصفاترین مردم عنوان کرد و گفت: این طبیعت سرشار از نعمت‌های خدادادی است و باید الان به نحو احسن از آن استفاده کرد.
رئیس‌جمهور در پایان تاکید کرد: دست تک تک کسانی که ایستاده‌اند و در سختی‌ها، گرما و‌ سرما موانع و مشکلات را تحمل می‌کنند و برای آباد کردن این سرزمین مجاهدت و تلاش می کنند را صمیمانه می‌بوسم.
رئیس‌جمهور پس از افتتاح نخستین معدن ذغال‌سنگ وکارخانه ذغالشویی تمام مکانیزه طبس ساعاتی دیگر طبس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/3/28::: ساعت 11:49 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 70

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487219

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<