سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

نگاهی به اخبار و تحلیل های منتشرشده مختلف در خصوص شخص مدیر کل ارشاد یزد و عملکرد کلی وی در حوزه فرهنگی از سوی وسایل ارتباط جمعی وبرخی جناح های خاص سیاسی استان حاکی از تنوع ومتنوع بودن نقد غیر منصفانه و تخریب علیه حجه الاسلام عجمین مدیر کل فعلی ارشادیزد است.

در بسیاری از آثار نوشتاری، خبر و تحلیل و ... صریحاً و تلویحاً به شخصیت مدیر کل ارشاد یزد توهین می‌شود حتی حافظه مردم دارالعباده یزد درباره عملکرد مدیران گذشته ارشاد استان یزد در پاره‌ای موارد نیز نقد و انتقادهای جدی به عملکرد آنها در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی وارد بود، اما شخصیت‌شان این گونه پایمال و لگدمال هتاکی‌ها و بداخلاقی‌های برخی افراد ، شخصیت‌های سیاسی و گروه‌های سیاسی و رسانه‌های جمعی آنها قرار نمی‌گرفت.پ

اما این مطلب در مورد مد یر کل فعلی همانند بسیاری از برجستگی‌ها و ویژگی‌های آن کم نظیر و متفاوت از گذشته است. در محتوای مطالب بسیاری از نشریات و رسانه ها با گرایش سیاسی روشن و غیرخشنود از روی کار آمدن آقای عجمین در راس هیات ارشاد فردی عامی و پوپولیست در مفهوم منفی آن تلقی و تبلیغ می‌شود.

 اما نکته قابل توجه نحوه تخریب است که به محض اعلام برنامه‌های به سرعت در دستور کار سایت های زنجیره‌ای قرار می‌گیرد و با برنامه ریزی واحد و هدایت شده از یک ستاد فرماندهی، شروع به ریختن آتش تهیه برای پاتک به همه برنامه‌ها و مواضعارشاد می‌نمایند و طوری القاء می‌نمایند که گویی تمام اقدامات ارشاد بدون ذره‌ای تامل، تفکر ، مشورت و برنامه‌ریزی انجام می‌گیرد.

سیاستهای ارشاد یزد در دولت نهم به نوعی است که منافع یک عده را که متأسفانه در طول سالیان گذشته توانسته اند قله‌های ثروت، قدرت و رسانه را به نفع خود شکل بدهند، به خطر انداخته و در معرض تعرض قانونی و پاسخ خواهی عمومی قرار داده است.

 رانت‌های اطلاعاتی و مالی که زمینه‌های ثروت اندوزی را به ارمغان آورده، در این دولت ضد ارزش و ضد منافع ملی خوانده شده و به سختی با آنها برخورد می‌شود.

 مسلم است که ورود به خط قرمز این قله‌های ثروت و رسانه از سوی دولت شجاع نهم نقدها و تخریب ‌های بی شماری را برای آقای عجمین به ارمغان خواهد آورد.

 رویکرد ارشاد یزد به ارزش‌های اصیل انقلاب و آرمانهای حضرت امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری به مذاق سیاسی بسیاری از فعالان عرصه سیاسی خاص خوش نمی آید .

زیرا زحمات سالیان دراز اپوزیسیون درون استان را که قصد داشتند این ارزشها را در اراده و باور مسئولان گذشته کمرنگ کنند و متأسفانه تا حدودی نیز موفق شده بودند ، به باد رفته است و مردم ناراضی از برخی از عملکردهای گذشته، ارزشهای اعتقادی و اصیل انقلابی را در اراده و فکر و برنامه دولت نهم بیشتر و پررنگتر دیدند و لذا وی را برگزیدند.

 به هر حال سوال ما این است که اگر ارشاد یزد بی برنامه است ، کار و برنامه کارشناسی شده انجام نمی دهد ، وعده هایش تحقق پیدا نمی کند ، عملکرد ضعیف دارد ، و ... پس چرا اصلاح طلبان افراطی ، این همه نگران هستند و علیه ارشاد غوغا سالاری و شانتاژ خبری می کنند .

البته نمی توان نیت خیر خواهانه و لحاظ کردن منافع ملت و کشور را عامل اصلی نقد دولت توسط اصلاح طلبان دانست ، چرا که نیت خیر خواهانه اصلاح طلبان نسبت به دولت نهم در همان مرحله دوم انتخابات 84 و پس از آن در این ایام مشخص شده است.   منبع



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/3/6::: ساعت 11:26 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 162

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490466

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<